• 30-07-2010 25 de morti in incendii de padure
• 30-07-2010 Tunelurile rutiere europene provoaca ingrijorare
• 30-07-2010 Hot grec oprit de un batran luptator
• 30-07-2010 Ridica-ti partenera la ceruri !!!
• 30-07-2010 "Boc nu e Fat-Frumos"
• 30-07-2010 Mădălina Manole a mancat mult înainte să se sinucidă
• 30-07-2010 Ce întrebări îşi pun bărbaţii şi femeile cand fac sex oral?
• 30-07-2010 Marina Dina, din nou singură
• 30-07-2010 O reţea de prostituţie cu minore a fost anihilată
• 30-07-2010 Laszlo Tokes nu renunţă: Constituţia nu este Sfanta Scriptură, poate fi schimbată
Newsletter
Prima pagina
Curs valutar
  • EUR : 4.2471 RON ( -0.0058 )
  • USD : 3.2679 RON ( +0.0157)
Convertor valutar


 

Cuvintele pula, pizda, coaiele sau muia intra oficial in Dictionarul Limbii Romane

 

• Unele cuvinte considerate obscene de catre vorbitorii obisnuiti, ca pula sau muie, vor intra oficial in Dictionarul Limbii Romane (DLR), care este programat a fi terminat anul viitor • Astfel, refrenul celebru al unei formatii de hip-hop, "Zi pu...la, la" sau Povestea Pulei, de Ion Creanga, nu vor mai putea fi privite cu ochi critici • "Toata nebunia legata de dictionarul pornografic este, din punct de vedere lingvistic, o aberatie deoarece lingvistul considera toate cuvintele egale. In ochii lingvistului, un cuvant considerat obscen de catre orice vorbitor obisnuit este doar un cuvant obisnuit", a declarat doctor Cristina Florescu, cercetator stiintific principal gradul I la Departamentul de lexicologie si lexicografie al Institutului de Filologie Romana Alexandru Philippide, din cadrul Academiei Romane, filiala Iasi


Cuvinte considerate obscene, ca pula, pizda sau coaie, vor intra oficial in Dictionarul Limbii Romane (DLR), care este programat a fi finalizat anul viitor. Persoanele care vor rosti aceste cuvinte nu vor mai fi nevoite sa se fereasca, intrucat acestea vor fi recunoscute in mod public. Membrii Academiei Romane au decis sa oficializeze aceste cuvinte, cat si o serie foarte vasta de termeni care nu au fost acceptati pana acum din cauza atitudinii mult prea pudice a redactorilor din trecut. Astfel, Dictionarul Limbii Romane tip tezaur va avea nu mai putin de 34 de volume la care lucreaza de zeci de ani cele trei colective de filologie din cadrul Academiei Romane din Iasi, Cluj si Bucuresti. "Toata nebunia legata de dictionarul pornografic este, din punct de vedere lingvistic, o aberatie deoarece lingvistul considera toate cuvintele egale. In ochii lingvistului, un cuvant considerat obscen de catre orice vorbitor obisnuit este doar un cuvant obisnuit. Seria noua a dictionarului are foarte multe elemente novatoare bune, cum ar fi faptul ca analiza semantica este mult mai minutioasa, sursele sunt mai bogate, dar are o suma de minusuri pe care lingvistii le cunosc si si le asuma. Printre acestea se numara atitudinea pudibonda (atitudine pudica - n.r.)", a declarat doctor Cristina Florescu, cercetator stiintific principal gradul I la Departamentul de lexicologie si lexicografie al Institutului de Filologie Romana Alexandru Philippide, din cadrul Academiei Romane, filiala Iasi. Editia veche a Dictionarului Academiei, publicata la inceputul secolului trecut, cuprindea termeni cum ar fi cel de "cur", care era foarte bine explicat. Insa prin anii `60, aceste cuvinte considerate vulgare au inceput treptat sa fie scoase din vocabularul uzual din cauza politicii de ingradire a libertatii de exprimare. Noua editie a Dictionarului Limbii Romane tip tezaur va cuprinde aceste cuvinte, cat si multe altele considerate de majoritatea persoanelor vulgare sau obscene.

Munca titanica

Intregul colectiv care participa la redactarea acestei lucrari presteaza o munca titanica, unora dintre literele alfabetului fiindu-le alocate chiar si cate patru volume. "In cadrul Institutului de la Iasi s-au definitivat pana acum un volum la litera S, trei volume la litera V, iar acum se lucreaza la prima jumatate a volumului literei L, cealalta jumatate fiind in lucru la Cluj. Primul volum a aparut in anul 1965, iar anul viitor intreaga lucrare va fi gata. Nu vor putea fi introduse toate informatiile de moment, dar cuvinte care au fost cenzurate din cauza reactiei pudice a redactorului responsabil din acea vreme vor intra in dictionar. In Dictionarul Limbii Romane sunt introduse cuvinte a caror circulatie trecuta si viitoare este garantata stiintific", a precizat Cristina Florescu. Tinand cont de fluxul informational din prezent, este posibil ca unele cuvinte pe care, de exemplu, un elev de liceu le foloseste in mod frecvent, dar care nu sunt recunoscute, sa fie adaugate in DLR. In alta ordine de idei, colectivul Academiei Romane are in plan si editarea unui Dictionar Explicativ al Limbii Romane (DEX) care sa contina o serie de termeni considerati in acest moment neologisme sau jargon, cum ar fi marfa, beton, cool sau naspa. "Un dictionar poate cuprinde anumite cuvinte in masura adresarii acestuia unei anumite categorii sociale. De exemplu, nu pot fi trecuti intr-un dictionar pentru elevii de clasele I-IV termeni considerati obsceni sau la fel, intr-unul care se adreseaza juristilor", a adaugat Cristina Florescu.


Bookmark:

Ultimele video stiri

Comentarii (148) | Adauga comentariu
  • #112193 anarhiehaos | 25-06-2010 12:35:07 |

    Imi imaginez orele de dirigentie la clasele mici : - Diriginta : " dragi copii, sexul se face prin f u t u t introducand p o u l a in p i z d a sau luand-o putin si la m o u i e " Acum sigur inteleg toti copiii !!! A , am uitat sa intreb , dar lindicul il baga in dictionar ?

  • #23898 Sf@RsIt | 30-03-2009 05:07:58 |

    Ba da dao in spanac adica la scoala copii o sa invetze la scola definitia cuvantelor PULA MUIE sau etc Inteleg deacord sunt cuvinte romanesti da sa se invete la scola in nici un caz Cand zici Pula pari un vagabond cand zici Penis pari un intelectual

  • #23897 Gigi | 07-03-2009 17:26:48 |

    aveti dreptate.Sunt prea vulgare cuvintele

  • #23896 Cretzu` | 16-12-2008 15:39:48 |

    "Nota redactiei: Mesajele care contin injurii, expresii vulgare sau licentioase sunt respinse automat. Nu se accepta reclamele la alte site-uri. " deci inca nu se poate injura oficial:)))

  • #23895 Anonim | 05-12-2008 20:39:16 |

    si terminati ops

  • #23894 Anonim | 05-12-2008 20:38:26 |

    PREA NORmAL FRATE TOTi vorbim prosti si mie se pare corect trminati cu crizle astea ca am ajuns tara de ras toti VORBEsC PROSti chiar si americanii fuck ce plm asta e omenia

  • #23893 dan | 29-10-2008 16:21:24 |

    o munca titanica pentru a baga pula in dictionar

  • #23892 Micu Lucian Ionel | 15-10-2008 13:24:17 |

    Mult mai mult decat aceste cuvinte in sine, vulgaritatea vine mai degraba in functie de diversi factori cum ar fi: contextul, tonul, intonatia, imbibatia alcoolica,etc. Acesti factori fac diferenta dintre pronuntia imperceptibila (neluarea in seama) sau starnirea de sentimente si/sau reactii negative la auzul respectivelor cuvinte. De asemenea, nu poti caracteriza o persoana bazandu-te pe faptul ca aceasta ar folosi acese cuvinte.

