News Flash:

Iesenii, nemultumiti de toate serviciile primariei

4 Februarie 2009
846 Vizualizari | 1 Comentarii
Primaria Iasi
• Municipalitatea a realizat un sondaj prin intermediul centrelor de cartier • Intrebati care este cel mai ineficient serviciu, cei mai multi dintre ieseni au indicat RATP • Primarul intentioneaza sa realizeze astfel de barometre in fiecare trimestru din an • Edilii vor lua in considerare sugestiile iesenilor pentru eficientizarea serviciilor

Reprezentantii primariei au aplicat la sfarsitul anului trecut mai multe chestionare in randul cetatenilor care au calcat pragul centrelor de cartier si al Centrului de Informatii pentru Cetateni (CIC).

Astfel, in perioada octombrie 2008 - decembrie 2008, s-au distribuit 700 de chestionare ce contineau intrebari legate de felul cum sunt percepute serviciile oferite de municipalitate. "A fost realizata o sondare a opiniei publice privind activitatea primariei. Este un inceput si vrem ca acest tip de barometru sa fie realizat trimestrial. Practic, este o colectare a informatiilor pe care le analizam. Acestea ne vor arata daca putem imbunatati activitatea sau daca putem lua o serie de masuri. Una dintre concluzii este ca iesenii se informeaza foarte mult pe Internet. Printre institutiile care trezesc nemultumirea iesenilor se afla CET, RATP sau Urbanismul. Politia Comunitara se afla undeva la mijloc, iar Salubris are parti si bune si rele. Deocamdata nu am citit in totalitate studiul", a precizat primarul Gheorghe Nichita. Dintr-un total de 700 chestionare, 500 au fost completate integral, 150 au fost incomplete, iar 50 s-au returnat necompletate. Din cei chestionati, 28 la suta sunt persoane cu studii superioare, 60 la suta cu studii medii, 4 la suta cu studii primare, iar 8 la suta nu au precizat. In ce priveste varsta, 37 la suta au varsta cuprinsa intre 18 - 30 ani, 34 la suta intre 31 - 50 ani, 17 la suta peste 50 ani, iar 12 la suta nu au precizat. Cand vine vorba de incadrarea sociala, 16 la suta sunt salariati, 24 la suta pensionari, 20 la suta someri, 10 intreprinzatori privati, iar 30 la suta nu au completat.

Rezultatele

Cei chestionati au trebuit sa raspunda la intrebarile legate de utilitatea informatiilor obtinute prin CIC sau centre de cartier. Astfel, 55 la suta dintre ieseni considera excelenta utilitatea informatiilor, 36 la suta sunt multumiti, iar 9 la suta sunt total nemultumiti. Cand vine vorba de comportamentul functionarului public, 51 la suta dintre respondenti considera excelent comportamentul, 46 la suta sunt multumiti, iar 3 la suta sunt total nemultumiti. 45,9 la suta considera ca CIC este cel mai operativ serviciu, 38,6 la suta DEFPL, 8,5 la suta Salubris si 7 la suta Politia Comunitara. Cand vine vorba de cel mai ineficient serviciu, doar 65 la suta din cei chestionati si-au exprimat parerea. Astfel, 28,9 la suta considera ca RATP merita primul loc, 24,3 la suta au indicat CET, 17,2 la suta Urbanismul, 13,8 la suta Salubris, 12,9 la suta Serviciul Asociatii Proprietari si 2,9 la suta alte servicii. Totodata, cei chestionati au avut posibilitatea sa completeze o rubrica de sugestii.

rezultatele
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

adutu  | #56751
chestionarul s-a realizat in perioada in care doua dintre regii erau vulnerabile : ratp - avea deschise santiere in tot orasul iar circ.era ingreunata, cet intra in sezonul rece cu amenintari de crestere a facturilor la caldura pe timp de iarna. la noroaiele din iasi cine trebuie sa fie pe primul loc? dar la gropile din carosabil? dar la nr,de ciini? dar la lipsa de siguranta a cetateanului pe strazile iasului? poate cineva are de pregatit o predare de mandate la unele institutii?
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1950 (s) | 22 queries | Mysql time :0.018289 (s)

loading...