News Flash:

Femeile cheltuiesc 140 milioane de Euro la Campionatul European

20 Iunie 2008
527 Vizualizari | 0 Comentarii
Femeile vor cheltui aproximativ 140 milioane de Euro cu ocazia Euro 2008, dintr-un total estimat la 1,4 miliarde de Euro, sumele fiind destinate atat produselor legate direct de eveniment, precum bilete la meciuri, cat si vizitarii obiectivelor turistice din tarile gazda, potrivit MasterCard. Potrivit estimarilor MasterCard, suma totala cheltuita in timpul Euro 2008 se ridica la 1,4 miliarde Euro, iar valoarea cheltuita de femei reprezinta aproximativ 10% din aceasta. Sumele alocate de femei reprezinta practic echivalentul a patru milioane Euro pe meci.

Cheltuielile vor acoperi costul mancarii, bauturii, cazarii, transportului, activitati corelate direct cu Euro 2008, insa studiul arata ca in timpul Campionatului European de Fotbal, femeile tind sa aloce mai mult si pentru cumparaturi, vacante si distractii. In unele tari, cum sunt Germania si Suedia, cheltuielile facute de femei pot ajunge pana la 30% din total. "Acest studiu arata cu certitudine cresterea rolului femeilor in industria fotbalului, din punct de vedere financiar. Indiferent daca femeile sunt suporteri infocati sau cheltuielile lor se indreapta catre alte produse din perimetrul marilor meciuri din aceasta vara, acestea vor aduce o contributie semnificativa din punct de vedere economic. Industria fotbalului descopera acum puterea de cumparare a femeilor pasionate de fotbal si isi adapteaza produsele din ce in ce mai mult in acest sens", a declarat, intr-un comunicat, Simon Chadwick, unul dintre coordonatorii studiului, citat de agentia Mediafax. Potrivit studiului, femeile pasionate de fotbal sunt mai tentate decat barbatii sa cumpere si sa participe activ la competitii. Jucatorii de fotbal de top sunt acum modele care au patruns pe numeroase piete accesibile femeilor, determinand vanzarea unor obiecte cum sunt posterele si revistele care prezinta viata personala a fotbalistilor. "In timp ce microbistele care participa la campionat sunt ocupate cu cheltuielile pe tricouri imprimate, face-painting (tatuaje pe fata) si mancare, femeile care urmaresc meciurile de acasa influenteaza si ele cresterea vanzarilor la ziare si reviste, la tricourile cu chipul fotbalistilor si in baruri, pub-uri sau magazine", se arata in studiu. In cadrul Campionatului European de Fotbal din 2004, topul prioritatilor era compus din bilete pentru meci, mancarea, cazarea si transportul, in timp ce in acest an pe lista cheltuielilor se adauga vizitarea obiectivelor turistice din orasele gazda. Acest element nou reflecta in parte impactul participarii tot mai mari a femeilor la campionatele importante de fotbal, noteaza MasterCard, citat de Mediafax. In contextul Euro 2008, MasterCard anticipeaza cresterea vanzarilor de produse si servicii ale sponsorilor, de publicitate in mediile electronice si tiparite, de telecomunicatii si de noi servicii media, aparatura si echipamente sportive, ziare si reviste, de obiecte cu logo-ul campionatului, de suveniruri, pariuri si jocuri de noroc.


Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1807 (s) | 24 queries | Mysql time :0.015946 (s)

loading...