  • #23891 eu desteapta? | 01-10-2008 19:43:35 |

    naspa

  • #23890 Razvan | 27-09-2008 13:48:12 |

    Dragii mei, nu suntem retardati sau cel putin nu toti ( sper ). Cei care se ocupa cu DLR trebuie sa isi faca treaba, si anume ce sunt nevoiti ei sa faca acolo? Ghici! Trebuie sa explice fiecare cuvant din aceasta limba, indifent ca este vulgar sau nu. Ideea e ca aceste cuvinte, desi le considerati licentioase, sunt utilizate extrem de frecvent, deci nu pot fi incadrate la categoria "cuvinte iesite din uz" , moarte. Asadar, in loc sa va chinuiti cu o polemica absurda care cred eu nu isi are rostul absolut deloc, mai bine ati gandi logic si cat se poate de normal. Dictionarul nu va fi in fiecare casa din aceasta tara insa cei care se preteaza la pretentiile unei anumite clase sociale isi vor permite sa detina un exemplar prin intermediul caruia isi vor invata odrasla inca din varsta frageda cum e treaba cu vulgaritatea. Asta ca sa nu se trezeasca mai tarziu copilul ca ii intra in gura sau in diverse alte gauri ceva anume si nu stie cum se numeste sau care ii este intreaga arie de semnificatii. Ideea principala si care trebuie sa va intre bine in cap este ca vulgaritatea va fi prezenta, intr-o mare masura in spatiul intim si intr-o mai mica masura in spatul public, totul va fi exact ca si pana acum, singura diferenta si schimbare e ca se vor explica niste cuvinte, vor aparea cateva randuri in plus in dictionarul nostru drag si simpatic al acestei incantatoare limbi. Nu se da liber la cuvinte obscene si expresii "bogate", nu se arunca cu pietre in normalitate si apare peste noapte anormalul care preia controlul. Nu, nu si nu. Sunteti cu totii romani si sunteti constienti ca nu normele sau lucrurile oficiale ne fac ceea ce suntem, ci mai degraba mentalitatea fiecaruia, felul in care alegem sa fim si sa ne comportam, sa intelegem sau nu realitatea care ne impanzeste. Precum spunea cineva mai jos, nu amestecati lexiconul cu cei 7 ani de acasa, Respect dragii mei, respect.

  • #23889 victor | 04-08-2008 21:50:42 |

    ce natie de retardatzi am ajuns

  • #23888 joanaD`arc | 04-08-2008 18:42:15 |

    Intr-un dictionar trebuie sa gasesti explicatia  tutror cuvintelor ! Nu amestecati lexiconul cu bunapurtare !  Dictionarul explica , nu incita .Nimeni nu-si tine oala de noapte pe masa  .  

  • #23887 iulian | 30-07-2008 00:27:12 |

    folosim cuvintele pt a comunica sau a exprima o anumita stare de spirit asa ca introducerea in dex a cuvintelor catalogate ca vulgare o consider binevenita atata timp cat toata lumea le cunoaste semnificatia si -culmea ipocriziei- le si foloseste fara a mai recunoaste asta dupa (sa fim seriosi dar in ziua de azi auzi si femei zicand ce pula mea...) falsa puditate nu inseamna grad ridicat de elevare spirituala

  • #23886 Cristian | 22-07-2008 02:56:43 |

    E clar!!!! Suntem o natie de prosti.

  • #23885 viorica iovan | 14-07-2008 21:33:01 |

    . si daca asemenea cuvinte sint obisnuite, asa cum spune doamna cercetatoare, inseamna ca nu va mai exista notiunea de vulgaritae si va fi scoasa din DEX?

  • #23884 viorica iovan | 14-07-2008 21:03:53 |

    . azi in marele DEX, miine pe buzele tuturor inclusiv ale marilor oameni de cultura si ale celor politici . cum ar fi ca doamna Renate Weber, la o sedinta a Parlamentului European , cind nu aude bine pe cel din fundul salii, sa i se adreseze cu dezinvoltura pe care o va cere DEX -ul de acum inainte: ce pizda ma-ti tot spui acolo ca nu se aude pina aici? . ei bine, am ferma convingere ca atita timp cit va fi viata pe pamint, va exista vulgaritate a limbajului care va ramine caracteristica oamenilor vulgari

  • #23883 IESEANUL | 11-07-2008 18:40:18 |

    DE CIND VOR FI ACCEPTATE SI DE SITE-UL DUMNEAVOASTRA CUVINTELE CUR,PULA,PIZDA,COAIE,FUTUT ETC.SI NU VOR MAI FI RESPINSE AVIND IN VEDERE INTRODUCEREA IN DICTIONARUL LIMBII ROMANE AL ACESTOR CUVINTE.

  • #23882 Mara | 07-07-2008 18:31:43 |

    Daca se introduc in dictionar nu inseamna ca trebuie folosite mai des decat celalalte cuvinte

  • #23881 madalina_31_94 | 02-07-2008 19:40:01 |

    SUPER MA ! PREA TARE ! IN SFARSHIT SO MAI TREZIT LUMEA LA REALITATE ! PAI CE PLM !

  • #23880 cel mai intelectual om | 19-06-2008 22:45:01 |

    mai de vina sunt cei care sunt de acord sa introduk aceste cuvinte in DEX!!! se duce naibii tara si intelectualitatea kr si asa nu este prea multa!

  • #23879 cel mai intelectual om | 19-06-2008 22:41:17 |

    oameni buni,eu consider k aceste cuvinte,kr sunt intr-adevar obscene indiferent de ce zic toti modestii k sa nu le zic altfel,sunt pt oameni care nu au avut prea multa educatie,care nu au respect pt lumea din jur,nu mai zic pt el...asta se pate intampla numia in tara noastra unde majoritatea sunt niste tarani...ia ganditi`va voi astia care stati cu carnea in gura toata ziua,dak pe unul din parintiii dvs i`ar injura in ultimul hai un anume individ din nu neaparat un anumit motiv si dvs ati fi de fata si nu ati putea sa faceti nimic cum v`ar parea??da` bag mana in foc k nici de parintii vostrii kr v`au dat viata nu va pasa prea mult...traim in ramania si asta ne ocupa tot timpul!!! mai cizelati`va!

  • #23878 antonella | 20-05-2008 14:42:59 |

    nu pot sa creddddd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • #23877 anonim(**) | 09-05-2008 21:26:23 |

    scarbos..........................

  • #23876 mata | 04-05-2008 21:23:15 |

    SUPER MA ! PREA TARE ! IN SFARSHIT SO MAI TREZIT LUMEA LA REALITATE ! PAI CE PLM !

  • #23875 sunteti prosti | 30-04-2008 02:50:27 |

    e clar, cu sau fara dictionare tot acelasi limbaj folositi.... :))))

  • #23874 sunteti prosti | 30-04-2008 02:48:03 |

    e clar

  • #23873 PPCM | 11-04-2008 17:06:00 |

    sunteti niste idioti astia care va dati mari pudibonzi pe internet si in viata reala sunt sigura ca se bat injuraturile la gura voastra.asa ca lasati ipocrizia deoparte,e un fapt normal ca aceste cuvinte sa apara in dictionar,dat fiind uzul lor frecvent,imbecililor,deschideti un macmillan,oxford,petit robert,larousse ca sa vedeti ca si ei au inclus cuvintele injurioase in dictionarele lor.

