News Flash:

Aceasta este masina care va inlocui Loganul!

28 Iulie 2010
2707 Vizualizari | 0 Comentarii
Succesorul Daciei Logan poarta numele de cod X52 si va debuta în 2012. Modelul va folosi actualele motorizari din gama Logan, cu mici îmbunatatiri, care vor asigura o economie optima de carburant, emisii scazute si performante sporite. Cei de la Automobile Dacia vor înlocui actualul Logan în 2012 cu un model care poarta numele de cod X52. Proiectul X52 este deja la jumatatea drumului si va beneficia de motorizari mai performante, cu emisii de carbon mai scazute si un consum de carburant mai redus. Viitoarele motorizari vor fi realizate pe aceeasi arhitectura a motoarelor K7 de 1.4 si 1.6 litri. Cel mai probabil, motorul de 1.2 litri cu 16 supape nu va primi prea multe modificari odata cu trecerea pe succesorul Loganului. "Avem proiecte noi si cu VW, si cu Renault. In cazul viitorului model Dacia, avem în principiu aceleasi motorizari, cu mici schimbari. Au devenit mai performante, cu emisii de carbon si consum de combustibil mai scazute", a declarat Catalin Tischer, directorul general al Mahle, furnizorul de filtre de aer pentru Dacia si alti constructori importanti la nivel european. Cei 54 de furnizori locali si 134 de furnizori externi ai Automobile Dacia negociaza cu Renault contractele pentru furnizarea de componente pentru succesorul Loganului. Unii dintre acestia desfasoara deja teste, iar altii au trecut la implementarea si modificarea fluxului de productie pentru a furniza piese pentru testele inginerilor Renault. Nici furnizorii nu stiu însa ce aspect va avea urmasul Loganului. "Exista posibilitatea implementarii tehnologiei LED în farurile pentru Dacia. Trebuie însa sa fie decizia lor. Totul tine de adaptare. Acum ne gandim la viitoarea generatie Logan, la viitoarele modele si la comenzile pentru fabricile din Maroc si Rusia. Acolo este batalia între furnizori", a declarat Gheorghe Cocian, directorul general al Elba Timisoara. Cei de la ELBA furnizeaza blocuri optice pentru modelele Dacia si au investit sume importante în tehnologia LED, dar depinde de Renault daca proiectul X52 va folosi sau nu acea tehnologie. Succesorul Loganului va avea de furca în 2012, deoarece acelasi an va fi marcat de lansarea unor rivali de la Peugeot si Citroen. Pe langa acestia, Skoda promite de ceva vreme un model low-cost care va rivaliza Logan, iar alti constructori importanti au si ei în plan un asemenea model low-cost. Ramane de vazut daca Dacia-Renault va reusi sa aplice din nou reteta de succes care a caracterizat modelul Logan si în cazul celei de-a doua generatie. De data aceasta, producatorul roman de automobile are ochii întregii piete din Europa atinti asupra sa. Exista sanse ca succesorul Loganului sa nu fie produs integral la Mioveni, ci la fabricile Renault din Rusia si Maroc. Problema apare la fabrica din Mioveni, care este foarte aproape de capacitatea maxima de productie – urmand sa produca peste 300.000 de unitati în acest an. In decursul anului 2009, cei de la Renault au dublat capacitatea de productie a fabricii Avtoframos din Moscova – aceasta fiind acum de 120.000 de unitati pe an, iar fabrica din Maroc va fi gata în 2012. In cazul fabricii din Tanger, cei de la Renault anunta o capacitate de productie de 400.000 de automobile pe an.
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1321 (s) | 22 queries | Mysql time :0.020738 (s)

loading...