News Flash:

Emotiile consumatorilor vor fi masurate

10 Iunie 2009
556 Vizualizari | 0 Comentarii
Emotiile consumatorilor la contactul cu un produs nou vor putea fi detectate prin analizarea expresiilor faciale, cu ajutorul unui software la a carui realizare lucreaza, in prezent, compania de studii de piata GfK, informeaza presa britanica. Realizatorii studiilor de piata, care vor sa afle cum si de ce consumatorii iau deciziile de cumparare, vor primi un important ajutor de la noul soft, care va fi capabil sa evalueze trairile consumatorului atunci cand acesta vede un spot publicitar sau incearca un produs nou.
Testat, la aceasta ora, din punct de vedere al fezabilitatii, softul va evalua emotiile prin analizarea unei simple fotografii a consumatorului, urmand sa furnizeze concluzii considerate relevante pentru studiile de piata. Pentru o mai mare acuratete, analizarea fotografiilor ar putea fi combinata cu o aplicatie care masoara emotiile prin intermediul investigatiilor verbale. La dezvoltarea acestui soft mai contribuie Institutul Fraunhofer pentru Circuite Integrate si doctorul Klaus Scherer, profesor de psihologie la Universitatea din Geneva.
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1723 (s) | 24 queries | Mysql time :0.019784 (s)

loading...