News Flash:

COMAT SA - o firma ce se caracterizeaza prin promptitudine si profesionalism

12 Septembrie 1999
1356 Vizualizari | 0 Comentarii
•Departamentul de vinzari al autovehiculelor Daewoo a devenit numarul 1 in Moldova la doar doua luni de functionare

Societatea comerciala COMAT SA a fost infiintata in anul 1973, devenind societate pe actiuni in februarie 1991, din decembrie 1993 transformindu-se in societate cu capital privat in valoare de 9,4 miliarde de lei. Din anul 1973 si pina in prezent, obiectul de activitate principal al societatii consta in comercializarea en gros si en detail de produse industriale nealimentare, din productia interna si import, prestari de servicii catre populatie si agenti economici, activitati de schimburi de produse si intermedieri, activitati de export-import.
Sediul societatii este in strada Sergent Grigore Ioan nr.7, unde se afla baza tehnica si administrativa a societatii: ateliere pentru intretinerea si repararea autovehiculelor, statia de alimentare cu combustibil, birourile, parcajul pentru autovehicule, camera de uscare cherestea, standuri reglaje pompe de injectie. SC COMAT SA Iasi este cel mai mare angrosist din Moldova si desface un numar de 77.000 de sortotipodimensiuni, printre care se numara metal, piese auto, materiale de constructii, electrice, neferoase, chimice, produse ale industriei usoare, produse din metal. SC COMAT SA Iasi a ocupat primul loc in topul firmelor mijlocii intre anii 1994 - 1997, primind Diploma de Excelenta.

Numarul 1 in vinzari in doar doua luni

Incepind cu anul 1999, s-a dorit intimpinarea clientilor traditionali si nu numai cu o noua gama de produse si servicii. In urma unor studii de marketing, efectuate de catre specialistii din cadrul SC COMAT SA, s-a ajuns la concluzia ca se impunea aparitia pe piata ieseana a unui nou dealer al firmei Daewoo. Pentru a putea avea succes in acest domeniu, intrarea pe piata a unui nou dealer Daewoo, alaturi de cei doi deja existenti, se impunea a fi una de forta si cu un concept de baza complet schimbat. Pornind de la aceste premise si respectind o strategie noua de marketing, in cele trei luni de activitate s-a reusit impunerea in pozitia de lider in zona repartizata, incepind chiar cu a doua luna de activitate.
"Am incercat sa introducem un nou concept referitor la serviciile si modul de tratare a clientilor, la facilitatile acordate fiecarui client, care tin de perioada de garantie si post garantie a fiecarui autovehicul cumparat. Am incercat, de asemenea, adoptarea unui sistem nou privind activitatea de vinzare si o deschidere totala pentru orice fel de colaborare reciproc avantajoasa. Societatea nostra lucreaza in sistem barter si prin compensari, in functie de cerintele clientilor nostri", ne-a declarat Daniel Lazar, coordonator vinzari in cadrul firmei.

Fiecare agent este propriul sau manager

Echipa de vinzari este formata din zece agenti, care, fiecare la rindul sau, are in subordine o intreaga retea de colaboratori. "Fiecare dintre agentii nostri este propriul sau manager, conducind o retea de colaboratori creata de ei insisi", a precizat Catalin Dobre, seful departamentul de vinzari.
"Un rol important in activitatea noastra il are activitatea de promovare. Ne-am numarat, astfel, printre principalii sponsorii ai festivalului "La Fete de la musique", ce a avut loc in aceasta vara. Am organizat, de asemenea, manifestari de genul "Week-end Daewoo", cu care locuitorii Iasului probabil ca deja s-au obisnuit, la care s-au oferit, si se vor oferi in continuare, numeroase premii si bonusuri pentru clienti. Cumparatorii nostri trebuie sa stie ca, in acest moment, in fuctie de tipul de model ales, firma noastra practica un discount intre 250 si 1.000 de dolari", a subliniat Catalin Dobre.
Printre preocuparile curente ale firmei se numara o calitate ireprosabila a serviciilor oferite catre clienti, nefiind producatori, ci doar dealeri. De asemenea, se urmareste o colaborare cu clientii, urmarindu-se alte modalitati de cointeresare a acestora. Toate aceste aspecte au ca punct final diversificarea, care face parte din strategia firmei COMAT SA.

Clientii beneficiaza de un service performant

"In ceea ce priveste service-ul acordat clientilor nostri, incercam sa avem numai aparatura de ultima ora. In prezent detinem un scanner de ultima generatie, care asigura o diagnosticare extrem de precisa si care acopera toata gama de modele pe care firma noastra le comercializeaza: Cielo, Nubira, Matiz, Tico, Leganza, Musso, Korando, Damas, Avia si Lublin. Totodata, sintem pe cale sa achizitionam un stand de directie de ultima generatie, pentru verificarea si reglarea geometriei rotii. In primavara anului viitor vom incepe constructia unui service modern, care are ca termen de finalizare toamna aceluiasi an", a subliniat Catalin Dobre.

"Speram sa vindem in continuare cit mai multe masini"

"A fi distribuitor Daewoo reprezinta o continua stare de agitatie. Politica firmei noastre este aceea de a fi mereu in slujba clientilor. Astfel, daca un cumparator doreste sa achizitionaze un autovehicul la ora noua seara, el va fi servit. In cadrul unui program de peste 12 ore pe zi ne luptam cu diferite probleme, deoarece nu intotdeauna putem satisface intocmai cerintele clientilor, referitoare la modelul sau culoarea autovehicului achizitionat. In planurile noastre imediat urmatoare se incadreaza constructia acestui service ultramodern, in primul rand in ceea ce priveste constructia. Speram sa vindem in continuare cit mai multe masini, iar clientii nostri sa fie cit se poate de multumiti de serviciile noastre", a incheiat Catalin Dobre.
A consemnat Mihai ANDREI
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1288 (s) | 22 queries | Mysql time :0.017514 (s)

loading...