News Flash:

BRD va lansa serviciul de factoring, in perioada urmatoare

24 Martie 2001
608 Vizualizari | 0 Comentarii
Banca Romana pentru Dezvoltare va lansa serviciul de factoring intern. Aceasta va fi de fapt o modalitate de ajutorare a firmelor care au de recuperat diferite sume de la societati debitoare lor. Prin urmare, firma X are de incasat de la societatea Y o anumita suma de bani la o data stabilita, insa firma creditoare constata ca are nevoie de respectiva valoare inainte de termenul stabilit. In aceste conditii, Banca Romana pentru Dezvoltare va acorda banii necesari unitatii inainte de scadenta platii, respectiv la data la care aceasta are nevoie. Apoi, la data stabilita initial pentru achitarea sumei, banca va incasa sumele de la societatea debitoare. Banca Romana pentru Dezvoltare are posibilitatea sa plateasca creditorului cel putin 85% din suma pe care aceasta o are de primit de la societatea comerciala careia i-a livrat marfurile. "Acest serviciu bancar se adreseaza doar clientilor cu adevarat fideli. In acest fel nu se vor naste probleme de plata din partea firmelor care trebuie sa ramburseze banii ulterior bancii. De altfel, in momentul in care se va incheia un contract de acest fel se vor stabili clauze, iar in plus vor fi puse garantii pentru a se evita situatiile neplacute. Insa, mai mult ca sigur, nu vor fi situatii de acest tip, deoarece vom lucra numai cu clientii fideli", a precizat directorul adjunct al Bancii Romane pentru Dezvoltare, Constantin Savin.
De curand, BRD a scos pe piata Multix. De altfel, de curand, Banca Romana pentru Dezvoltare a lansat serviciul Multix, numit si "banca la distanta", care are ca scop stabilirea unei legaturi directe intre firma si banca, bazat pe un schimb permanent de date care sa permita derularea unor diverse tipuri de operatiuni bancare direct de la sediul firmei. Prin urmare, o societate poate face plati bancii direct de la computerul firmei. Acest fapt se realizeaza prin intermediul unui program informatic instalat la societatea care doreste sa beneficieze de aceste serviciu bancar. Instalarea aplicatiei la client, cat si instruirea acestuia cu privire la utilizarea serviciului, sunt realizate gratuit de catre banca. Prin urmare, clientul va putea avea acces la serviciile bancare 24 din 24 de ore, evidenta zilnica a operatiunilor efectuate in cont, accelerarea schimbului de informatii dintre client si banca, precum si la reducerea costurilor legate de comisioane.
Cornelia LAZARESCU
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1693 (s) | 24 queries | Mysql time :0.018562 (s)

loading...