  • #23872 CronoS | 29-03-2008 01:38:05 |

    bhaaaa ce nea salvat :X:x;xX::X:X:X .......... dupa 3 mileni fac ji ei ceva bun

  • #23871 Bilanu | 25-03-2008 14:09:27 |

    Ioana, tu nici nu stii cum se zice la coaie (testosteronul e altceva)

  • #23870 Fr4t3LL0 | 23-03-2008 13:22:45 |

    IUHUUUUUUUUUU IN SFARSHIT :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

  • #23869 ioana | 04-03-2008 15:50:20 |

    aaa si ptr macaronarul ala de merda( cacat ) cum se face singur....stai ma in italia....uite`te draq mai atent la filme...ca au mai fost si altii pe acolo si la ei se injura in filme...si se difuzeaza....ei accepta ce sunt...aici nu`ti zice nimeni sa injuri..nu incurajeaza nimeni injuraturile si violenta verbala...nu`ti zice nimeni sa afisezi pe strada ce citesti acolo...dex`urile explica cuvintele pe care aia care nu citesc niciodata dex`uri nu le inteleg....asta e idea...sa ai unde sa gasesti un cuvant pe care il auzi si nu`l stii.....si mai bine sa`l stii decat sa ti`l bage unu in gura fara sa stii ce e....treziti`va dracu si nu va mai ascundeti dupa degete...cred ca de aia nu o sa poti dormi tu la noapte ca baga astia in dictionare unele cuvinte care exista deja...ptr italianu` ala de mai jos...4 stai jos!

  • #23868 ioana | 04-03-2008 15:34:59 |

    am mai observat ca majoritatea care s`au semnat cu anonim sunt impotriva...nu mai fiti ma anonimi...fiti cum sunteti de ce va tot ascundeti???de ce anonim? hai sa ne strigam pe strada anonim 1 anonim 2 daca se poate sa vorbim cat mai putin,sa purtam masti....oricum voi le purtati....aceste cuvinte au devenit cuvinte ale limbii romane datorita faptului ca noi romanii le folosim...atunci de ce sunteti impotriva lor?de ce va e rusine? ca ati fost invatati de mici...nu e bine,nu e voie...nu ati avut o educatie sexula cuvenita...ganditi`va cati copii nasc alti copii poate si ptr ca nu stiu exact cum sta treaba...educatia sexuala e importanta...iar pula ptr penis este un sinonim asa cum si tata ptr san sau cum este si ceata ptr negura si etc..buna dimineata tara!

  • #23867 ioana | 04-03-2008 15:22:09 |

    abia acum mai jos cat de revoltati sunt unii......de ce nu vreti sa acceptati realitatea din tara noastra?? de ce ne tot ascudem dupa deget...astia suntem...asa vorbim...injuraturile nu trebuie incurajate...dar asa am devenit noi asta trebuie sa intelegem...orice om injura ptr ca asa suntem facuti si eu care sunt o persoana cu principii cu o educatie morala...si eu injur si o injuratura nu`mi scoate din cap educatia...trebuie sa fim deschisi...sa fim cum suntem!!!ioana

  • #23866 ioana | 04-03-2008 15:16:30 |

    desi inca sunt considerate cuvinte obscene si eu cred ca acceptarea lor este necesara datorita faptului ca sunt foarte folosite...si toate aceste cuvinte sunt sinonime...adik cum ar fi sa auzi pe strada " du`te ma in penisul meu sau in testosteroanele mele...e acelasi lucru....trebuie sa fim deshisi`...asta e romania in care traim..si mie imi pare rau ca ni s`au dus traditiile si mie imi displace sau aud injuraturi dar poate daca ar fi acceptate nu m`ar mai deranja asta e opinia mea..ioana

  • #23865 nasu | 21-02-2008 17:16:06 |

    pai unde ai putea sa te ascunzi in tara asta ca sa nu auzi asa un vocabular?mi se pare ca aceste cuvinte ar trebui bagate si in scoli.ca sa invete si copii ce semnificatie importanta au ele in dictionarul limbii romane.

  • #23864 gogo | 21-02-2008 16:27:52 |

    Cred ca se face o confuzie.Nu are nici o treaba ce cuvinte sunt in DEX si ce cuvinte folosim in vorbirea curenta.Daca sunt trecute acolo mi se pare firesc sa fie ptr.ca sunt cuvinte ROMANESTI iar specialistul le da explicatia cuvenita.Daca vrei le folosesti sau nu.DEX-ul nu ne invata ce cuvinte sa folosim atunci cand vorbim ci ne explica cuvintele.

  • #23863 moi | 09-02-2008 20:17:06 |

    se vede ca traim in romania.....unde altundeva se poate intampla asta???

  • #23862 Anonim | 06-02-2008 21:34:32 |

    Cei care zic cuvinte ca pula p9zd cred ca sunt niste nesimtiti

  • #23861 cel de jos | 25-01-2008 23:46:44 |

    Domnule Andrei, la fel pot si eu sa spun despre dumneavoastra, daca indeletnicirea noastra tipic romana este sa ne batem intre noi. Va sfatuiesc SA RENUNTATI la vocabularul `realist` cu care ma sfatuiti de tratat boala psihica pentru ca si dumneavoastra, presupusii `oameni normali`, puteti sa faceti lucruri chiar foarte grave (gen Cighid, martie 1990), asa ca nu e scopul dumneavoastra sa ziceti altuia ca e nebun. Oricum suntem `stricati` cu totii, inclusiv academistii care vor sa faca dictionarul...asa ca sfaturi ca mai jos puteti sa dati crapaturilor de perete din subsolul blocului.

  • #23860 andrei | 20-01-2008 09:49:54 |

    amice!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! esti dus cu capuraude tot mai consulta si tu un doctor ai inteles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • #23859 PLm | 18-01-2008 12:34:21 |

    marfa ce p.l.m

  • #23858 Alex S | 16-01-2008 11:10:20 |

    Vai steaua noastra.Ce ar fi ca toti moderatorii radio, Mc, prezentatorii tv, sa-i vezi si sa-i auzi vorbind cu asa cuvinte.Sa intors Eminescu ieri in mormant cand i-a auzit pe marii filosofi ........................de kkt (ca de vb academic;) )

  • #23857 Alex | 14-01-2008 17:20:43 |

    Doar pentru ca aceste cuvinte intra in dictionarul limbii romane nu inseamna ca sunt decente sau mai putin obscene decat erau pana acum. Ce tot atata tam-tam pentru o chestie care pana una alta nu face decat sa aduca la zi un dictionar? Un dictionar nu poate schimba valorile morale ale unui om (sau lipsa lor).

  • #23856 una cu coate ascutite | 11-01-2008 13:40:46 |

    pardon pt papaura si testul, intentia mea era sa scriu "textul "...si se mai strecurara nesthe greseli dar de...te las pe tine sa le corectezi!

  • #23855 una cu coate ascutite | 11-01-2008 12:25:20 |

    amice....! sa avem pardon pt "d" mancat de la ed, daca ai un mic exercitiu de lb italiana stii f bine ca sunt admise amandoua! dar hai sa cautam nod in papaura ca ne place prea mult! ( revizuieste un pic testul si vezi ca si tu ai facut anumite greseli" piacono, doveti, accente pe e sau ù , ei da, vedem totdeauna paiul din ochiul vecinului....) eh,daca tot veni vorba de lectia de italiana! oricum nu acesta era tema discutiei, asa ca sa ne intoarcem la oile noastre! personal, nu m-am simtit jignita ca ai facut pe italianul ( scuza-mi lipsa de subtilitate , nu am "prins gluma ta" )...., am luat prea in serios ce ai scris si in plus nu am vazut "explicatia" de dupa! ( si daca ne mai gandim si la situatia care s-a creat in italia privitor la romani....reactia mea nu e chiar atat de deplasata )! iar cu Academia nici eu nu sunt de acord dar asta e!domnii academicieni trebuie sa justifice cumva salariile si timpul pierdut la Academie, si uite rezultatele...

