News Flash:

Detasari in interesul invatamantului doar pentru profesorii din oras

10 Mai 2006
644 Vizualizari | 0 Comentarii
In Consiliul de Administratie al Inspectoratului Scolar Judetean (ISJ) intrunit ieri au fost discutate dosarele profesorilor care au solicitat detasare in interesul invatamantului. Din aproape 120 de dosare, au primit raspuns favorabil aproximativ 80 de solicitari. Cu acesta etapa au mai fost rezolvate si din cazurile profesorilor intrati in restrangere de activitate. Practic, 40 de profesori care au ramas fara ore intr-o scoala au fost trimisi la ore in alte unitati de invatamant. Majoritatea acestora sunt invatatori, insa din cauza ca numarul restrangerilor a fost destul de mare, au mai ramas inca 7 cazuri de invatatori care nu au primit inca ore in nici o scoala. Consiliul de administratie al ISJ nu a dat raspuns favorabil pentru aproape 40 de dascali care vroiau sa fie detasati in interesul invatamantului. "Nu am putut aviza favorabil profesorii care vroiau sa vina de la scoli din mediul rural in urban", a declarat Camelia Gavrila inspector general al ISJ. Reamintim ca, dupa sedintele publice in care s-a incercat rezolvarea problemelor profesorilor care si-au pierdut postul din cauza numarului mic de elevi, aproape 60 de cadre didactice nu au reusit sa isi gaseasca un post convenabil la o alta scoala. Mai precis, 59 de profesori au ramas cu restrangerile nerezolvate, dintre acestia cei mai multi sunt invatatori, urmeaza cei de matematica si fizica. Chiar daca s-au inscris la sedinta publica, 18 cadre didactice nu s-au mai prezentat tocmai din cauza ca posturile oferite de Inspectoratul Scolar Judetean nu au fost atractive.
Marilena ROJNITA
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1338 (s) | 22 queries | Mysql time :0.018717 (s)

loading...