News Flash:

Finantarea pe elev debuteaza cu stangul

11 Februarie 2005
989 Vizualizari | 0 Comentarii
In urma modificarilor Legii invatamantului si a Legii statutului cadrelor didactice, unitatile scolare cu peste 200 de elevi primesc incepand cu acest an statut juridic. In aceste conditii, fondurile bugetare vor fi gestionate de conducerea scolii, fara implicarea autoritatilor locale. Reprezentantii Inspectoratului Scolar Judetean (ISJ) trebuie sa revada toata reteaua scolara, pentru a reuni scolile mai mici in Centre de Coordonare care sa aiba cel putin 200 de elevi. Astfel, directorii scolilor si liceelor care au in scolarizare mai putin de 200 de elevi devin profesori coordonatori. Deja se pare ca noua legislatie ridica unele probleme, in situatia in care inspectorii de la Inspectoratul Scolar Judetean (ISJ) Iasi efectueaza inspectii pentru acordarea gradelor personalului didactic din invatamantul preuniversitar. Unii profesori coordonatori nu colaboreaza cu inspectorii ISJ Iasi, pentru a furniza informatii despre activitatea didactica a acelor cadre didactice care vor fi examinate in vederea primirii unui grad didactic superior. In conditiile in care fostilor directori le-au fost scazute atributiile, acestia trimit inspectorii sa obtina informatii de la Centrul de Coordonare, care are personalitate juridica. "La o inspectie pentru acordarea unui grad, profesorul coordonator spune ca nu poate da informatii despre activitatea didactica a unui profesor. Astfel, acestia ne trimit la directorul Centrului de Coordonare, dar problema este ca acel director, care este din alta scoala, nu poate cunoaste activitatea acelui profesor", a declarat Doru Tigau, inspector adjunct al ISJ Iasi.
Dan CRISU
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2180 (s) | 22 queries | Mysql time :0.021392 (s)

loading...