News Flash:

Alo! Pronto!

20 Iulie 2007
1556 Vizualizari | 1 Comentarii
Alexandru Dobrescu
Nu sunt un fan al telefonului mobil, dar am avut ocazia sa ma conving de utilitatea lui in anumite momente. Asa ca m-am abonat si eu la una din retelele cu larga acoperire, pe nume Vodafone. Firma mare, intinsa in toata Europa.
Pana aici, toate bune si frumoase. Numai ca, intamplandu-se sa fac o scurta calatorie de studii in Italia, am constatat ca lucrurile au si o fata mai putin agreabila. Ba chiar urata de-a dreptul.
Cobor din avion la Roma si bag de seama ca telefonul nu functioneaza. Sun, pe banii mei, la Vodafone Romania, sa aflu care e pricina. "Selectati automat sau manual reteaua!", ma instruieste o operatoare. Ma conformez, caut sa intru, si automat, si manual, in reteaua Vodafone Italia, insa telefonul meu se incapataneaza sa ramana mut ca o ceapa. Sun iarasi la Bucuresti, tot pe banii mei, explic din nou ce ma doare, inclusiv ce manevre am facut, si o alta operatoare ma lamureste ca asa ceva nu se poate.

"Probabil ca telefonul dumneavoastra are o problema", ma incurajeaza dumneaei.
Te pomenesti ca asa o fi! Ajutat de un prieten, merg la Vodafone Italia. Explic si acolo, oamenii zambesc, profesional - imi inchipui eu, repeta manevrele incercate de mine, dar degeaba. "Poate e defect", imi dau si eu cu parerea. "Telefonul e bun, mi se raspunde. Doar ca intrarea lui in alta retea e blocata din Romania. Au venit si alti romani cu aceeasi problema. Vodafone-ul dumneavoastra nu si-a aliniat tarifele la acelea din Comunitatea Europeana, unde minutul de convorbire internationala costa 0,14 Euro; de aceea, blocheaza aparatele ce ies din aria sa de acoperire." "Si care ar fi solutia?" "Cumparati o alta cartela. Veti avea insa nevoie si de un alt aparat." Probabil ca muta-mi nedumerire e indeajuns de graitoare, dar demonstratia care urmeaza o spulbera definitiv: telefonul refuza sa-si intre in atributii. Amicul pricepe ca nu sunt pregatit pentru o achizitie costisitoare si se ofera sa-mi imprumute un aparat la care renuntase demult. Accept, fireste, propunerea, cumpar cartela de 20 de Euro si ponositul telefon prinde indata viata. Si viu a ramas pe toata durata sederii in Italia.
Povestea are si un fel de happy-end. Intors acasa, gasesc un plic de la Vodafone Romania, care a gasit cu cale sa-mi rasplateasca (precum scrie in prospect) fidelitatea de abonat. Nu mi se ofera, Doamne fereste!, vreun cadou, ci numai ocazia de a cumpara, contra a 242 $ (TVA inclus), un aparat Nokia E50. Iar daca voi achizitiona obiectul in cauza, mi se promite o reducere de 1000 de puncte de loialitate (10 $) si, gratis, o casca de aceeasi provenienta.
Asta zic si eu rasplata a fidelitatii! Mai ales ca, acelasi aparat cu abonament costa, tot la Vodafone, 199 $!
Nu voi beneficia de "chilipirul" cu care ma ademeneste Vodafone. Astept, in schimb, explicatia oficiala a faptului ca abonatii romani sunt discriminati cu nerusinata premeditare in spatiul comunitar de o firma din Romania. "Aveti toate motivele sa-i dati in judecata si sa le cereti daune", mi s-a spus la Roma. Ceea ce ma si bate gandul sa fac.


Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

conanecu  | #15870
nu degeaba fug de vodafone ca de dracu... am telef pe toate retelele posibile din romania.. mai putin vodafone..
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1433 (s) | 22 queries | Mysql time :0.015360 (s)

loading...