News Flash:

Centru unic de apel

21 August 2005
1508 Vizualizari | 0 Comentarii
Regia Autonoma Judeteana de Apa Canal (RAJAC) Iasi va infiinta un centru unic de apel, cu numarul de telefon 969, la care iesenii vor putea suna gratuit pentru a obtine diferite informatii legate de activitatea si serviciile prestate de Regie. Noul serviciu va fi inaugurat incepand din toamna, dupa ce birourile Regiei vor fi mutate in sediul nou, de pe strada Costachescu. "Pentru a interveni in sprijinul clientilor, RAJAC Iasi va introduce un sistem modern de relatii cu publicul sub forma unui centru unic de apel, care va asigura preluarea mesajelor de pe liniile telefonice fixe si de mobil, care pot fi identificate", a declarat Razvan Manolache, purtatorul de cuvant al RAJAC Iasi. Spre deosebire de programul existent pana acum, noul serviciu va fi disponibil 24 de ore din 24, inclusiv sambata si duminica. Astfel, in timpul zilei vor fi 4-5 operatori care vor prelua apelurile, iar in timpul noptii va fi un singur operator care va asigura permanenta. "Potentialii abonati nu vor mai fi nevoiti sa ajunga la sediul Regiei pentru a afla ce acte sunt necesare pentru incheierea unui contract cu RAJAC sau pentru realizarea unui bransament. Dosarul cu actele necesare poate fi transmis prin posta, cu conditia sa fie complet", a spus Manolache. Tot prin intermediul telefonului cetatenii vor putea afla date despre facturile de plata, indexul de consum al fiecarui abonat sau vor putea transmite citirile lunare ale apometrelor.
Cristian MATASA
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1368 (s) | 22 queries | Mysql time :0.020225 (s)

loading...