News Flash:

Adrenalina, cai putere si show la Raliul Iasi 600 Prista Oil

27 Octombrie 2008
2929 Vizualizari | 2 Comentarii
Adrenalina cai putere si show la Raliul Iasi 600 Prista Oil
• Capitala Moldovei a gazduit un spectacol automobilistic de exceptie • Piloti de talie internationala si-au demonstrat maiestria in stapanirea cailor putere pe proba superspeciala in fata Prefecturii Judetului Iasi si pe probele speciale de la Poiana, Madarjac sau Dumesti • Mii de oameni au infruntat frigul pentru a asista la Proba Superspeciala din fata Prefecturii


Motoare turate la maxim, show, cai putere si multa adrenalina: acestea au fost coordonatele principale ale Raliului Iasi 600 Prista Oil. Capitala Moldovei a gazduit un spectacol automobilistic de exceptie. Ultima etapa din cadrul Campionatului National de Raliuri a adus la Iasi 68 de echipaje, care pe langa lupta cu secundele, au facut spectacol pentru iesenii iubitori de adrenalina.


Astfel, piloti de talie internationala si-au demonstrat maiestria in stapanirea cailor putere pe proba superspeciala in fata Prefecturii Judetului Iasi si pe probele speciale de la Poiana, Madarjac sau Dumesti. Totusi, cea mai apreciata proba a fost Superspeciala Prista Oil, din fata Prefecturii. Proba desfasurata pe piatra cubica a fost un real succes. Mii de oameni au luptat cu frigul si ploaia pentru a vedea recitalul cailor putere. Timp de 2 ore, Iasul s-a mutat, practic, in fata Prefecturii. Inarmati cu goarne, stegulete si baloane, iubitorii sportului cu motor si-au incurajat favoritii in evolutia lor pe cea mai tehnica proba a Raliului Iasi 600 Prista Oil. Parerea unanima a participantilor la Superspeciala Iasi 600 Prista Oil a fost ca au avut parte de o proba foarte dificila. Pe doua suprafete diferite, cu asfalt si piatra cubica, participantii au avut de trasat doua 8-uri suedeze, element recunoscut in intreaga lume a fi extrem de dificil deoarece se realizeaza numai prin derapaj controlat. Burnita a fost un alt factor ce a ingreunat sarcina pilotilor, masinile comportandu-se ca pe un patinoar pe piatra cubica lipsita oricum de aderenta. De altfel, pilotii din Campionatul National de Raliuri au avut de luat o decizie extrem de dificila. Sa sacrifice secunde care sunt vitale in lupta pentru puncte sau spectacolul oferit miilor de ieseni prezenti la eveniment. Pilotii au ales totusi spectacolul oferit iesenilor, pentru a le multumi fanilor pentru prezenta lor in numar atat de mare. Pana la urma, Raliul Iasi 600 Prista Oil s-a incheiat fara evenimente neplacute, cu doua abandonuri tehnice notabile in prima zi: Jarko Miettinen, cel care este campionul Romaniei in 2008, si Mihai Leu. Cosmina Pasarin si DJ Ivan au dat startul celui mai mare eveniment automobilistic din 2008. Mii de turatii, cai putere, multi decibeli si multa culoare. Drifturi si spectacol muzical, viteza si eleganta la Raliul Iasi 600 Prista Oil.



