News Flash:

Avalansa de reclamatii la Protectia Consumatorilor

20 Februarie 2006
513 Vizualizari | 0 Comentarii
In ultima perioada, inspectorii de la Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (OJPC) Iasi au fost asaltati de o avalansa de reclamatii. De la inceputul anului, pana in prezent, peste 200 de persoane nemultumite de calitatea produselor cumparate au facut reclamatii. Majoritatea acestora este provocata de calitatea indoielnica a produselor electrocasnice si a telefoanelor mobile. In urma vanzarilor mari de astfel de produse care au avut loc la sfarsitul anului trecut, tot mai multi oameni se plang de defectiunile care apar. "Majoritatea reclamatiilor pe care le inregistram este pentru produse electrocasnice si telefoane mobile. La sfarsitul anului trecut s-au vandut multe produse de acest gen si acum incep sa vina si reclamatiile pentru ele. Am constatat ca cea mai mare parte a reclamatiilor depuse sunt fondate", a declarat Marius Bodea, director executiv la OJPC Iasi. In mare parte, defectiunile produselor au aparut in urma utilizarii necorespunzatoare. Pentru acesta partea de vina apartine agentilor economici care comercializeaza produse fara instructiunile de utilizare scrise in limba romana. Acest lucru a dus la o folosire incorecta a produsului si asa au aparut si problemele. Daca un produs aflat in perioada de garantie se strica de trei ori, agentul economic este obligat sa-l inlocuiasca cu altul nou. Daca acest lucru nu este posibil, firma care a comercializat produsul trebuie sa achite clientului contravaloarea acestuia.
Daniel UNGUREANU
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1472 (s) | 22 queries | Mysql time :0.029413 (s)

loading...