News Flash:

Concurs de design pentru noul Aro

18 Decembrie 2012
3755 Vizualizari | 1 Comentarii
Facultatea de Mecanica de la Universitatea Tehnica "Gh. Asachi" Iasi organizeaza un concurs de design auto cu tema "Aro Revolution" - noul Aro  in viziunea studentilor.

Concursul se adreseaza studentilor si elevilor de liceu care doresc sa isi demonstreze potentialul creator prin realizarea unor proiecte de design pentru un autoturism de teren 4x4, care sa reinvie gloria fostei marci Aro.

Studiile de design se vor realiza ca desene de mana (creion negru sau culori) ori pe calculator folosind programe de modelare grafica sau proiectare 3D. Desenele de mana se vor prezenta in minim trei vederi, 3/4 fata, lateral si 3/4 spate. Proiectele se vor axa pe caroserii de tip "Pick-up" sau "Hatch-back" tinand cont si de traditia "Aro".

Concursul are ca scop materializarea fizica a unui prototip capabil de a intra in productie de serie mica. Castigatorii concursului vor fi premiati, iar proiectul cel mai reprezentantiv va fi pus in practica, autorul lui va face parte din echipa de realizare.

Concursul va incepe pe data de 10 decembrie 2012, iar desenele vor putea fi trimise pana pe data de 31 ianuarie 2013 pe adreasa Facultatii de Mecanica, prin posta sau e-mail (arorevolution•yahoo.com), cu mentiunea "pentru concursul Aro Revolution". Castigatorii vor fi anuntati pe data de 11 februarie 2013.


aro revolution
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

aa/  | #301436
ARO [ cica: "Apreciate Recunoscute Originale" !! ] -- Jale ,erau bune /cateva sute / de Km . Motor /diesel Campul Lung M. = o tampenie de motor(jegosii au pastrat blocul motor/benzina , pornire greoaie pe timp rece);diesel Brasov doua chiulase = puternic ,dar probleme cu arborele cotit (la R2,R3 ,se rupea arborele),pompa injectie(se uza repede capul hidraulic ,la cea rotativa !) pornire greoaie( cat erau noi ,mergeau bine !),directie proasta , la brat inferior cadea asa zisa siguranta " zegher " ,se rupea lonjeronul la un anumit nr de Km( pastrase sasiul de la Otto ,era slab ca rezistenta ) ,samd . Trebuie lasati cei care stiu sa construiasca autovehicule .
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2016 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2668 (s) | 22 queries | Mysql time :0.077558 (s)