  • #23854 TREZIREA, COATELOR ASCUTITE!!! | 28-12-2007 06:33:14 |

    Si se scrie "ED i casini", daca tot veni vorba de lectia de italiana...HE HE HE HE HE

  • #23853 TREZIREA, COATELOR ASCUTITE!!! | 28-12-2007 06:27:16 |

    Daca te uitai mai bine la urmatoarele 2 comentarii de deasupra Cainelui, vedeai intai traducerea vorbelor lui si o atacare a acestuia, apoi, la comentariul urmator, eu (caci eu le-am scris) recunosteam ca am facut o gluma!!! Am facut gluma ca sa-mi bat joc de situatia aceasta ridicola, cu legalizarea... Adica nu prea e normal ce se face la academie...e un pas spre depravarea noastra si mai mare, libertinism dupa model OCCIDENTAL: libertate, egalitate, fraternitate...nulitate. Iar gluma mea...hmm, VA CER SCUZE CA V-AM JIGNIT FACAND PE ITALIANUL, dar treaba cu `OFICIALIZAREA` mi s-a parut penibila.Da` chiar m-am distrat cu limba lor!!!

  • #23852 tanana | 23-12-2007 15:26:16 |

    mai bine atzi legaliza canepa :))=))

  • #23851 cristi | 23-12-2007 15:19:53 |

    deci cipii azi invatzam alfabetul limbi romane Aa de la avion, Bb de la barca Pp de la P.U.L.A

  • #23850 una cu coate ascutite | 22-12-2007 13:13:46 |

    nu se plafoneaza nimeni dar e ca si cum ar introduce in codul bunelor maniere ca nu e nici o (sau nicio, ca nu mai stiu ) problema daca ne zgarmam in nas sau tragem partzuri in public!...

  • #23849 una cu coate ascutite | 22-12-2007 10:52:33 |

    messaggio per il cane SE SIAMO COSI SELVATICI, FAI ATTENZIONE CHE RISCHI DI BRUTT§! E POI CARO SIGNORE, HAI DIMENTICATO GLI ANNI DOPO LA GUERRA E GLI IMMIGRANTI ITALIANI IN AMERICA E I CASINI E COME ERAVATE GUARDATI LI`? quindi ci faccia il piacere e stia zitto, chi è senza peccato scagli la pietra! asaaaaaaaa, domnii academicieni nu au altceva de facut decat munca "titanica" de a introduce cuvinte obscene in dictionar! de acord toti le folosim mai mult sau mai putin, far, fratilor, cand la 5-6 ani vine puradelul si-ti tranteste "hai mami ce p... mea nu e gata masa sau chestii asemanatoare cred ca vezi rosu! si poti sa comentezi? nu, ca e in dictionar. oare la scoala , la orele de limba romana o sa li se ceara sa formeze familia lexicala a cuvintelor mai sus mentionate?

  • #23848 Anonim | 21-12-2007 22:19:08 |

    Nu suntetzi normali!!!!

  • #23847 Eu.si atat. | 19-12-2007 21:17:08 |

    Nu stiu de ce unii se plafoneaza atat de tare cand aud despre asemenea cuvinte..Sunt sigura ca le-ati folosit de mai multe ori asa ca lasati ipocrizia deoparte.

  • #23846 oana | 19-12-2007 16:45:33 |

    cuvintele n-au nici o legatura cu prostia multora dintre noi. daca aud o persoana vorbind cat se poate de frumos si spunand tampenii, reactia imediata e sa injur sau nu se poate decat de unul singur in fata televizorului? copiii oricum intra in contact cu jargonul, ca el exista si nu exista degeaba. frumos ar fi sa li se explice cuvintele, oricare ar fi, la scoala, in familie... care e problema?...poate ajung atat de destepti incat o sa-si aleaga singuri ingrediente pentru un vocabular personal decat sa repete papagalic expresii la moda.

  • #23845 Diamant | 16-12-2007 20:27:39 |

    Super !! abea astept sa le gasesc in DLR !! ele sunt niste cuvinte oarecare , intalesul e "special"... =))

  • #23844 Dan B (student) | 12-12-2007 01:22:14 |

    Si imi cer scuze ca m-am legat de Prp. Deci chiar imi pare rau si imi cer iertare. Vad idioti mult mai mari sub el. COCALARII !!!

  • #23843 Andreea | 12-12-2007 01:17:56 |

    JALEEEE ....e jale .Nu mi se pare corect......vau vau ce tara am ajuns ...

  • #23842 Dan B (student) | 12-12-2007 01:12:24 |

    "Nota redactiei: Mesajele care contin injurii, expresii vulgare sau licentioase sunt respinse automat" lucruri de genu asta (care de altfel degeaba sunt puse aici caci unii retarzi nu se sinchisesc sa-i dea atentie) banui ca o sa dispara. Cata INEPTIE ! Cine naiba nu stie explicatia cuvintelor "PendULA" sau "zdipa" etc... ? Si daca chiar exista o persoana in situatia acesta afla raspuns de la cocalarul din colt, poate Prp isi lasa chiar un numar de telefon faca oamenilor un update in domeniu injuriilor. Deci care e rostul ? Si astia sunt TAMPITI ?! Cine poate fi destul de BOU sa dea bani pe 34 de volume de dictionar. Bai incultii lui Peste, pana si Becali s-ar opune acestei tampenii. Si nu e vorba numai de etica (ca aia e in coma de mult... mai are putin si moare). Dar ce rost are ?!? Boii astia de la Academie chiar nu au ocupatie? BAIII !!! Spalati podele! Lucrati pe camp ! Faceti ceva util. La romana luam eu note mici in liceu pentru niste reguli cretine de vorbire ca nu aveati voi treaba. Trebuie voi sa faceti stiinta exacta din limba vorbita. Cu ce se pot ocupa unii oameni !!! Cine naiba baga bani in CURU vostru (si ma exprim academic). Incurajati cocalaritatea (cuvant care sunt sigur ca am sa-l gasesc in dictionar). Vad o gramada de-a neandertalieni la care nu li s-a dezvoltat opozantul policelui (cautati in dictionar ca este) care se bucura ca pot sa zica p*** in voie. Si voi ii incurajati ! Mesaj pentru aia care or sa ma atace: nu sunt ipocrit, si eu injur, recunosc (dar nu ma laud cu asta) si eu ascult parazitii si eu sunt cu jos cenzura (in special la radio) asa ca gura. Daca n-aveti ceva intelingent de zis nu ziceti. Si asa limbajul ramane deci bucurati-va in liniste. Daca aveti un dram de minte va dati si voi seama ca asta e prea de tot. Si mesaj pentru domnu Alexandru: ai foarte mare dreptate... 90% din cazuri ziarist=lamer. Dar acesta nu e neaparat unul din cazuri. Daca cuiva chiar ii pasa se poate apuca de pe acuma sa protesteze. Dar in rest ... ai foarte mare dreptate :D. In incheiere... va urez moarte clinica domnilor de la Academie si celor care le dau astora peste nas, sanatate la neamuri !

  • #23841 Tyrone | 06-12-2007 21:52:54 |

    e o idee ce multi o privesc foarte uimiti .. generatiile urmatoare, poate chiar si copii mei imi vor putea vorbi de ,,pula" la masa. Vi se pare o idee cool nu? :)) Sau elevii prin scoli .. cand vor fi ascultati .. sa dea` deplici de genu: "pula mea, n-am putut invata c-am stat cu pizda la suc" :)) Din punctul meu de vedere, aceasta decizie e ABERANTA!

