News Flash:

Ghid Auto BUNA ZIUA Iasi - Zece mii de romani au comandat Dacia Duster

24 Februarie 2010
1821 Vizualizari | 0 Comentarii
Dacia Duster
Cu aproape jumatate de luna inainte de lansarea oficiala, exista deja aproximativ 10 mii de cereri pentru noul autovehicul de la Renault, Dacia Duster. Duster a fost conceput pe acelasi principiu ca si Logan. Pretul si economia de costuri sunt esentiale, motorizarile sunt aceleasi ca la gama Logan, numai ca sunt orientate spre un consum cat mai scazut. Preturile unei astfel de masini pornesc de la 12-13 mii euro

O campanie de marketing neconventionala cu o durata de aproape un an, diferita fata de aproape toate lansarile oricarui automobil, a facut ca romanii sa se ingramadeasca deja la achizitionarea unei Dacia Duster. Cu aproape jumatate de luna inainte de lansarea oficiala, exista deja aproximativ 10 mii de cereri pentru noul autovehicul de la Renault, Dacia Duster. Aceeasi strategie utilizata in cazul potentialilor clienti pentru programul "Rabla" a fost utilizat si in cazul SUV-ului Duster. Dacia a colectat informatii online de la potentiali clienti interesati de achizitia noului model. "Numarul de potentiali clienti care s-au inscris pe site-ul Dacia pentru a primi mai multe informatii este ridicat. Numarul exact il vom comunica in cadrul Salonului Auto de la Geneva, odata cu lansarea oficiala a masinii, dar putem spune ca in prezent acesta este mult mai mare de 10 mii de contacte", a spus Fabrice Cambolive, directorul de marketing al Dacia. In functie de numarul de clienti care se arata interesati de achizitia unui Duster, cei de la divizia comerciala vor sti numarul potentialilor clienti din Romania, dar si preferintele acestora - spre exemplu, daca vor dori tractiune integrala sau doar fata, sau ce masina doresc sa vanda pentru a-si cumpara un SUV Dacia. Lansarea unui model SUV, chiar si de dimensiuni mai mici fata de majoritatea modelelor din piata, pare o strategie ciudata in contextul economic actual. La nivel european exista in prezent o tendinta a consumatorilor de a migra catre automobile de clasa mica cu motoare cu alimentare pe benzina si cilindree mica, care au un nivel scazut de consum si emisii sub 120 g CO2/km. Conform statisticilor APIA, in anul 2009 vanzarile de SUV-uri au inregistrat un declin de 46%, la putin peste 5.400 de masini, fiind segmentul cel mai putin afectat dintr-o piata care a scazut cu peste 55%. Intr-o piata "ciudata" fata de restul Europei, cele mai bine vandute SUV-uri au fost SUV-urile compacte, cu preturi de pornire de aproximativ 20 de mii euro, precum Hyundai Tucson sau Volkswagen Tiguan - care, alaturi de celelalte SUV-uri compacte precum Suzuki SX4, Skoda Yeti sau chiar Renault Koleos, vor reprezenta principalii concurenti ai lui Duster. Cu toate acestea, SUV-urile compacte prezente acum pe piata vor fi cu cel putin 5 mii de euro mai scumpe decat Duster, daca luam in calcul pentru SUV-ul Dacia un pret de pornire de aproximativ 12-13 mii de euro. Pe de alta parte, in categoria de pret a lui Duster in prezent pe piata se regasesc modele precum Fiat Sedici sau Suzuki SX4, dar care au o garda la sol mai mica si care fac parte din segmentul crossoverelor. Automobile Dacia ar putea produce in acest an pana la 60 de mii unitati Duster, potrivit reprezentantilor producatorului, care au declarat ca modelul va reprezenta 25% din productia uzinei (estimata la 250 de mii unitati in 2010), in functie de cererea pietei. Linia de asamblare a uzinei Automobile Dacia permite adaptarea productiei in functie de cererea unui anume model, astfel ca dupa ce mai intai a fost setata pentru productia modelului Logan Sedan (2004 - 2005), a fost adaptata treptat pentru modelele MCV si Sandero, a caror cerere a explodat in ultimii doi ani pe pietele vest europene. Lansarea comerciala va avea loc in urmatoarele luni pe principalele piete europene, la un loc cu Turcia, Algeria si Maroc, iar la mijlocul verii este programata intrarea, sub marca Renault, in Ucraina, Orientul Mijlociu, Egipt si unele tari africane. Industrializarea Duster, care a costat 120 de milioane de euro doar in uzina de la Mioveni, va fi extinsa treptat in Brazilia, la uzina de la Curitiba, unde se mai produc Sandero, Sandero Stepway si Logan, iar apoi in Rusia. Uzina din Brazilia va acoperi cererea si pentru Argentina, Mexic si Chile.

programul rabla site-ul dacia geneva divizia comerciala romania
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1872 (s) | 24 queries | Mysql time :0.018769 (s)

loading...