News Flash:

Gogosi electorale pe banii si nervii soferilor ieseni

19 August 2008
1337 Vizualizari | 2 Comentarii
Gogosi electorale pe banii si nervii soferilor ieseni
• La fel ca in 2004, odata cu apropierea campaniei electorale, viitorii candidati se intrec in promisiuni, proiecte si planuri pentru refacerea fiecaruia din cele doua drumuri nationale care strabat orasul Iasi • Prezent ieri la Iasi, ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, a declarat ca au fost alocati banii necesari pentru refacerea drumurilor • Sefii Primariei sunt insa retinuti fata de promisiunile ministrului liberal


Drumurile nationale din Iasi arata dezastruos, fara ca municipalitatea sau Executivul sa poata justifica in vreun fel starea deplorabila a acestora. Gropi parca facute special pentru stricat masinile, la tot pasul asfalt care a format adevarate cocoase si, in unele locuri, crapaturi in covorul asfaltic - cam aceasta este descrierea sumara a soselei C.A. Rosetti, a strazilor Silvestru sau Calea Chisinaului, toate parti din drumurile nationale 24 si 28. La fel ca in 2004, odata cu apropierea campaniei electorale, viitorii candidati se intrec in promisiuni, proiecte si planuri pentru refacerea fiecaruia din cele doua drumuri nationale care strabat orasul Iasi. Astfel, pe de o parte, ministrul Transporturilor arata ca fondurile pentru refacerea DN 24, respectiv DN 28, au fost deja alocate, iar lucrarile vor incepe imediat ce modernizarea liniilor de tramvai va fi finalizata. "Au fost alocate fonduri pentru refacerea drumurilor nationale. Drept urmare, in perioada urmatoare vor incepe lucrarile de modernizare a drumurilor nationale. Inainte de aceasta insa, trebuie finalizate lucrarile de modernizare la liniile de tramvai", a precizat ministrul Transporturilor, Ludovic Orban. Pe de alta parte, reprezentantii municipalitatii nu sunt siguri ca Ministerul Transporturilor va vira bani in conturile Directiei Regionale de Drumuri si Poduri (DRDP), in scopul modernizarii DN 24, respectiv DN 28. "Speram sa facem rost de bani pentru refacerea drumurilor nationale. Intre timp, noi pregatim terenul. Din discutiile purtate cu domnul Ludovic Orban, am inteles ca Ministerul Transporturilor va aloca bani pentru refacerea acestor drumuri doar in situatia in care va exista aceasta posibilitate", a aratat Romeo Olteanu, viceprimarul municipiului Iasi.

Promisiuni din 2004

Reabilitarea drumurilor nationale care strabat orasul Iasi nu reprezinta un subiect nou. Problema a fost adusa pentru prima oara in discutie in campania electorala din 2004. In acea perioada, primarul Gheorghe Nichita anunta ca Guvernul, prin Ministerul Transporturilor, condus atunci de Miron Mitrea, va finanta reabilitarea drumurilor. De precizat ca la vremea respectiva cele doua drumuri nationale se aflau in administrarea Primariei, care a incredintat contractul societatii Citadin SA. In acelasi an, DN 24 si DN 28 au fost luate din administrarea Primariei si trecute in cea a DRDP, cu tot cu contractul respectiv. Tot atunci, lucrarile de refacere a celor doua drumuri nationale care strabat orasul Iasi au fost stopate.
In prezent, reprezentantii DRDP promit ca in cel mult doua saptamani lucrarile la DN 24 si DN 28 vor fi demarate. Cele doua firme care vor executa lucrarea, Citadin SA, respectiv Vega 93, au semnat deja contractul cu reprezentantii DRDP. Valoarea proiectului se ridica la nu mai putin de 1.700 lei, bani care vor fi folositi pentru asfaltarea, schimbarea bordurilor si intretinerea spatiului verde de pe cele doua drumuri nationale. "Lucrarile de refacere a DN 24 si DN 28 vor incepe in maxim doua saptamani. Practic, refacerea DN 24 costa 1.100 lei, in vreme ce lucrarile la DN 28 valoreaza 628 lei. Cele doua firme cu care am semnat contractul, Citadin SA, respectiv Vega 93, vor lucra numai in zonele unde nu exista linii de tramvai", a precizat si Stefan Ilie, director adjunct al DRDP Iasi.


Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (2)

Vivi  | #41013
Interesant articol....numai ca nu cred ca sunt reale sumele. 1700 lei inseamna 17 milioane lei vechi....mi se pare imposibil sa coste atat de putin refacerea bordurilor, asfaltare si intretinerea spatiului verde.E de-a dreptul hilar...nici muncitorii nu-i platesti.
Andrei  | #41014
Asa e sumele sunt eronate sigur.....
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1377 (s) | 24 queries | Mysql time :0.018927 (s)

loading...