  • #23840 Prp | 06-12-2007 20:17:37 |

    Daca tie gaborule ti se par jignitoare nu inseamna ca tuturor ni se par, iar voi gaborii sunteti mult prea prosti ca sa va dati seama ce inseamna sa stie un copil de 3 ani fara sa il minta masa sau tasu. Iar in al 2lea rand se ajunge incet incet la notiunea de "am intrat in mUE"

  • #23839 AcidMan | 06-12-2007 14:30:26 |

    din tig. mui tara de fosti romani actualmente tiganizati Hai mai baga un guta cu salam ce pla mea...

  • #23838 RADU | 06-12-2007 14:10:47 |

    VAAARZAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Vai si amar de capul nostru. In ce tara se mai intampla asa ceva? Eu nu stiu niciuna. Daca si academicienii nostrii, au luat-o razna atunci nu mai e de stat aici. Eu plec si-mi bag gladiolele in varza.

  • #23837 shavo | 06-12-2007 14:07:35 |

    pula pizda coaie cuv care leai auzit acasa foarte des :)))

  • #23836 eu | 06-12-2007 14:06:14 |

    de ce va facetzi atatea probleme e pana la urma o problema de comunicare ...cuvintele le folosim dak vrem...nu le folosim pt ca sunt in dictzionar..indifirent care var fi acela...e mai amuzant felul in care vor fi tratate de lege..atunci v`a fii adevarata problema.nix_naix@yahoo,com

  • #23835 Celarent | 05-12-2007 22:54:04 |

    Cititi comentariul lui Alexandru, pt ca el este singurul care a tratat cu seriozitate aceasta problema.

  • #23834 Gina | 05-12-2007 20:39:13 |

    inseamna ca or sa fie-n dex ca poate on copchil aude cuvantul pe strada si nu stie ce-nseamna. cand asta-si intreaba parintii ei s-ar putea sa se rusineze. s-atunci el poate cauta in dex. daca apare explicat nu-nseamna ca fiecare om de-acu` o sa vorbeasca porcos. Mai exista limitele proprii ale fiecaruia.

  • #23833 Anonim | 05-12-2007 19:27:17 |

    =))=))ei cum?chiar dak baga sau nu intr`un dictionar,noi tot o sa vb asa

  • #23832 ko | 05-12-2007 13:43:50 |

    pai ce pula mea.. sa fie si un dictionar pornografic. :| sa inteleaga prostii ce e aia laba ..

  • #23831 Anonim | 05-12-2007 09:33:12 |

    Inseamna ca o sa vad cucoane imbracate in Armani din cap pana in varfu picioarelor , zicand catre vanzatoru obosit "daca nu pui mai mult de-un kil, imi bag pula" :))

  • #23830 Filip | 05-12-2007 00:15:13 |

    adica daca strig pe strda in gura mare``bagamias pula in curu tau`` nu se leaga nimeni de mine...frumos frate imi place

  • #23829 ... | 04-12-2007 23:42:54 |

    oricum imi era rusine ca is roman...

  • #23828 pula | 04-12-2007 23:11:30 |

    singura faza ii k dak pula o sa fie in dictionar sau pizda nu o sa mai fie fain sa injuri sh asa nu cred k o sa mai injure lumea asa mult pt k e voie .... doar stim toti k tot ce e interzis e palpitant ... e o idee "pizda" la prima vedere da dupaia mi se pare dea pula :))

  • #23827 gabyssa | 04-12-2007 22:53:38 |

    Sa fie incluse in abecedar.... asta imi doresc... la litera P sa fie cuvantul PULA .. super... sau la C sa fie COAIE... ce pula noastra (acum e legal sa vb asa) sa invete copilul de mic.... doamne... o sa ajungem o tzara de inculti ;)

  • #23826 Alexandru | 04-12-2007 21:47:31 |

    Este o batjocura acest articol, ca tot ceea ce fac ziaristii de azi. Nesimtirea lor depaseste orice limite, nu le pasa ca isi bat joc de oameni, nu le pasa de nimic, ci doar sa le fie cumparat ziarul. De unde si pana unde daca aceste cuvinte au aparut in dictionar inseamna ca le va putea folosi toata lumea? Daca dumneavoastra, cei de la Ziua de Iasi, le folositi, nu din cauza ca apar in dictionar le folositi, ci ca sa sara in ochi. Dictionarul are obligatia sa afiseze toate cuvintele limbii. Dar ce imi bat capul sa va explic asta voua, niste masini care calca totul in picioare pentru ca sa fie bagate in seama.

  • #23825 neamtu | 04-12-2007 20:44:37 |

    nici nu ma gandesc ce incidente or sa fie in scoli ^^

  • #23824 rebelmonk | 04-12-2007 18:14:38 |

    lasa mah, noi sa fim sanatosi, ca tara oricum se duce dracu`.

  • #23823 ALex | 04-12-2007 16:58:36 |

    vad ca toata lumea UITA ca l-a studiat pe incantatorul Ion Creanga la scoala. Dar hopaaa,cand e vorba de "pula", marele scriitor nu mai este atat de recomandat celor mici !! atata gura pentru un lucru firesc al academiei. Parintii oripilati de asa ceva,mai bine sa aiba grija cum isi educa odraslele,sa aiba grija ca fiisu de la 13 ani fumeaza prin scari de bloc si fata lor la 15-16 ani e panarama si umbla cu "baieti" de 30-33 de ani. ASTA e problema "dragi" parinti, ca nu stiti sa va educati copiii. NU ca apar in dictionar niste cuvinte pe care SI VOI le folositi si copilasii vostri cei "sfinti". INDOCTRINATILOR!!!!!!

  • #23822 cioara | 04-12-2007 16:27:46 |

    cea mai tare faza... :)) pula mea e normal:))

  • #23821 Think | 04-12-2007 16:26:33 |

    Cum poti sa te rusinezi de propriile tale organe reproducatoare ? Orice cuvant folosit intr-o limba, trebuie sa intre in dictionarul acelei limbi. Daca nu le vreti in dictionar, nu le mai rostiti. Cred ca un copil de 5 ani mai degraba aude aceste cuvinte pe strada decat le citeste in dictionar...mai ales ca la 5-6 ani putini copii stiu sa citeasca. Asa ca daca ei vor folosi cuvintele astea, nu e numai vina celor care au facut dictionarul, e vina celor care le folosesc....adica NOI TOTI!! Nu va mai credeti cei mai...uitati-va intai la gunoiul de sub nasul vostru...si pe urma vedeti-l si pe al celorlalti! Si voi injurati si folositi aceste cuvinte...fara sa va uitati daca pe o raza de 100 de metri in jurul vostru se afla vreun copil. Asa ca, decat sa vina la tine sa te intrebe..."nenea...ce e aia pula?"... sa uita in dictionar si gata...mai precis e un sinonim pentru penis...wow...mare filozofie. Vorba unui alt cititor cara a comentat...ramane doar sa le citim...daca pana acum doar le-am auzit sau le-am rostit.:)) Mi se pare mai mult decat normal.

  • #23820 Keeper | 04-12-2007 16:26:10 |

    Fratilor sunt total de acord cu chestia asta......dc sa ne mai ascundem copi de cuvinte urate...sunt adevaruri si nu minciuni k "bau-bau".......SA fim seriossi de cate ori ati auzit un copil de 10 ani injurand cu "pula".......ar fi mai binsa sa ne informam copii

  • #23819 [A]void. | 04-12-2007 16:21:54 |

    "puuula mea.."

