News Flash:

Delapidare la Credit Europe Bank

12 August 2010
1446 Vizualizari | 0 Comentarii
Comisarul sef adjunct al Comisariatului pentru Protectia Consumatorilor Brasov, Ionel Spataru, afirma ca vicepresedintele Credit Europe Bank, unde mai multe persoane au fost prejudiciate cu cel putin un milion lei, i-ar fi sugerat sa ajunga la o solutionare amiabila a acestui caz. "In timp ce efectuam controlul la banca, am primit un telefon de la vicepresedintele bancii, Mirela Bordea, care ne-a sugerat sa ajungem la o solutionare amiabila a cazului. Practic, mi-a spus sa-mi vad de treaba mea. Efectiv, i-am închis telefonul", a declarat Spataru. Potrivit acestuia, Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Brasov a aplicat bancii o sanctiune de 50.000 lei si a dispus ca, în timp de 15 zile, sa restituie clientilor banii. De asemenea, banca va mai fi amendata cu cate 50.000 lei pentru fiecare sesizare facuta de catre clienti, în legatura cu disparitia banilor din conturi. Pana în prezent, unsprezece clienti ai bancii au sesizat CJPC ca le-au disparut banii din conturi, cele mai mari sume retrase din conturile unor persoane fiind de 204.000 lei si 73.000 euro. Vasile Saceanu, fiul unei cliente care a pierdut 70.000 lei, a declarat ca mama sa a constatat disparitia banilor din cont în urma cu doua saptamani. "Nu i-au dat nici o speranta ca îsi va recupera banii. Astazi am venit la banca împreuna cu mama mea, iar ei i s-a facut rau si am chemat ambulanta. Cand am cerut explicatii, ni s-a spus ca o functionara a bancii, Otilia Negrila, ar fi fugit cu banii", a spus Vasile Saceanu. Cazul este investigat si de DIICOT - Directia de Investigare a Infractiunilor de Crima Organizata si Terorism Brasov, la sesizarea unitatii bancare. "Exista o sesizare din partea unei institutii bancare, cu privire la faptul ca au existat anumite nereguli în procesul de tranzactionare, în urma caruia, de la mai multi clienti, persoane fizice, au fost transferate sume de bani catre o societate comerciala, bani care au fost deja ridicati. In prezent, se fac cercetari în acest caz", a declarat, ieri, purtatorul de cuvant al DIICOT Brasov, procurorul Catalin Borcoman. De asemenea, reprezentantii sucursalei Brasov a Credit Europe Bank au anuntat, într-un comunicat de presa, ieri, ca au declansat o ancheta interna pentru investigarea plangerilor formulate de clienti. Comisarul sef adjunct al Comisariatului pentru Protectia Consumatorilor Brasov, Ionel Spataru, declara ca, în acest caz, conducerea institutiei bancare a facut plangere penala împotriva unei angajate a bancii, care ar fi responsabila pentru prejudiciul creat, evaluat la cel putin un milion de lei. Spataru mai spunea ca frauda a fost descoperita dupa ce mai multe persoane, care aveau depozite la banca respectiva, au mers sa extraga bani, fiind informati la ghiseu ca nu au niciun leu în cont, desi ei aveau sume importante de bani. Pana în prezent, au fost verificate o parte dintre reclamatii, stabilindu-se ca prejudiciul creat este de peste un milion de lei, însa numarul plangerilor din partea clientilor pagubiti continua sa creasca.
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1987 (s) | 22 queries | Mysql time :0.017665 (s)

loading...