News Flash:

Coca-Cola renunta la agentiile de publicitate

14 Ianuarie 2009
1081 Vizualizari | 0 Comentarii
Celebra companie Coca-Cola a renuntat la 16 dintre cele 20 de agentii cu ajutorul carora isi promova produsele in Europa, potrivit cotidianului britanic The Guardian. Potrivit unor surse din interiorul companiei, prin reducerea semnificativa a numarului de agentii colaboratoare, Coca-Cola spera sa beneficieze de mai multa gandire creativa, iar strategia de promovare in Europa sa fie implementata mai eficient.

Sursa: Realitatea TV

coca-cola the guardian realitatea tv
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1253 (s) | 22 queries | Mysql time :0.013649 (s)

loading...