News Flash:

Bilant la sfarsitul anului in cadrul Net Club 2005

13 Decembrie 2005
1279 Vizualizari | 0 Comentarii
•Aseara, compania de servicii de telecomunicatii RDS-RCS a prezentat bilantul pentru anul 2005 •In acest an, cel mai mare furnizor de servicii de telecomunicatii din Romania a depasit numarul de 250 mii abonati in intreaga tara •Numai in judetul Iasi, RDS-RCS are in acest moment peste 5 mii de clienti

Cel mai mare furnizor de servicii complete de telecomunicatii (televiziune, Internet, telefonie), RDS-RCS si-a prezentat aseara, intr-un cadrul select, bilantul pentru anul 2005. Desfasurata sub egida Net Club 2005, manifestarea s-a bucurat de prezenta conducerii regionale Moldova a RDS-RCS, a unor oameni de afaceri care sunt clienti ai acestei companii si a reprezentantilor mass-media din Iasi. Principala realizare a companiei furnizoare de servicii de telecomunicatii in acest an este cresterea exponentiala a numarului de abonati. Astfel, in acest an, RDS-RCS a ajuns la un numar impresionant de 250 mii abonati, pe teritoriul intregii tari. Dintre acestia, peste 5 mii sunt abonati pe raza municipiului Iasi. Compania RDS-RCS este lider regional pe piata de cablu TV, avand peste 1,2 milioane abonati in Romania, Ungaria si Slovacia. De altfel, veniturile companiei au crescut substantial in ultimii trei ani, ajungand de la 50 milioane dolari, in anul 2002, la peste 110 milioane dolari in acest an. De altfel, RDS-RCS detine o infrastructura proprie de peste 4 mii kilometri in Romania, Ungaria si Slovacia. In viitor, compania rezultata prin fuziunea din vara societatilor comerciale de furnizare a serviciilor de telecomunicatii RCS si RDS, isi va extinde accesul local si transportul de mare capacitate in Europa Centrala si de Est. Reteaua va fi construita sa conecteze si sa treaca prin zone dens populate, ducand-o astfel cat mai aproape de utilizatorul final. "Am avut un an de crestere spectaculoasa a numarului de abonati, dar principala noastra grija a fost sa satisfacem nevoile clientilor nostri intr-un timp cat mai scurt si cat mai eficient. De altfel, suntem victimele propriului nostru succes, pentru ca avem in continuare foarte multe cereri, la care facem fata cu greu. Incercam totusi ca diferenta intre timpul de solicitare si cablarea abonatului sa fie cat mai scurt", a declarat George Gartan, director regional Moldova al companiei RDS-RCS. De asemenea, printre proiectele furnizorului de servicii de telecomunicatii se mai numara deschiderea unui call-center (centru de apeluri) care sa preia toate reclamatii si sugestiile abonatilor sau activarea serviciului de interogare automata.
Florin BRIAUR
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1597 (s) | 22 queries | Mysql time :0.019185 (s)

loading...