News Flash:

Doua posturi TV pentru copii au difuzat doua ore programul Playboy

17 Martie 2010
984 Vizualizari | 0 Comentarii
Compania Time Warner Cable si-a cerut scuze telespectatorilor, marti, dupa ce doua posturi de televiziune pentru copii au difuzat timp de doua ore programe pentru adulti, din cauza unei erori tehnice.

Time Warner Cable a anuntat ca eroarea a afectat pietele companiei din Carolina de Nord, ca urmare a unei defectiuni a aparaturii.

Copiii care s-au uitat pe posturile 553 Kids si 553 Kids Preschool intre orele 17.00 si 19.00 au putut urmari programe Playboy. Parintii si telespectatorii au asaltat compania cu plangeri legate de aceasta eroare, insa ea a fost remediata rapid, scrie BBC.

"Ne pare foarte, foarte rau pentru ceea ce s-a intamplat. Stim ca parintii sunt ingrijorati. A fost o defectiune tehnica, astfel imagini gresite au fost aratate copiilor pe programele dedicate lor", a declarat purtatorul de cuvant al Time Warner, Keith Poston.
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1819 (s) | 22 queries | Mysql time :0.017601 (s)

loading...