  • #23818 NikoRo | 04-12-2007 16:12:14 |

    da frate,mi se pare corect pentru ca astea is tot cuvinte din limba romana.Daca insa le baga in DEX nu trebuie sa le folosesti acuma obligatoriu.ele au existat si pana acuma si na fost nevoie sa fie incluse in DEX ca sa poata fi folosite.Asa putem insa sa ne exprimam liber si nu ne mai simtim rusinati de faptul ca folosesti unele cuvinte considerate obscene.Bravo Academie,cu Dumnezeu inainte.PACE!!!

  • #23817 Cineva_anume | 04-12-2007 15:47:24 |

    THOMANEE, DIN CAUZA UNOR IDIOTI SA AJUNGEM SI NOI SA VB CA EI / SE LEGALIZEAZA CUMVA SI PROSTIA ? SAU INCULTURA, MAH ...ziceam si eu ca un om oarecare simplu dar cu caracter.... ca decat sa aprobati asemenea tampenii, pe care nici makar europenii lu accepta iar americanii doar prin ghetourile lor, sa va mascariti cu atita rahat ? niste IMPOTENTI MINTALI CE SUNTETI :)))) Pustanii la coltz de strada cu "c**ie ce faci ? c**ie cum o mai duci". Mai bine ar face in asa fel incat sa rezolve prb mai importante cum ar fi Curatenia orasului, strazile, parcarile, sanatatea si salariile oamenilor decat sa legalizeze tampenia aia !

  • #23816 NEVERMIND | 04-12-2007 15:40:02 |

    voi chiar sunteti prosti ! asa si ? dak o sa bage aceste cuvinte in dex .. kre o sa fie problema .. o sa se vb`easca la fel de mult si o sa fie la fel de utilizate k si pana aqm in vorbire ! what`s the fukin` problem ! ? un copil exact ce nu are voie aia face sa stiti si voi .. asa knd aceste cuvinte o sa fie cava normal ptr el ...si o sa aiba o buna educatie in familie unde o sa`i fie explicat k ele nu trebuie folosite oriunde ...sau deloc o s fie totu` ok ! orqm ... a mai zis`o cineva ..ziaru asta e chiar najpa " Nota redactiei: Mesajele care contin injurii, expresii vulgare sau licentioase sunt respinse automat" si in plus suntem in postu` Craciunului !

  • #23815 2pac | 04-12-2007 15:31:32 |

    super tare

  • #23814 andreea | 04-12-2007 15:28:25 |

    vrajala ...

  • #23813 eu | 04-12-2007 15:27:51 |

    mai terminati in pula mea cu faze gen "romani idioti", "tara tuturor posibilitatilor" si alte tampenii de genul, comentati aiurea de tara voastra fara sa stiti ce se intampla in altele, pot sa jur ca habar n-aveti ca astfel de cuvinte exista de extrem de multi ani in dictionare din alte tari.. idiotii pulii.

  • #23812 andrey | 04-12-2007 15:24:21 |

    ji knd o sa auzim ji profesorii : da-o in plm d problema... :))

  • #23811 muculus | 30-11-2007 14:54:57 |

    vai de pula voastra =)) ce ati ajuns l-)

  • #23810 Boggy | 27-11-2007 18:15:14 |

    Daca n-ar fi fost deja in dex cei de la cna n-ar fi avut ce sa cenzureze. Cum ar fi putut filip sa cenureze ceva ce nu este in limba romana...

  • #23809 sorin | 27-11-2007 17:59:17 |

    Unele cuvinte considerate obscene de catre vorbitorii obisnuiti, ca pula sau muie, vor intra oficial in Dictionarul Limbii Romane

  • #23808 Anonim | 27-11-2007 11:24:49 |

    mi se pare normal...pe cine ati auzit voi pe strada sa zica penis in loc de pula sau testicul in loc de coi ?? degeneratia urmatoare va scoate cuvinte noi...si Parazitii reflecta realitatea prin versuri asa ca JOS CENZURA !

  • #23807 Bigutz | 27-11-2007 09:35:52 |

    Si pruteanu nu are nimic impotriva... e cu totul de acord... ^_^

  • #23806 viitoare gaboritza... | 26-11-2007 21:17:18 |

    ce ar fi sa zic sh io acuma...ca faci mah pula...sau chestii de genu..deci mi s epare o aberatie...totushi..dupa ce k, copii fac numai prostii de mjcic..k i`am invatat cu filme porno..sh mai auzi de una la 12 ani k a ramas gravida..da la un copil de 5 ani,..o sa`i zicem ceva de genu: " uite mami..aia de la tine din chilotei este o pula...mami are pisza..da u mai ai sh coaie.."..e ceva vulgar...

  • #23805 mihai | 26-11-2007 20:53:17 |

    da, sunt de acord cu asa ceva.... conform constitutiei, oricine se poate exprima cum vrea, si mai presus de toate totzi folosim aceste cuvinte vulgare..... asa ca nu va mai vaitati atat ca nu are rost PACE !!!

  • #23804 SoriCaruS | 26-11-2007 20:43:26 |

    moama ce oameni..astia probabil au cazut in cap cand erau mici.. sau au fost proiectati de mamele lor in timpul exploziei nucleare de la Cernobal. cum sa introduci asemenea cuvinte in dictionar?..maine poimaine vezi k vine unu la tine.."salut Coaie!"(shi intre tine shi el e diferenta de 30 de ani..poate mai mult) SA VA FIE RUSHINEE !! HUOOOO !!!

  • #23803 paranoic | 26-11-2007 20:41:12 |

    sa zica repede care dintre voi nu`si da seama ca rasa umana e cea mai depravata fiinta de pe lume? :) ma hai sa fim seriosi, e cea mai curata dovada de lipsa de respect, lipsa de bun simt si injosire. avem in dreapta o mica adunare de oameni civilizati... iar in stanga marea adunare de cretini, idioti, retardati, care n`au ajuns sa dea bacu, sau au trait la curte toata viata lor, care n`au inteles sensu` introducerii in dictionar al acelor cuvinte, sunt multumiti totusi, ca cineva sus-pus a luat cuvantu` pula si si l`a bagat in ma-sa... pardon, in dictionar.

  • #23802 Eu. | 26-11-2007 20:29:21 |

    Audientza asta:>

  • #23801 ch!Ps | 26-11-2007 20:19:35 |

    diferite pareri ... am citit si yo cateva..sunt de acord cu helen ...dar...o tin si p a mea ...

  • #23800 ch!Ps | 26-11-2007 20:15:34 |

    vreau sa spun k mie imi convine...pt k si eu imi puneam deseori intrebari din astea..cuma r fi...PULA, PIZda. COAIE ...sunt tot cuvinte .... nu vad de ce COPAC nu e cuvant obscen...:-?? detalii la ID `u rares_CS2005 :)) .... parerea mea ...

  • #23799 cineva... | 26-11-2007 19:41:31 |

    da vad ca msg care contin injurii,experesii vulgare sau licentioase sunt respinse..:)))da la asa titlu..proasta lume doamne...

  • #23798 cineva... | 26-11-2007 19:39:36 |

    foarte tare si asa la ce poti sa te astepti de la o tara ca romania:)))))

  • #23797 Cetegrija | 26-11-2007 12:41:13 |

    Babalaci ofticosi care "academic" va copulati si care va stergeti la gura intens in amintirea strumeleagului invartoshat (vezi primul document legislativ cunoscut in limba romana care reglementeaza violul - Velcare au velcine indrazni-va a se napusti asupra tinerelor fete cu STRUMELEAGUL INVARTOSAT, pedepsit fi-va prin taierea scarbavnicului madular si aruncarea lui la rete). Pana la urma este vorba de libertatea de exprimare, iar daca cineva considera ca asa este bine nici unul dintre voi cei pseudopudici nu aveti voie sa-i spuneti ca NU!. Din moment ce reprezinta acelasi lucru, cei care folosesc acele cuvinte nu ar trebui sa simta deloc marginalizati. Si pana la urma fie ca ii spune penis, falus,pu la, strumeleag, pasarica, pi zda, vagin etc ... tot este in mintea voastra de mai multe ori pe zi decat ar fi problema incalzirii globale sau terorismul. Asa ca, dragi babalaci ofticosi, adaptati-va timpului ca nu el se adapteaza unor minti inguste ca voi.

