News Flash:

A fost lansat cel mai puternic model de la Suzuki

5 Mai 2010
706 Vizualizari | 0 Comentarii
•Japonezii de la Suzuki au pregatit deja o versiune sport a celui mai mare model al sau din segmentul mediu •Acesta este echipat in premiera cu un motor supraalimentat care dezvolta o putere maxima de 290 CP • Motorul masinii este acelasi patru cilindri de 2,4 litri, care în varianta de serie dezvolta 185 CP, însa, în acest caz, a fost dotat cu un turbocompresor 16G

Japonezii de la Suzuki au pregatit deja o versiune sport a celui mai mare model al sau din segmentul mediu. Acesta este echipat in premiera cu un motor supraalimentat care dezvolta o putere maxima de 290 CP. Sistemul turbo este deosebit de performant datorita utilizarii unor componente de marca precum Sleeper blow-off valve, a Velocity air intake si Extreme spray injector. Fata de modelul de mare serie, acest Kizashi Turbo vine standard cu jante din aliaj pe 19 inch incaltate cu anevlope Dunlop si un tren de rulare setat pentru o manevrabilitate cat mai exacta. Despre Suzuki nu ne-am fi închipuit ca poate ajunge sa cocheteze cu aceasta nisa, nici dupa lansarea noului sedan Suzuki Kizashi. Totusi, la Salonul Auto New York a fost prezentata versiunea Kizashi Sport, care presupunea doar un kit estetic mai agresiv. Dar care era si un preview suficient de graitor pentru ce ar putea deveni Kizashi. Iar acum, tunerul de casa Road Race Motorsports ne ofera aceasta creatie, considerata, deocamdata, doar un concept realizat pe baza unui model Kizashi GTS. Motorul masinii este acelasi patru cilindri de 2,4 litri, care în varianta de serie dezvolta 185 CP, însa, în acest caz, a fost dotat cu un turbocompresor 16G. Pe langa care a mai fost adoptat un intercooler de mare capacitate, au fost modificate injectoarele, precum si supapa de presiune sau sistemul de admisie. Rezultatul final: 290 CP, deci foarte aproape de cei 300 CP ai lui Subaru Impreza STi sau de cei 295 CP ai lui Mitsubishi Lancer EVO. Totusi, comparatiile se opresc aici, deoarece rivalii japonezi au sange de raceri, în timp ce Kizashi Turbo este, mai degraba, un atlet de weekend. Nici kitul estetic nu îi confera asa multa agresivitate: forma rotunjita a caroseriei este garnisita doar cu un eleron Delta Tech Engineering, iar evacuarile triunghiulare de pe laterale nu sunt însotite si de un difuzor. Jantele de 19"au un design destul de cuminte, fiind încaltate cu pneuri Dunlop, iar tunerul Road Race a mai adaptat pe masina arcuri racing, coborand putin garda la sol. Informatii despre alte modificari ale masinii nu au fost date, dar se pare ca, initial, proiectul presupunea adoptarea unui motor V6 de 3,5 litri, de origine GM - însa noul parteneriat Suzuki-Volkswagen a scos din discutie aceasta solutie.
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1708 (s) | 24 queries | Mysql time :0.018869 (s)

loading...