News Flash:

Facilitati pentru obtinerea certificatelor digitale

15 Noiembrie 2010
794 Vizualizari | 0 Comentarii
Agentia Nationala de Administrare Fiscala a decis sa-i ajute pe administratorii de firme care nu pot respecta reglementarile privind depunerea documentelor fiscale in format electronic. Astfel, solicitarea de utilizare a unui certificat digital poate fi depusa, pentru fiecare contribuabil reprezentat, la orice unitate fiscala teritoriala. Cererea de utilizare a certificatului fiscal trebuie sa fie insotita de documentul de identitate al titularului certificatului calificat in original si copie si documentul care atesta calitatea de reprezentant legal al contribuabilului. Mentionam ca declaratiile fiscale aferente lunii octombrie trebuie depuse pana pe data de 25 noiembrie doar in format digital de catre firmele mari si mijlocii, precum si de sediile secundare ale acestora, lucru pentru care firmele trebuie sa obtina un certificat digital calificat, altfel spus o semnatura electronica. La nivelul judetului Iasi trebuie sa depuna declaratii fiscale online circa 1.200 societati comerciale.

format electronic certificat digital
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1733 (s) | 22 queries | Mysql time :0.018122 (s)