  • #23796 M.P. | 25-11-2007 04:06:02 |

    Incredibili.Si academistii sunt platiti din impozitele bugetarilor, nu-i asa?

  • #23795 Dupa distractie | 24-11-2007 23:56:02 |

    V-a placut diversiunea?Eu si `l`Italiano` suntem unul si acelasi. Nu va e rusine?Acceptarea unor asa chestii in limba noastra e o treapta coborita pe drumul degradatiei generale.De la lumea tot mai ne-inteligenta si materialista, ori formalist-rigorista etc.,numai buna cu adevarat nu(doar in tot mai mica masura) - la vulgaritate cumplita, fara semne de oprire...ura, indiferenta, rautate...tot mai jos, de la an la an...dupa frenezia cu casatoria si paradele de homosexuali si cu ce mai face `diaspora` pe-afara urmeaza legalizarea prostitutiei si a VORBELOR VULGARE-si va mai si bucurati? Opriti-va odata!!! La `abstractie` cu cuvintele alea care va bucura(pe unii) atit de mult!!!

  • #23794 Pentru macaronarul de Merda | 24-11-2007 23:48:51 |

    In traducere libera, `nenea` zicea asa: "Voi, romanii de aici, sunteti foarte salbatici.Inainte sa vorbiti vulgar, voi sunteti nepoliticosi si prea violenti.Trebuie sa fiti arestati si trimisi la puscarie!!! Vorbele voastre nu imi plac.Sunteti nebuni? Dar nu numai.Romanul mai este un las si-un betiv.Puterea voastra e doar in grup.Tara voastra este SCIRBA CIINEASCA, zicind simplu. Afara cu scirboseniile astea din Uniunea Europeana!Ma gindesc ca Rominia nu e gata sa stea in U.E." (tradus cu totul) Hou, macaronare, Mafie, mangiare!!!Ce vii la noi cu postari `teligente` facind pe academicu` si pe moralistul?P*** si m*** pentru voi!!! Scrie in romana in loc de limba aia de c****t!!Mars la facut `pizza prostutto` prin gunoaiele din Napoli si la trinta-n ploaie la Tor di Quinto!

  • #23793 un cane | 24-11-2007 23:32:03 |

    Voi, i romeni da qui, siete molto selvatici.Prima di parlare volgare voi siete non gentili e piu violenti.Doveti essere fermati ed inviati alla prigione!!! Le vostre parole non mi piacono.Siete matti? Ma non solo.Il romeno e anche un vigliacco ed ebriaco.La vostra potenza c`e solo in gruppo.Il vostro paese e SCHIFO DI CANE, dicendo semplicemente. Fuori con queste schifezze dall`Unione Europea!Io penso che la Romania non e pronta per stare nell`UE.

  • #23792 helen | 24-11-2007 21:09:49 |

    mi se pare injositor ptr Romania...cum e posibil ca cei de "sus" sa se ocupe de astfel de lucruri jenante cand sunt atat de multe probleme in tara asta....in loc sa se puna accent pe educatie mai nou ajungem sa promovam vulgaritatea...si apoi sa te mai mire de ce un copil isi bate mama sau isi ucide tatal...asa incep toate..de la o injuratura...poate ar trebui sa se mai gandeasca cei din Academie...si voi la fel,cand faceti un astfel de articol ganditi-va ca mai sunt si minori care mai citesc presa...iar aceste cuvinte ink nu au aparut in DEX....mai asteptati un pic...

  • #23791 amorphis | 24-11-2007 09:59:36 |

    De ce va mai mira? made in romania. Tara tuturor posibilitatilor. Ne mai lipseste sa ne f... pe strada, in vazul tuturor. Libertate de exprimare si democratie. Unde esti tu Tepes....?

  • #23790 flock | 24-11-2007 09:39:38 |

    de ce folosirea acestor cuvinte este o rusine?de fapt oricine le foloseste fie k vrea fie k nu

  • #23789 numai prost sa nu fii | 24-11-2007 09:36:54 |

    thoamne nu-mi vine sa cred......adik toata lomea poate sa foloseasca cuvintele astea .......ati inebunit cu totiiiiiii?????????!!!!!!!!!!!!!!!!

  • #23788 mihai | 24-11-2007 09:34:56 |

    sunt de acord cu introducerea acestor cuvinte ...e practic romana fratilor.....

  • #23787 student | 23-11-2007 23:19:56 |

    mi se pare un lucru normal..in dictionarul limbii engleze exista cuvantul "fuck" sau "dick" foarte bine explicate..deci daca exista in dictionar nu te obliga nimeni sa le folosesti...

  • #23786 costa | 23-11-2007 22:54:43 |

    "tara arde babele se piaptana"academia romana nu are nimic de facut in perioada asta, sa impodobeasca bradul sa mearga la sanius caci vad ca au nevoie de o pauza nu le mai funtioneaza creierul (daca le-au funtionat vreodata)deja avem un post de televiziune numai manele o sa avem si un post pentru (pula pizda coaie muie)rusine sintem un popor de ascultatori de manele,betivi,violenti,fara bun simt iar pula pizda muia o folosim toate zilele in vocabularul de zi cu zi fara a fi in DEX

  • #23785 anonim | 23-11-2007 21:09:25 |

    eu sper sa fitzi sanctzionatzi pt cuvintele vulgare folosite...suntetzi de cea mai joasa speta

  • #23784 una | 23-11-2007 20:15:33 |

    poate k voi baietii mai ales considerati k e bn..dar nu cred k e indicat...astea nu is cuvinte importante de stiu pt copii...e ca, naspa ideea

  • #23783 romani idioti | 23-11-2007 20:08:16 |

    scursurile europei...e clar

  • #23782 B U G-fanatik | 23-11-2007 19:58:01 |

    tin sa multumesc in acest fel tuturor celor de la Academie...pentru ce ne inteleg si pe noi.....cei din underground.....multa Mafia si Parazitii pe radio......celor ce nu ne convine,sa ma suga de pu*aaaaaaa:>:>

  • #23781 eu | 23-11-2007 19:36:31 |

    nu era deajuns k suntem o tara de prosti..acum vom fi oficial o tara de prosti..sau prosti cu diploma...minunat...:)

  • #23780 Anonim | 23-11-2007 19:31:19 |

    pola mea de nebuni ce articole mai scoateti :))))

  • #23779 YkEr | 23-11-2007 19:15:12 |

    Mda...dar totusi nu prea ar fi asa de bine...parca vad ca niste pici de vreo 5-6 ani ma injura pe strada.... :D Totusi....

  • #23778 YkEr | 23-11-2007 19:00:31 |

    Hai ca am ramas masca... Din 2oo8 se adauga in dictionar? O sa putem spune oamenilor pe fata ceea ce gandim cu adevarat despre ei fara sa ne ferim de ... "militieni sa zicem ... "

  • #23777 cineva | 23-11-2007 17:27:51 |

    Sa inteleg ca nu mai este valabila Nota redactiei :D! Nu sunt de acord cu asta...

  • #23776 elena | 23-11-2007 17:18:49 |

    depinde de cultura fiecaruia,sa aleaga pt. exprimare cuvintele care il definesc.

