News Flash:

Afaceri cu detergenti

9 Mai 2004
1140 Vizualizari | 0 Comentarii
•Judecatorii ieseni au dat castig de cauza Spitalului Clinic "Sfantul Spiridon" in litigiul cu SC Crischim SRL Targu Ocna •Directorul societatii comerciale bacauane a acuzat conducerea spitalului iesean de intentii murdare •Stelian Hriban, reprezentantul firmei Crischim, a aratat ca detergentul nu a fost acceptat din cu totul alte motive

Magistratii ieseni au dat castig de cauza Spitalului Clinic "Sfantul Spiridon" din Iasi in litigiul pe care acesta il avea cu societatea comerciala Crischim SRL Targu Ocna. In luna iulie 2003, Spitalul Clinic "Sfantul Spiridon", reprezentat de directorul prof. dr. Mihai Datcu si directorul financiar contabil economist Mariana Loghin, au chemat in judecata societatea comerciala bacauana. Reprezentantii spitalului le-au cerut judecatorilor ieseni sa dispuna rezilierea contractului pe care il incheiasera cu SC Crischim SRL. La 4 aprilie 2003, Crischim SRL a castigat licitatia publica prin sistem electronic privind livrarea de detergent catre Spitalul Clinic "Sfantul Spiridon". Cinci zile mai tarziu, reprezentantii spitalului au testat mostra de detergent adusa de catre Crischim SRL. Cele doua parti au incheiat un contract de furnizare produse, reprezentantii spitalului iesean fiind initial multumiti de calitatea produsului. Astfel, urma ca, la 8 mai 2003, Crischim SRL sa livreze trei sute de kilograme de detergent. Spitalul avea obligatia ca, in maximum cinci zile de la primirea marfii, sa anunte firma bacauana de calitatea slaba a produsului. Totusi, directorul furnizorului a acuzat conducerea spitalului de intentii murdare. Stelian Hriban, directorul Crischim SRL, a aratat ca spitalul iesean a trimis o adresa abia dupa 12 zile de la primirea marfii, prin care a aratat ca detergentul primit a fost de slaba calitate, necorespunzand cu mostra adusa initial la Iasi. La 3 iunie 2003, firma bacauana a trimis un fax prin care a cerut spitalului sa fixeze o zi cand urma sa se verifice puterea de curatare a detergentului. Asa cum a aratat Hriban, spitalul, in mod premeditat, nu a raspuns acestei cereri.

Expertiza contestata

Directorul Hriban a contestat expertiza efectuata pentru a verifica gradul calitatii detergentului. Expertul nu a invitat furnizorul, adica firma bacauana, atunci cand acesta a recoltat esantioane de detergent, pentru a pacali producatorul folosind detergentul unei alte societati comerciale. De asemenea, Hriban a aratat ca expertiza nu a fost una corecta, deoarece firma Crischim nu foloseste ca ambalaj saci cusuti, iar expertul ar fi luat esantion din astfel de saci, ca si cum ar fi fost ai firmei bacauane. "Noi nu avem astfel de saci. Mai mult, eticheta produsului livrat de societatea Crischim SRL nu era lipita pe sac", a afirmat Stelian Hriban. Reporterii cotidianului ZIUA de Iasi au incercat ieri sa-i contacteze pe directorul Spitalului "Sfantul Spiridon", prof. dr. Mihail Dan Datcu, si pe directorul financiar contabil, Mariana Loghin. Aceasta din urma nu a vrut sa stea de vorba, motivand ca are mult de lucru. "Nu va pot ajuta. Am foarte mult de lucru. Veniti luni si discutati cu domnul director", a declarat Mariana Loghin.
Ciprian NEDELCU
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1819 (s) | 22 queries | Mysql time :0.017578 (s)

loading...