News Flash:

Capitulare in fata aglomeratiei

4 Octombrie 2007
3827 Vizualizari | 10 Comentarii
Capitulare in fata aglomeratiei
• Conducerea Regiei Autonome de Transport Public este gata sa capituleze in fata aglomeratiei • Numarul mijloacelor de transport a ramas acelasi, iar numarul calatorilor s-a dublat • Dimineata, iesenii stau cel putin o jumatate de ora in statii pentru a se urca in autobuze


Sefii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi au recunoscut ca unitatea face fata din ce in ce mai greu numarului foarte mare de calatori, care este intr-o continua crestere. Pentru sefii Regiei, cea mai dificila perioada a zilei este intre orele 7.15 - 8.15. Cele mai multe probleme sunt inregistrate in zona Podu Ros, desi pe traseul 41, C.U.G 2- Podu Ros- Copou, circula 18 autobuze si 14 microbuze la interval de 5 minute. Sefii Regiei spun ca in aceasta zona sunt probleme deoarece majoritatea angajatilor institutiilor publice, in special ai municipalitatii, locuiesc in aceste zone si incep programul la ora 8.00. De asemenea, elevii si studentii incep programul tot de la aceeasi ora, iar odata cu inceperea anului universitar, numarul calatorilor s-a dublat. "Intampinam dificultati in ceea ce priveste transportul public in zona Podu Ros, mai ales dimineata, cand toata lumea pleaca la serviciu. Desi avem pe traseul 41 18 autobuze si 14 microbuze, nu reusim sa facem fata. In aceasta perioada incasarile noastre s-au dublat, ceea ce demonstreaza faptul ca numarul clientilor nostri este in continua crestere", a declarat Mihai Adrian, purtatorul de cuvant al RATP Iasi. Avand in vedere situatia din Podu Ros, conducerea RATP Iasi a decis sa trimita in fiecare dimineata inca 5 autobuze goale care sa plece direct din aceasta zona. De asemenea, vineri Regia va scoate pe traseu cele 10 autobuze second- hand care au ajuns in urma cu doua zile la Iasi pentru a suplimenta mijloacele de transport de pe traseele 41, 43 si 30. Astfel, traseul 41 va fi suplimentat cu inca 4 autobuze, traseul 43, tot cu 4 autobuze si traseul 30, cu 2 autobuze. Tot vineri va fi inaugurat si noul traseu 43 barat, Siraj - Fundatie - Copou, prin care se urmareste descongestionarea traseului 41, deoarece toti clientii din zona Siraj ajung in Copou folosind aceasta ruta.

Deocamdata, pe noul traseu vor circula 8 microbuze care vor fi scoase de pe traseul 14. "Pentru a rezolva aceasta situatie am decis ca in fiecare dimineata sa plece in zona Podu Ros cate 5 autobuze goale care sa plece direct de acolo. De asemenea, pentru ca au sosit cele 10 autobuze second-hand, vom suplimenta traseele 41, 43 si 30, iar de vineri dimineata vom pune in functiune noul traseu Siraj - Fundatie - Copou, ceea ce va descongestiona aglomeratia din Podu Ros", a declarat Mihai Adrian.



Autobuze blocate in trafic

Sefii RATP Iasi spun ca vor suplimenta numarul mijloacelor de transport din Podu Ros, dar din cauza traficului infernal din aceasta zona, in fiecare dimineata sunt blocate in trafic circa 8 autobuze. "Noi am decis suplimentarea mijloacelor de transport din aceasta zona, dar trebuie avut in vedere si faptul ca in fiecare dimineata sunt blocate in trafic circa 8 autobuze. Soferii se plang ca traseul dintre Podu Ros si Sala Sporturilor il parcurg in circa 20 de minute, din cauza aglomeratiei si haosului din trafic", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP Iasi. De asemenea, conducerea Regiei se plange si de faptul ca majoritatea autobuzelor nu pot circula deoarece iesenii isi parcheaza masinile pe una din benzile pe care ar trebui sa se desfasoare circulatia. De aceea a fost facuta o propunere catre Comisia de Circulatie ca toate masinile sa circule pe banda din mijloc, pe unde circulau pana acum 6 luni tramvaiele. In Bucuresti, edilii municipalitatii au decis ca prima banda de pe soselele din oras sa fie folosita de mijloacele de transport public si, eventual, de taximetristi si biciclisti.


Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (10)

dacianova  | #19715
In Podu Ros s-ar putea rezolva destul de usor problema: pe sensul Nicolina - Podu Ros, imediat ce-ai coborit pasarela exista niste semne de oprire interzisa, iar acolo tot timpul stau parcate autoturisme in spic, acestea ocupind o banda si jumatate. De ce politia nu ia masuri pentru ca acea banda sa ramina libera? Eu sunt convins ca s-r fluidiza foarte tare traficul. Daca nu ma credeti uitati-va pe celalalt sens unde nu mai parcheaza masin!!!!
P.S. Mai apar comenteriile la articole? Nu prea le-am mai vazut
gigel  | #19716
o solutie urgenta pt RATP este inlocuirea managerilor... este inadminsibil ca o societate care lucreaza la capacitate maxima (si chiar peste) sa inregistreze zi de zi pierderi... toate mijloacele de transport sunt pline, platim printre cele mai scumpe bilete din tara, si totusi ei lucreaza in pierdere... injumatatiti salariile managerilor si veti vedea cum se trece pe profit...
smau  | #19717
din momentul cand se vor scoate biletele de la vatmani si soferi si vor fi obligati sa circule an grafic orar asa cum se circula pe vremuri toata lumea va fi multumita si cand va disparea din regie birocratia si a unora care nu produc nici aer an regie sau poate dl nechita nu stie ce se antampla si pe ce arunca banii
ionela  | #19718
d-lor repoteri v-am invitat de nenumarate ori pe traseele exterioare ale judetului iasi care sunt sub orice critica .si noi tot calatori suntem si tot persoane publice suntem ,elevi care fac naveta zilnic , studenti care fac naveta zilnic, si calatorim in conditii care nici nu se pot reda in cuvinte , Pe traseul iasi tomesti osoi care apartine firmei de transport FILA TUR zilnic la ore de varf sunt peste 40 de persoane in maxi taxi bilete nu se dau orarul nu se respecta patronul firmei nici nu vine sa intrebe calatorii daca sunt sau nu multumiti in conditiile un bilet costa 3 lei, si abanomante nu se dau ,nici politia rutiera nu ia nici o masura , nici protectia consumatorului. dar voi reporterii aveti ce aveti cu transportul de stat respecti
ionela  | #19719
RATP chiar isi face treaba mdar voi ziaristi va legati de stat nu de privat meu personal am vazut antena1 filmand numai microbuzele galbene alea albe spuneau ca sunt private si nu se luau de ele , aproppo traseul 6 canta brezu acolo cum se circula
calator  | #19720
mergeti pe trasee exterioare iasului osoi iasi si faceti reportaje nu mai faceti articole de 2 bani ca tramvaiele merg din 5 in 5 minute si chiar si autobuze luatii la intrebari pe soferii care circula pe linia de tramvai sau parcheaza masinile in fata mijlocului de transport
Ondina  | #19721
Eu sunt un client al RATP Iasi si fac naveta din Podu Ros la Universitate. Sa stiti ca si pe perioada verii era aglomerat autobuzul. Problemele pe care vreau eu sa le sesisez sunt: neseriozitatea controlorilor de bilete, care daca vad un baietas de cartier fara bilet ii mai strange si mana dar amenda nu ii da. In al doilea rand eu mi-am scos abonament pt ca de multe ori compostoarele nu functioneaza in autobuz si trebuie sa te plimbi de la un capat la altul in autobuz ca sa fi cinstit si sa iti compostezi biletul ca sa te fereasca Dumnezeu sa te prinda un control cinstit.
MAZ-uri la pret dublu  | #19722
Reabilitarea transportului public.... Parca asa promitea cineva :)
cineva  | #19723
In podu Ros, mori acolo si tot nu urci dimineatza...De ce nu se fac proiecte, sa se caute bani , sa se ia de la uniunea europeana care sigur este dispusa sa dea 95% din totalul investitiei???Avem dreptul la bani si nu ne folosim de ei.....
navetist  | #19724
vedeti traseul iasi -goruni de maxi taxi in care nu se da bilete iar soferul este de o nesimtire iesita din comun Un traseu care se face in 20 min este facut in 10 min mergind cu 100km ora bruscind masina depasind si blocind celelante mijloace de transport cocurente Daca vrei sa spui ceva la adresa soferului este in stare sa sara la bataie si sa te dea jos din masina Scriu aceste rinduri vazind ce sa intimplat la Scinteia si nu ai nici o garantie cind urci zilnic in acest mijloc de transport
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.3932 (s) | 24 queries | Mysql time :0.189434 (s)

loading...