  • #23775 doru | 23-11-2007 17:08:14 |

    mai "bau", esti un cunoscator... ce mi se pare interesant e ca preferi sa te mentii anonim... esti "cool" :))

  • #23774 anonim | 23-11-2007 16:16:10 |

    eu zic ca nu suntetzi intregi la minte......v-ati luat gresit cu totii

  • #23773 chill bill | 23-11-2007 15:58:50 |

    daaaaaaaaaaaaa coaie!libertate pula,deci macar sa ne prefacem.deci mult parazitii pe radio,ceea ce e educativ iar pe strada n-o sa ne mai simtim aiurea cand auzim perle x-obscene,iar copii nostri vor putea sa-si faca diriga muista pe fata.yes!

  • #23772 . | 23-11-2007 15:39:57 |

    foarte bine

  • #23771 jojo | 23-11-2007 15:28:37 |

    loool.....cwe i ku voi...sunteti normali?.....nu accept ....asa cva...[-(

  • #23770 Nea Coiu | 23-11-2007 13:44:28 |

    Pai foarte bine.. copii cand o sa auda pe strada "Du`te ba in PULA mea", or sa se uite in dictionar sa o sa vada ca e un cuvant normal. Oricum ne trebuie vreo 20-30 de ani ca sa ne obisnuim cu folosirea lor in limbajul de zi cu zi si sa nu ne mai gandim ca sunt lucruri obcene. Sa spunem merci ca astia de la Academie muncesc, nu ca animalele din politica ca fut menta toata ziua si isi iau palate si masini, luarea`r FOC cu ei in ele.

  • #23769 io | 23-11-2007 12:20:02 |

    haaaa..putem scrie: "pulaaaaaaaaaa,pizdaaaaaaaaaa , coaieleeeeeee..au inceput razboaieleee"!

  • #23768 DANA | 23-11-2007 11:37:13 |

    Numar record de vizionari ale articolului - 1786 la ora 11.40 ! Vedeti unde este interesul romanilor - la ... Dictionar ! Senzationala stire ! Pe placul romanilor si pe placul tiganilor - ca vad ca ziaristii au voie sa se exprime cu termenul "tigan", altii (un presedinte, de ex.) nu ! Vezi si Andreea Esca, alaltaieri, referitor la tirul cu conserve care s-a rasturnat pe la Arad si au venit "tiganii" si s-au "aprovizionat" ...

  • #23767 bau | 23-11-2007 11:35:26 |

    sunteti incredibili. Chiar sunt curios pana unde veti ajunge doar-doar veti obtine audienta. E un titlu jenant si penibil. Si va spune lucrul acesta un cunoscator

  • #23766 anonim | 23-11-2007 11:16:00 |

    oamenilor faceti ceva!!!!!!!!!!!!! Nu se poate ca aceste cuvinte sa fie introduse in DEX. ne injosim asa de mult? rusine sa va fie.

  • #23765 dan | 23-11-2007 11:15:32 |

    mda...ce sa spunem, si ziarul a iesit imediat sa le si pronunte ,rusineeeeeeeeee......... un pic de perdea nu strica , mai sunt si copii care citesc .HALAL VOUA

  • #23764 pulea vasile | 23-11-2007 10:40:49 |

    supertare

  • #23763 delia | 23-11-2007 10:38:03 |

    mi se pare o idee buna !toate cuvintele trebuie luate ca atare. de ce sa ne ferim?

  • #23762 lake | 23-11-2007 10:20:20 |

    Niste timpiti care fac orice pentru bani

  • #23761 andrei fischof | 23-11-2007 09:50:31 |

    piere tot farmecul fructului oprit... care o fi situatia in alte limbi, oare si in alta parte s-au eliberat (?) rstrictiile bunului simt al vocabulrului oficial ?

  • #23760 Cocea | 23-11-2007 09:35:46 |

    Ce pula mea ?...

  • #23759 Evlavioasa | 23-11-2007 09:29:26 |

    Sa va fie rusine ! Publicati un asemenea articol in postul Craciunului.

  • #23758 - | 23-11-2007 09:14:29 |

    sa le folositi pentru toti cu noscutii vosti. Cum p**a mea sa pui asa un titlu in ziar?!?

  • #23757 Mihnea | 23-11-2007 08:41:08 |

    Nota redactiei: Mesajele care contin injurii, expresii vulgare sau licentioase sunt respinse automat. De-abia asta e buna. Inseamna ca nu pot scrie despre poooola, piszda, cuaie?:)

  • #23756 Mihnea | 23-11-2007 08:40:21 |

    Aoleo, ce prostii puteti scrie:)

  • #23755 ipocriti | 23-11-2007 08:22:56 |

    daca aceste cuvinte vor fi cunoscute, asa cum scrieti in material, de ce articolul este semnat cu pseudonim? daca vor fi recunoscute si daca oricum sunt folosite, semnati ...marius sidoriuc, de exemplu.

  • #23754 cata | 23-11-2007 08:05:38 |

    Pai nu erau deja in DEX? Ba da: PÚLA, púle, s.f. (Vulgar) Penis. (meglenorom., macedorom. pula; < lat. pulla, fem. de la pullus (= pui); pentru semantism, cf. jargonul madrilen polla (= puica si penis), it. uccello (= pasare si penis), bg. patka (= rata si penis), rus. potka (= pasare si penis), rus. petuch (= cocos si penis) etc.; derivarea din lat. pubes, prin interm. unei forme *pubula este improbabila; derivarea din lat. pupula este fantezista) [si DMLR] PÍZDA, pízde, s.f. (Vulgar) Vulva. (macedorom. chizda; < sl., cf. bg. dialectal, slovac., ceh., pol. pizda, rus. pizdá) [si DMLR] MÚIE s.f. (Arg.; folosit adesea art. si mai ales in expresii) Gura, fleanca. (din tig. mui (Graur, Juilland)) cói (-oáie), s.n. - 1. Testicul. - 2. Contragreutate. - Mr. col'u, pl. coal'e, istr. col'e. Lat. coleus (Diez, I, 132; Puscariu 394; Candrea-Dens., 385; REW 2038; DAR); cf. alb. kulje "hernie", it. coglia, prov. colh, v. fr. coil (fr. couille), sp. cojón. - Der. coios, adj. (cu testicule mari). FÚTE, fut, vb. III. Tranz. (Vulg.) A realiza actul sexual un barbat cu o femeie. ? (In forma futu- + pron. pers. neacc. in dativ, cu variantele eufemistice ?tu-, tu-) Formula de imprecatie (fútu-ti mama ta, fútu-i mama lui, etc.). (din lat. futuere; cf. fr. foutre, sp. joder, it. fottere, cat. fotre)

  • #23753 romanul | 23-11-2007 07:07:34 |

    Academia Romana mai bine si-ar ocupa timpul cu lucruri serioase si nu cu asemenea prostii. Am vazut si simpozionul alcoolic organizat de Academie, prin care demonstrau ca un litru de vin pe zi nu strica romanului. Ce mai Academie avem si noi, ii faceti de ras pe cei dinaintea voastra. Rusine!

  • #23752 fost_gabor | 23-11-2007 06:38:42 |

    adik daca un cetatzean adreseaza unui alt cetazean expresii pe care pana acum le consideram jignitoare, de acum nu mai sunt considerate jigniri? foarte interesante vor fi de acum talk-show-rile Tv in care fiecare invitat va putea sa-si exprime antipatiile la adresa celuilat asa cum vrea. FRUMOASA LIMBA AVEM... sa le dea sanatate D-zeu celor care au fost cu aceasta idee :))


  • Campurile marcate cu * sunt obligatorii
  •  

Mica publicitate

Vezi toate anunturile | Adauga gratuit anuntul tau