News Flash:

Exercitii dupa nastere: Cum scapi de abdomenul proeminent?

8 Octombrie 2009
1648 Vizualizari | 0 Comentarii
Exercitii dupa nastere Cum scapi de abdomenul proeminent
Afisat la 15:34

E greu sa dai jos kilogramele puse in timpul sarcinii, insa nu imposibil. Si in conditiile in care vezi peste tot femei care nu s-au preocupat sa scape de acest balast inestetic, stii cat de mult ai nevoie de exercitii speciale. Liz Neporent, expert in dietetica si fitness din New York, avertizeaza ca burtica lasata de o sarcina nu dispare automat dupa ce si-a facut aparitia cel mic. Ca sa ai din nou un abdomen plat, e nevoie de munca, rabdare si perseverenta, informeaza That`s Fit. Exista cateva miscari pe care trebuie neaparat sa le faca des fiecare proaspata mamica. Exercitiile nu au insa scopul de a-ti sculpta in mod drastic abdomenul, ci de a-l "reeduca", spune Tracey Mallet, autoare a cartii "Super Fit Mama".

1. Abdomene pe prosoape. Exercitiul se efectueaza cu un prosop legat in jurul taliei si innodat in zona buricului. Din pozitie intins pe spate, cu genunchii indoiti si calcaiele pe aceeasi linie cu fesele, tineti capetele prosopului cu mainile si ridicati capul, gatul si umerii. Ridicati apoi usor si abdomenul, pana cand sunteti in picioare. Odata ce ati ajuns in pozitie verticala, strangeti de capetele prospului si apoi lasati-l lejer pentru a repeta exercitiul.

2. Exercitii de respiratie. Intinsa pe spate, cu genunchii indoiti, o perna intre genunchi si inca una sub coapse, inspirati prin nas si expirati pe gura, in timp ce buricul este retras catre coloana vertebrala fara sa se miste pelvisul.

3. Miscari ale pelvisului. Intinsa pe spate, indoiti genunchii si tineti bratele intinse pe langa corp. Respirati pe nas si expirati pe gura, in timp ce retrageti buricul, ridicand pelvisul catre tavan. Faceti cate zece-douazeci de exercitii de acest tip in fiecare zi, si mariti numarul de exercitii facute pe masura ce muschii se intaresc. O atentie deosebita trebuie acordata respiratiei, care are un rol fundamental in intarirea muschilor abdominali.
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.3267 (s) | 24 queries | Mysql time :0.157213 (s)

loading...