News Flash:

Eficienta publicitatii pe Internet

2 August 2001
811 Vizualizari | 0 Comentarii
•80% dintre cei care navigheaza pe Internet urmaresc permanent reclamele on-line

Publicitatea on-line ramane un canal eficient de marketing, in special pentru categoriile de produse usor transportabile, in pofida previziunilor pesimiste privind viitorul acestui mijloc de informare. Europenii considera ca aceata publicitate realizata prin intermediu Internetului este extrem de pozitiva, in special in cazul produselor alimentare, a bauturilor alcoolice si a produselor de ingrijire corporala. In jur de 64% dintre europeni sunt interesati de companiile de publicitate on-line pentru produsele de larg consum, iar circa 80% din cei care navigheaza pe Internet urmaresc permanent reclamele on-line. Dintre acestia, 16% au si cumparat in ultimele sase luni, prin intermediul Internetului, produsele care faceau obiectul campaniilor publicitare, in timp ce 35% s-au dus sa le achizitioneze din magazinele obisnuite. 9% dintre europeni recunosc ca au realizat cel putin o achizitie on-line in urma unei reclame vazute pe Internet. Acest tip de publicitate a contribuit, de asemenea, la o mai buna recunoastere a diferitelor marci si a produselor in afara Internetului. De altfel, 46% din cei care au vizionat o reclama pe Internet au vizitat imediat si site-ul respectiv. Totusi, publicitatea televizata si cea tiparita in reviste si cotidiane a avut o mai mare contributie la intensificarea traficului pe Internet, in pofida avantajelor pe care le prezinta posibilitatea de a accesa o legatura directa pe Internet. Noua madalitate de prezentare a campaniilor publicitare s-a dovedit a fi eficienta pentru ca permite identificarea sistemului de valori si stilul de viata al consumatorilor. De altfel, modalitatile de atragere a publicului sunt similare cu cele utilizate de publicitatea traditionala, singura diferenta constand in mecanismul de livrare al produselor.
Cornelia LAZARESCU
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1823 (s) | 22 queries | Mysql time :0.018600 (s)

loading...