• 25-05-2012 Horoscop – 25 mai 2012
• 25-05-2012 Dorin Ionescu: De la 1 Iunie va debuta reteta electronica
• 25-05-2012 Tabletele pot provoca atac de cord
• 25-05-2012 Traian Basescu sta ascuns in spatele scandalului de la ISC - Vezi care este miza
• 25-05-2012 Adriean Videanu recunoaste ca nu ar avea nici o sansa la primaria Capitalei
• 25-05-2012 EXCLUSIV! Prostituatele produc in noaptea de Inaltare - FOTO
• 25-05-2012 Cel de-al 11-lea summit a luat sfarsit fara nici o concluzie
• 25-05-2012 HAULES BULES! Audieri-maraton la Parchet dupa descinderile din tiganie - FOTO, VIDEO
• 25-05-2012 Cum se cresc copii in intreaga lume - Cateva obiceiuri si traditii
• 25-05-2012 Cremele de protectie solara au niste reguli de folosinta - Le stii?
Newsletter
Citeste GRATIS Editia tiparita BUNA ZIUA IASI in format PDF
Video Divertisment
Babuta Barfitoare
Video Monden
Muzica populara
Curs valutar
  • EUR : 4.4662 RON ( +0.0075)
  • USD : 3.5538 RON ( +0.0266)
Convertor valutar


 

Meteo

Temperatura : 20 ° C

Viteza vantului : 28.97 km/h, NNE
Soarele rasare la : 5:23 am
Soarele apune la : 8:49 pm
Umiditate :60 %
Vizibilitate : 9.99 km

Horoscop Loto

Extragere 25-05-2012

6/49

  • 11
  • 2
  • 9
  • 10
  • 38
  • 12

5/40

  • 21
  • 14
  • 34
  • 7
  • 19
  • 18

Noroc

1330560

Fast-foodul provoaca depresie

 

Afisat la 10:58

O echipa de cercetatori britanici spun ca persoanele care mananca cel putin de trei ori pe saptamana mancare de la fast-food au un risc crescut de aproximativ 60 la suta de a suferi de stari de anxietate si depresii. Specialistii spun ca mancarea bogata in grasimi sau prajelile sunt principalii factori care duc la aparitia acestor stari. Studiul s-a bazat pe informatiile despre stilul alimentar culese de la 3.486 de subiecti, femei si barbati, de varsta medie din Marea Britanie, care au fost comparate cu datele statistice privind depresia. Perioada de monitorizare a voluntarilor a fost de cinci ani.

Participantii la acest studiu au fost impartiti in functie de dieta alimentara in doua grupuri - grupul voluntarilor a caror dieta se baza pe alimente integrale, bogata in fructe, legume si peste, si grupul a carui dieta se baza pe alimente procesate, precum dulciuri, alimente prajite, carne procesata, grasimi rafinate si produse lactate bogate in grasimi. Dupa ce au fost luati in calcul factori precum sexul, varsta, educatia, activitatea fizica, dependenta de fumat, bolile cronice, cercetatorii au descoperit diferente semnificative intre cele doua grupuri in privinta riscului viitor de declansare a depresiei.

Voluntarii din grupul a carui dieta era bazata pe alimente integrale au beneficiat de o reducere cu 26 la suta a riscului de declansare a depresiei, comparativ cu celelalte persoane. In schimb, voluntarii care consumau multe alimente procesate se confruntau cu o crestere cu aproximativ 60 la suta a riscului de depresie, comparativ cu celelalte persoane. In plus, persoanele care aveau o dieta bazata pe fructe, legume si carne slaba, precum cea de pui sau de peste, au spus ca nu au stari de anxietate, in timp ce subiectii adepti ai fast-foodului au completat ca se confrunta destul de des cu stari de anxietate, iar peste jumatate dintre participantii la studiu au completat ca urmeaza tratament impotriva starilor de depresie.

Distribuie
Bookmark

Video Stiri

Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se vor sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului sau stergerea integrala. Site-ul www.bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.
Comentarii (0) | Adauga comentariu

  • Campurile marcate cu * sunt obligatorii
  •  
Din aceeasi categorie

Mica publicitate

Vezi toate anunturile | Adauga gratuit anuntul tau