News Flash:

Ancheta in cazul tramvaiului-ghiulea stagneaza din lipsa de martori

2 Aprilie 2006
1026 Vizualizari | 0 Comentarii
•Din lipsa de martori oculari ai accidentului de tramvai din fata agentiei Tarom, ancheta ar putea dura circa patru luni •Tramvaiele similare care circula in municipiul Iasi pot fi adevarate bombe pe roti •Directorul Regiei Autonome de Transport Public crede ca este vina vatmanului

Ancheta in cazul tramvaiului care a produs accidentul in fata agentiei Tarom stagneaza, din lipsa de martori oculari care sa ateste daca respectivul tramvai scapat de sub control avea luminile aprinse sau nu. In acest mod, tramvaiele similare care circula in municipiul Iasi pot fi adevarate bombe pe roti, din cauza ca nu se poate stabili curand care au fost motivele care au dus la producerea respectivului accident, soldat cu pagube materiale si cu mai multi raniti. In masura in care nu se vor gasi martori pentru acest caz, ancheta ar putea dura pana la patru luni, pana cand va fi verificat la milimetru tramvaiul implicat in accident. "Expertii au aratat ca munca lor cu tramvaiul ar putea dura pana la patru luni, respectiv verificarile pe care le fac asupra tramvaiului care a produs accidentul. In cazul in care am avea martori care sa ateste daca tramvaiul care cobora de pe Copou avea lumina, ancheta ar dura doar trei zile. Insa marturiile celor din tramvai sunt confuze din cauza socului, iar soferii din autoturismele care au fost implicate in accident nu declara mai nimic", a declarat procurorul Victor Codreanu, cel care coordoneaza ancheta in cazul accidentului de tramvai. Din declaratiile anchetatorilor, a reiesit faptul ca soferii celor trei autoturisme care au fost izbite de tramvai nu doresc sa declare mare lucru din cauza eventualelor acuzatii care le-ar putea fi aduse. Intre timp, doi specialisti, unul in motoare si un altul in sisteme electrice, demonteaza bucata cu bucata tramvaiul accidentat, care este studiat in interiorul unei hale de la Regia Autonoma de Transport Public (RATP). Directorul RATP a aratat ca, in opinia sa, vinovat de producerea accidentului se face vatmanul, care a fortat iesirea din intersectia din rondul Mihai Eminescu. "O ipoteza personala cu privire la acest accident este ca vatmanul ar fi vinovat. Cred ca acesta a fortat intersectia pentru a prinde semaforul pe culoarea verde, accelerand tramvaiul, iar ulterior acesta nu l-a mai putut controla. Dupa ce a tamponat un autoturism, vatmanul s-a pierdut cu firea si nu a mai avut timp sa actioneze toate sistemele de franare cu care este echipat respectivul mijloc de transport. Este posibil, totodata, ca unul dintre aceste trei sisteme de franare sa nu fi functionat, iar vatmanul nu a mai avut timp sa le actioneze si pe celelalte", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP Iasi.
Cezar ELISEI
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2801 (s) | 22 queries | Mysql time :0.093654 (s)

loading...