News Flash:

Educati-l pe Abalasei

4 Martie 2004
1284 Vizualizari | 0 Comentarii
•Directorul RATEC da presei raspunsuri in raspar atunci cand este intrebat de investitiile pe care vrea sa le faca la Regia Autonoma de Transport Electric in Comun (RATEC) •Abalasei se zbate sa cumpere niste rebuturi, care se blocheaza pe linii ori de cate ori cade zapada •Rezultatele activitatii lui Abalasei: tramvaie care se tamponeaza si trolee care stationeaza din cauza defectarii firelor contact

Neculai Abalasei s-a obisnuit sa trateze lumea cu dispret. Probabil ca directorul Regiei Autonome de Transport Electric in Comun (RATEC) considera ca toata lumea este angajata la Regie si este normal sa-i trateze cu dispret tocmai pe cei carora este obligat sa le furnizeze date despre evolutia unitatii ce deserveste interesele cetatenilor. Doar astfel pot fi explicate raspunsurile date in raspar de catre Neculai Abalasei, atunci cand este intrebat despre investitiile pe care vrea sa le faca pentru bunul mers al regiei. Se confirma astfel nemultumirile reprezentantilor unuia dintre sindicate, care a declarat ca, desi provine din randul salariatilor regiei de transport electric, Neculai Abalasei crede ca detine pentru vesnicie puterea de decizie.

Investitii in rebuturi

Directorul Abalasei a anuntat in cadrul sedintei de ieri cu directorii de regii, ce a avut loc la Primaria Iasi, ca vrea sa achizitioneze un numar de 10 tramvaie de tip GD4 din Elvetia. In parcul regiei se mai afla inca 70 de astfel de utilaje. Demonstrand inca o data ca nu este capabil sa gandeasca solutii alternative competitive sau de initiativa proprie, specifica unui bun manager, Neculai Abalasei l-a rugat pe viceprimarul Munteanu sa decida cum vor fi aduse cele 10 tramvaie. "Daca le aducem din fondurile noastre, ne costa 120 de milioane pe vagon. Daca le aducem cu fondurile lor, ne costa 400 de Euro. Vom face cum credeti mai bine", a declarat Abalasei. Avand in vedere ca astfel de vagoane sunt vazute zilnic la strada si ca tot acestea inregistreaza intarzieri de transport de pana la 5-6 minute fata de graficul normal si ca, de fiecare data cand vine inghetul sau ploaia, acestea stau impotmolite pe linie, perturband activitatea locuitorilor orasului, se poate trage concluzia ca directorul RATEC va investi in niste rebuturi care nu vor imbunatati circulatia. Mai degraba vor umple inutil un parc doar pentru a nu se spune ca RATEC nu dispune de utilaje de transport. De asemenea, directorul RATEC a mai anuntat ca, pe data de 17 februarie, va fi sustinuta o noua licitatie pentru achizitie de sina. La intrebarea reporterilor cotidianului ZIUA de Iasi referitoare la cine va participa la licitatie, Neculai Abalasei a ridicat din umeri si a spus: "Nu stiu. Ce stiu eu cine a cumparat caietele de sarcini? Vom vedea atunci".

Manageriat discutabil

Neculai Abalasei nu a facut pana acum dovada ca poate ocupa un post de conducere in cadrul unei societati de o deosebita importanta pentru transportul local. Pe strazile orasului pot fi vazute zilnic tramvaie care se blocheaza pe linie sau trolee care stationeaza din cauza defectarii firelor contact. In acest fel, regia de transport electric pierde bani buni, iar directorul Abalasei, in loc sa puna la punct o strategie de reducere sau stopare a acestora, nu poate face altceva decat sa ridice din umeri si sa spuna ca, din cauza acestor pierderi, el nu poate majora salariile angajatilor. In conditiile in care in aceste zile se discuta aprobarea unui nou plan de transport, ce trebuie sa dispuna de utilaje competitive care sa poate face fata fluxului de calatori, Neculai Abalasei considera ca utilajele care fac in fiecare zi viata cetatenilor un cosmar sunt intr-o stare buna de functionare.
Gabi COHUT
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1291 (s) | 22 queries | Mysql time :0.016114 (s)

loading...