News Flash:

Iesenii reclama firmele care nu le mai dau pe datorie

29 August 2009
1118 Vizualizari | 0 Comentarii
Iesenii reclama firmele care nu le mai dau pe datorie
• Pentru ca administratorii magazinelor au ales sa fie din ce in ce mai prevazatori si nu mai dau produse pe datorie, iesenii care au fost taiati de pe lista de aprovizionare au ales sa ii reclame in cel mai simplu mod: suna la Protectia Consumatorului

Stransi cu usa de criza financiara si fara nici un ban in buzunar, iesenii au ramas si fara ultima masura de aprovizionare a frigiderului: cumparaturile pe datorie. Pentru ca administratorii magazinelor au ales sa fie din ce in ce mai prevazatori si nu mai dau produse pe datorie, iesenii care au fost taiati de pe lista de aprovizionare au ales sa se razbune in cel mai simplu mod: suna la Protectia Consumatorului. In general, acestia aleg sa sustina ca magazinul care le-a taiat linia de credit comercializeaza produse expirate. Cele mai multe sesizari provin din mediul rural si, bineinteles, sunt nefondate. "Primim telefoane de la oameni care nu se recomanda si sustin ca la un magazin anume se comercializeaza produse expirate. Cand mergem acolo constatam ca de fapt nu exista nici un produs expirat, dar ca cel de acolo nu mai da produse pe datorie", a declarat seful Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorului (CJPC) Iasi, Ioan Tonel Cazacu. In numai trei luni de zile, la CJPC s-au primit nu mai putin de 500 reclamatii scrise si 1.700 telefonice. Din categoria sesizarilor telefonice, majoritatea sunt anonime si nefondate. In momentul in care iesenii sunt rugati sa se identifice pentru ca sesizarea sa poata avea temei, acestia renunta si inchid. Conform directorului CJPC, din cele 1.700 de sesizari, numai 200 au fost fondate. Chiar si asa, comisarii trebuie sa verifice reclamatia, mai ales daca se sesizeaza un caz grav. Tot din seria sesizarilor iesite din comun, la Protectia Consumatorului s-a prezentat de curand un iesean care a reclamat faptul ca licoarea lui Bachus i-a dat dureri de cap. Cu certificatul medical in mana si cu sticlele de vin sigilate, ieseanul s-a dus glonte la Protectia Consumatorului si a explicat comisarilor faptul ca vinul cumparat vrac de la un magazin de specialitate i-a provocat cefalee (dureri de cap - n.r.), toxiinfectie alimentara si enterocolita. "S-a prezentat la noi un iesean care sustinea ca vinul pe care l-a cumparat i-a provocat cefalee. Avea si un certificat medical, o adeverinta de la medic, cu stampila si semnatura, pe care medicul a scris ca pacientul declara ca are cefalee, toxiinfectie alimentara si enterocolita. La noi a venit cu doua sticle de vin, ambele sigilate, dar cu un singur bon pentru o sticla de Merlot", a explicat Ioan Tonel Cazacu. In urma reclamatiei, comisarii au fost in control la magazinul de specialitate, dar nu au gasit nimic suspect. Desi magazinul comercializeaza vin vrac, acesta respecta in totalitate legislatia de specialitate.
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2213 (s) | 22 queries | Mysql time :0.017685 (s)

loading...