Ilie Nastase il critica pe selectioner

17 Mai 2008
827 Vizualizari | 0 Comentarii
Ilie Nastase
• Fostul presedinte al Federatiei Romane de Tenis, Ilie Nastase, l-a criticat pe antrenorul nationalei, Victor Piturca, pentru ca nu l-a oprit in lot pe fundasul George Ogararu

Corul celor care il critica pe selectionerul Victor Piturca pentru selectia jucatorilor la Campionatul European s-a imbogatit de ieri cu o noua personalitate. Fostul presedinte al Federatiei Romane de Tenis, Ilie Nastase, l-a criticat pe antrenorul nationalei pentru ca nu l-a oprit in lot pe fundasul George Ogararu, desi acesta ar fi meritat sa mearga in Elvetia si Austria. "Sunt doi-trei jucatori care n-au fost chemati la lot desi joaca la echipe puternice din Europa, nu inteleg. Ogararu imi place foarte mult. Nu vreau sa critic antrenorul, el face echipa, dar merita sa joace, mai ales ca a jucat foarte bine cu Olanda. Merita pe postul lui", a spus Nastase.

Fostul sef al FRT spera ca Romania sa aiba in acest an, in premiera, doua echipe in grupele Ligii Campionilor. "Probabil ca a crescut campionatul si anul acesta au fost mai bune echipele din provincie, CFR, Timisoara, Craiova. Scandalurile din fotbal se vad insa rau. Imi pare rau ca a fost suspendat baiatul ala, Goian, si n-a jucat ultimele doua meciuri. La noi asa e, suspenzi un jucator de baza al echipei nationale ca sa n-aiba meciuri in picioare, mi se pare incredibil asta. Speram ca jucatorii sa atinga varful de forma la Campionatul European, care e mai important decat campionatul romanesc, dar la noi se gandeste invers, din pacate", a spus Nastase, citat de agentia Mediafax. Cel mai mare tenisman roman din toate timpurile a participat la inaugurarea unui restaurant din centrul capitalei, eveniment care a coincis cu ziua de nastere a fostului international Gino Iorgulescu. Nastase a mentionat ca nici n-a stiut de ziua lui Iorgulescu. "M-a sunat Gino si m-a intrebat daca sunt baby sitter, apoi m-a invitat la restaurant", a glumit Nastase. Reamintim ca selectionerul nationalei Romaniei, Victor Piturca, a anuntat miercuri numele celor 12 jucatori din strainatate care se vor prezenta la 22 mai pentru cantonamentul de pregatire dinaintea Euro-2008, Ogararu nefacand parte din lot.

campionatul european ilie nastase antrenorul nationalei elvetia

Page time :0.1242 (s) | 22 queries | Mysql time :0.018863 (s)