Basescu si-a postat pe un site un film cu poze trucate, in care critica politicieni si patroni media

28 Octombrie 2009
2121 Vizualizari | 1 Comentarii
Traian Basescu
• Traian Basescu si-a postat pe unul din site-urile de campanie un filmulet intitulat "Dupa 20 de ani, asta e REALITATEA", in care sunt criticati politicieni si patroni ai trusturilor de presa printre care Dan Voiculescu, Sorin Ovidiu Vantu, Ion Iliescu, Crin Antonescu, Mircea Geoana si Dinu Patriciu

Filmuletul este o succesiune de fotografii trucate cu politiceni si patroni ai trusturilor media care tin in maini pancarte cu lozinci. Astfel, Dan Voiculescu poarta inscriptia "Noi manipulam, in tacere, Romania, din spate", Sorin Ovidiu Vantu - "Noi stim ca justitia ne scapa mereu", iar Sorin Rosca Stanescu - "Noi ne traim, dupa o viata fara munca, batranetea in lux". Dinu Patriciu poarta, in filmulet, mesajul "Noi nu iesim in fata", iar primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu - "Noi ne nastem luand spaga si murim cu ea". Presedintele de onoare al PSD, Ion Iliescu, poarta lozinca "Noi nu trebuie sa ducem Romania inainte", iar Crin Antonescu - "Noi vrem doar functii si putere. Noi avem incredere in acei oameni care s-au obisnuit sa va minta". In film mai apar Mircea Geoana, care transmite mesajul "Noi nu cerem nimic pentru ca luam singuri", Viorel Hrebenciuc - "Noi suntem cei care abandonam politicienii care nu au grija de noi", iar Corneliu Vadim Tudor - "Noi nu ne simtim in pericol". Filmuletul postat pe www.basescupresedinte.ro are 1 minut si 10 secunde si a fost postat si pe siteul www.youtube.com.