News Flash:

Iesenii se plang de starea iluminatului public

3 Octombrie 2005
1127 Vizualizari | 0 Comentarii
•Deficientele de la reteaua de iluminat au fost semnalate de 89 cetateni anul acesta

Municipalitatea a facut bilantul activitatii Centrului de Informatii pentru Cetateni, respectiv al sesizarilor primite de la locuitorii orasului si implicit al problemelor acute ale vietii urbane. Topul sesizarilor cetatenilor vizeaza in primul rand deficientele din reteaua de iluminat public, cu 89 de plangeri. Pe locul doi in randul nemultumirilor iesenilor este activitatea de salubritate - pentru care au fost primite 77 de telefoane, aceasta fiind urmata de sesizarile privind serviciul de hingherit, in acest sens fiind inregistrate 69 de sesizari. Urmeaza reclamatiile privind lipsa caldurii sau a apei calde, cu 55 de sesizari semnalate. "Iluminatul public era o problema pentru municipiu si foarte multe sesizari ale iesenilor priveau deficiente in reteaua de iluminat stradal. Odata cu incredintarea acestui serviciu prin concesionare si inceperea activitatii a celor doua firme, reclamatiile privind iluminatul s-au redus. Oricum, acum putem raspunde mult mai repede la sesizarile cetatenilor in acest sens", a declarat Andrei Trofor, purtatorul de cuvant al municipalitatii. Din luna februarie a acestui an, in cadrul primariei, functionarii Centrului de Informatii pentru Cetateni (CIC) raspuns la telefonul cu numar scurt (0232)984. Pe acest numar pot suna toti cetatenii municipiului Iasi sau de cei din afara localitatii pentru a face o sesizare, o recomandare sau pentru a cere informatii. "Activitatea primariei s-a imbunatatit de la aparitia Centrului de Informatii pentru Cetateni. Devenit cunoscut in scurt timp, numarul special pentru sesizarile cetatenilor ne ajuta sa rezolvam problemele punctuale semnalate de locuitorii municipiului", a precizat Andrei Trofor, purtatorul de cuvant al primariei. Mai mult, reprezentantii municipalitatii asigura ca toate sesizarile sau cererile sunt preluate si rezolvate dupa un program bine pus la punct. Serviciul Asigurarea Calitatii din cadrul primariei urmareste ca fiecare hartie sau sesizare telefonica sa primeasca in cat mai scurt timp un raspuns, daca nu o rezolvare favorabila.
(L.S.)
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1613 (s) | 22 queries | Mysql time :0.019750 (s)

loading...