News Flash:

Diaree dupa vaccinare

5 Iulie 2001
1110 Vizualizari | 0 Comentarii
Patru sugari din Iasi au ajuns in spital la inceputul saptamanii, din cauza unor manifestari diareice. Mamele acestora au crezut ca este vorba de reactii postvaccinale. Simptomele au fost foarte usoare, doi dintre copiii fiind deja externati. "A fost vorba de patru copii adusi la Spitalul de Boli Infectioase care aveau cate patru-cinci scaune diareice, fara alte probleme deosebite. Este dificil de precizat daca se considera o reactie postvaccinala, descoperindu-se in acelasi timp ca unul din copii avea otita. Chiar daca anchetele epidemiologice demonstreaza ca exista astfel de reactii, nu este ceva iesit din comun. Este o situatie normala, cazuri similare intalnindu-se in fiecare an. Starea copiilor este buna si nu sunt probleme", a precizat dr. Irina Teodorescu, purtatorul de cuvant al spitalului.
Precizam ca la sfarsitul lunii trecute a inceput o campanie de vaccinare impotriva polimielitei, hepatitei B si a DTP (diftero-tetano-pertusis), mamele copiilor cu probleme asociind aceste manifestari diareice ca efecte ale vaccinului. (C.D.)
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1886 (s) | 24 queries | Mysql time :0.025587 (s)

loading...