• 25-05-2012 Sapte obiceiuri proaste ale femeilor
• 25-05-2012 Leul creste usor! Vezi aici cursul BNR!
• 25-05-2012 70 de prescolari au vizitat astazi ISU Iasi
• 25-05-2012 Fonduri UE pentru Romania, sacrificate pe "altarul Greciei"?
• 25-05-2012 Mihaita, zis si Gheorghe Nichita: Mihaela, dragostea mea - FOTO
• 25-05-2012 Ponta a numit un nou sef la Casa de Asigurari de Sanatate
• 25-05-2012 Inca un accident grav in care este implicata o ambulanta in misiune
• 25-05-2012 Traian Basescu il numeste pe Funeriu la ICR in locul lui Turcan
• 25-05-2012 Avertizare de vreme severa in judetul Iasi
• 25-05-2012 A aparut piti-depunatoarea de coroane - FOTO
Newsletter
Citeste GRATIS Editia tiparita BUNA ZIUA IASI in format PDF
Video Divertisment
Babuta Barfitoare
Video Monden
Muzica populara
Curs valutar
  • EUR : 4.4662 RON ( +0.0000)
  • USD : 3.5538 RON ( +0.0000)
Convertor valutar


 

Meteo

Temperatura : 17 ° C

Viteza vantului : 25.75 km/h, NNE
Soarele rasare la : 5:21 am
Soarele apune la : 8:51 pm
Umiditate :59 %
Vizibilitate : 9.99 km

Horoscop Loto

Extragere 25-05-2012

6/49

  • 11
  • 2
  • 9
  • 10
  • 38
  • 12

5/40

  • 21
  • 14
  • 34
  • 7
  • 19
  • 18

Noroc

1330560

Depresiile femeilor, provocate de grasimile saturate din mancare

 

Alimentele bogate in grasimi saturate si in zaharuri favorizeaza aparitia depresiei la femei, provocand stari emotionale fluctuante, potrivit unui nou studiu realizat de cercetatorii australieni, informeaza dailymail.co.uk. Cercetatorii de la Universitatea din Melbourne au aratat ca fluctuatiile emotionale sunt mai frecvente in cazul femeilor care consuma alimente ce contin un nivel mare de grasimi si zahar. Se pare ca starile de spirit schimbatoare sunt mai des intalnite la femeile, cu varste intre 20 si 93 de ani, care timp de mai mult de zece ani au mancat in principal mancare procesata si bogata in grasimi. "Nu exista o dieta magica", a spus doctorul Felice Jacka, "dar un regim alimentar format majoritar din legume, fructe, carne slaba si produse cu mai putine grasimi si pastrarea dulciurilor si a hranei procesate pentru meniul ocazional ajuta la pastrarea unei conditii psihice echilibrate si a unei stari generale bune".
Concluziile coordonatorului studiului se bazeaza pe 10 ani de observatie a influentei regimului alimentar asupra a 1.046 femei. Dintre acestea, 925 femei nu sufereau de oscilatii emotionale, in timp ce 121 aveau simptome de depresie si anxietate, potrivit studiului publicat in American Journal of Psychiatry. Monitorizarea meselor pentru a determina cum ar putea influenta starile de spirit a dus la descoperirea ca femeile care urmeaza un regim alimentar "vestic" - cel care include paine alba, pizza, hamburgeri, cartofi prajiti, bauturi din lapte cu arome - prezinta cu 50% mai multe riscuri de a dezvolta forme de depresie. In contrast, riscurile ca simptomele de anxietate si stari emotionale fluctuante sa apara la femeile care mananca multe legume, fructe, carne de vita, miel, peste si alimente pe baza de grau sunt cu 30% mai mici. Relatia intre comportamentul alimentar si anumite afectiuni psihiatrice a fost validata pentru toate categoriile de varsta, greutate, nivel economic, statut social si obiceiuri de consum pentru tigari si alcool. Studiul arata ca sunt necesare noi investigatii pentru a putea determina daca o dieta nesanatoasa provoaca un declin al functiilor mintale sau daca este valabila reciproca.

Distribuie
Bookmark

Video Stiri

Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se vor sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului sau stergerea integrala. Site-ul www.bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.
Comentarii (0) | Adauga comentariu
Adauga comentariu

Mica publicitate

Vezi toate anunturile | Adauga gratuit anuntul tau