Bataia cu secundele

68 de echipaje au luat startul sambata, incepand cu orele 11.00 in fata Primariei Municipiului Iasi in ultima confruntare din sezonul competitional 2008. Raliul Iasi 600 Prista Oil a incheiat anul cu o confruntare stransa intre 3 piloti de top avand nationalitati diferite. Un ungur, un italian si campionul national en-titre s-au batut pentru pozitia a doua a clasamentului. Dincolo de lupta cu secundele, campioni in tarile lor de origine au venit la Iasi pentru a participa intr-o competitie la nivel inalt. Ei se pregatesc totodata pentru ultimele etape ale campionatelor lor de casa, in care lupta pentru titlu. Castigatorii, participantii si, nu in ultimul rand, publicul au avut parte de divertisment cu clasa. Un concert incendiar Sistem a anuntat castigatorii, care au participat ulterior la Petrecerea Pilotilor. Catalin Botezatu a prezentat doua colectii in culorile galben-verde ale partenerului acestei etape de raliu, Prista Oil. Fete frumoase, rochii elegante si coafuri grandioase au constituit premiul celor ce au luptat cu timpul in 8 etape din Campionatul National de Raliuri Dunlop 2008. Mii de stegulete, baloane, afise, post-card-uri, calendare si reviste au fost distribuite publicului pe durata celor 2 zile de concurs de catre promoterii Prista Oil. Mai mult decat atat, cei care nu au putut ajunge pe probele speciale au avut posibilitatea de a urmari pe plasmele amplasate in parcul de service imagini filmate atat din exteriorul masinii, din interior, cat si imagini live. Astfel, la implinirea a 600 de ani de atestare documentara a orasului Iasi, locuitorii acestui oras au avut parte de un adevarat spectacol, de un eveniment organizat la nivel international. Rezultatele finale ale Raliului Iasi 600 Prista Oil, ultimele declaratii si amanunte din culise, in editia de maine a cotidianului BUNA ZIUA IASI.


Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (2)

Barnoveanul  | #46363
Minciuna.
Faimosul raliu s-a desfasurat cu un eveniment produs pe sos. Barnova, la circa 500 m inainte de Troita. Protagonist al acestui eveniment este insusi ministrul comunicatiilor care era la volan. Alaturi, in dreapta, se afla copilotul, o piti draguta. Masina de raliu a depasit o caruta intr-o curba fara vizibilitate si a intrat intr-un Ford Fiesta, lovind-ul in partea dreapta fata. Soferul fordului a avut prezenta de spirit si a evitat lovitura frontala care i-ar fi fost fatala. Acest raliu, cel putin pe traseul Iasi- Barnova s-a desfasurat fara a se lua cele mai elementare masuri de sicuranta pentru oamenii si copii care mergeau pe strada. Fiecare concurent isi etala calitatile de pilot pe care nu le contest, (motoare turate la maxim, derapaje controlate, etc.) si asta pe soseaua principala ce traverseaza Barnova. Sa sper ca s-a auzit unde trebuie ca sa nu se mai repete asa ceva. Oamenilor le era frica sa iasa din curte pentru a nu fi loviti de masinile raliului. Macar daca trecea masina politiei rurale sa atentioneze populatia.
Anca  | #46364
Desi trebuia sa se desfasoare in padurea Barnova, sambata 25 oct, raliul a inceput undeva la intrarea pe soseaua care duce spre satul cu acelasi nume. Astfel ca, masinile de curse au circulat prin zone locuibile cu viteze excesive, facand slalom printre carutze cu lemne, copiii satului, microbuzele de pe ruta Bazar-Barnova si pasagerii coborati din acestea, in curbele deosebit de periculoase din sat. Tinand cont ca am fost martora unui accident petrecut la intrarea in sat, in care o masina de cursa a depasit o caruta intr-o curba fara vizibilitate, lovind o masina care circula spre oras, sunt curioasa cum s-a facut organizarea acestui eveniment si daca se stie despre aceste incidente datorate lor. Momentan se pare ca au fost musamalizate. De la ora 10 am pana aproximativ ora 17, pe soseaua Barnova au circulat masini de cursa, fara ca circulatia sa fie intrerupta sau oamenii sa fie anuntati de eveniment. Ca cetatean al com. Barnova, consider o inconstienta fara masura a celor care au organizat raliul si cineva ar trebui tras la raspundere pentru aceste grave scapari.
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1852 (s) | 24 queries | Mysql time :0.018539 (s)

loading...