News Flash:

Din nou Nippon

6 Aprilie 2003
648 Vizualizari | 0 Comentarii
O combina frigorifica defecta da dureri de cap

De o luna de zile, Adriana Albu, asistent la Catedra de Igiena din cadrul UMF Iasi, sta cu frigiderul defect. A cumparat cu un an in urma de la magazinul Nippon o combina frigorifica. Aceasta, desi a costat-o 9 milioane lei, nu a functionat deloc. "Am apelat la reprezentanta firmei de unde am cumparat combina si, dupa examenul de rigoare, au schimbat filtrul si lichidul de refrigerare", a declarat Adriana Albu. Dupa 9 luni de functionare, combina nu s-a mai oprit deloc. A urmat o alta sesizare la reprezentanta, un alt consult si concluzia a fost ca trebuie schimbat dulapul initial, in care sa fie asamblat motorul de la aparatul defect. "In certificatul de calitate si garantie, pe care l-am primit odata cu achizitionarea combinei frigorifice, se specifica clar ca reparatia va fi efectuata in maximum 10 zile. Acest lucru nu a fost realizat", afirma Adriana Albu. Deranjata de faptul ca frigiderul cumparat nu functiona din nou si ca solicitarile repetate de reparare a acestuia nu primeau nici un raspuns, Adriana Albu a depus o reclamatie la Oficiul pentru Protectia Consumatorului. I s-a raspuns ca situatia nu poate fi rezolvata decat de firma producatoare de la Gaesti. "Cel mai mult ma deranjeaza ca trebuie sa prepar zilnic mici cantitati de mancare, ceea ce imi afecteaza negativ bugetul de care dispun. Nu ma pot folosi de un aparat, pe care am cheltuit o groaza de bani, pentru simplul fapt ca sunt plimbata dintr-o parte in alta cu tot felul de explicatii, fara a se lua o masura concreta", a constatat Adriana Albu.
Gabi COHUT
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1807 (s) | 22 queries | Mysql time :0.018972 (s)

loading...