News Flash:

Aeroportul ramane fara director

1 Iulie 2009
794 Vizualizari | 0 Comentarii
Aeroportul ramane fara director
• Concursul pentru ocuparea postului de director la Aeroportul International Iasi a fost suspendat • Ministerul Transporturilor si Infrastructurii a cerut Consiliului Judetean Iasi anularea concursului care trebuia sa aiba loc astazi • CJ va organiza un nou examen la sfarsitul acestei luni • Pana la data organizarii concursului, director interimar a fost numit Vasile Marian, unul dintre candidati

Concursul pentru ocuparea postului de director la Aeroportul International Iasi a fost suspendat. Ministerul Transporturilor si Infrastructurii a cerut Consiliului Judetean (CJ) Iasi anularea concursului care trebuia sa aiba loc astazi. Desi autoritatile judetene programasera deja concursul, la care se si inscrisesera cinci candidati, adresa de la minister a anulat totul, astfel incat procedura va fi reluata abia la sfarsitul acestei luni. Criteriile care stau la baza ocuparii postului au suferit modificari, ceea ce a facut ca si acest concurs sa fie anulat. Pana la data organizarii concursului, director interimar a fost numit Vasile Marian, unul dintre candidati. "Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, prin Directia Generala Infrastructura si Transport Aerian, a trimis o adresa prin care ne transmite noile criterii ce trebuie indeplinite de directorul general al unui aeroport. In acest sens, se va anula concursul programat pentru zilele de 1 si 2 iulie 2009, pentru ocuparea postului de director general al Aeroportului International Iasi", a spus Sebastian Tataru, purtatorul de cuvant al CJ Iasi. Dupa ce fostul director, Cristian Stanciu, si-a inaintat demisia, autoritatea judeteana a trecut la organizarea unui concurs pentru ocuparea postului. La examen s-au inscris cinci candidati, patru din Iasi si unul din Bucuresti. Cum ministerul a solicitat anularea concursului, cei cinci vor trebui sa-si completeze din nou dosarele pentru a mai putea participa. "Odata cu reluarea procedurii de concurs, daca cei care s-au inscris vor dori sa participe in continuare, vor trebui sa-si reactualizeze dosarele in conformitate cu modificarile privind conditiile de participare. Acestea vor fi facute publice cu 15 zile lucratoare inainte de data desfasurarii concursului. Si perioada de inscrieri va fi facuta publica tot cu 15 zile lucratoare inainte de data desfasurarii concursului", a mai spus Tataru.
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1780 (s) | 24 queries | Mysql time :0.022911 (s)

loading...