News Flash:

Incercari de eficientizare a eliberarii documentelor de identitate

29 Iunie 2004
1285 Vizualizari | 0 Comentarii
•Conducerea Inspectoratului Politiei Judetului Iasi a cerut tuturor institutiilor statului sa verifice valabilitatea documentelor de identitate ale iesenilor •In acest moment, 15 mii de ieseni din judet fie nu si-au facut documente de identitate, fie nu si le-au preschimbat

De mai bine de o luna de zile, de cand Serviciul de Evidenta Informatizata a Persoanei a intrat si in subordinea Inspectoratului Politiei Judetului (IPJ) Iasi, conducerea institutiei a luat o serie de decizii pentru imbunatatirea modului de lucru cu populatia. Prima decizie a fost luata la Biroul de Evidenta Informatizata a Persoanei, unde numarul de angajati a fost marit. Conducerea IPJ Iasi a decis ca programarile pentru eliberarea de documente de identitate sa fie facuta si telefonic. "Pentru a evita aglomeratia de la ghisee, am cerut ca persoanele care trebuie sa-si preschimbe documentele de identitate sa se inscrie si prin telefon. Cu toate acestea, am observat ca unele persoane sunt obisnuite sa stea la rand. Atragem atentia ca nici o persoana nu va fi servita mai devreme de ziua si ora programata, astfel incat statul la coada este inutil", a declarat comisarul sef Stefan Alexa. Acesta sustine ca, in momentul de fata, peste 15 mii de ieseni din judet nu au documentele in regula. O mare parte dintre acestia au buletinele de identitate expirate, iar o parte au implinit varsta de 14 ani si nu si-au facut inca documente. Pentru ca aceasta problema sa fie rezolvata cat mai repede, conducerea IPJ Iasi a transmis o nota catre institutiile statului, prin care a solicitat un control mai riguros al documentelor. "Vrem ca la fiecare persoana sa fie verificata valabilitatea documentului de identitate, iar in cazul in care nu are carte de identitate, sa fie trimisa la Politie", a mai declarat Alexa. Conducerea IPJ a decis suplimentarea de cadre si la Biroul de Pasapoarte. Astfel, comisarul sef Alexa a dispus ca, de la 1 iulie, numarul angajatilor de la Biroul Pasapoarte sa fie suplimentat. "Speram ca prin suplimentarea cadrelor sa reusim sa diminuam si perioada de prelucrare a pasapoartelor, de la 50 de zile, la cel mult 12 zile lucratoare", a concluzionat comandantul IPJ Iasi. Incepand cu data de 1 iulie, conducerea Politiei iesene si-a propus sa monitorizeze modul in care politistii isi fac treaba, dorindu-se astfel eliminarea sistemului de relatii. "Fiecare trebuie sa inteleaga ca va beneficia de serviciile Biroului de Pasapoarte la fel ca toti iesenii. Trebuie ca anumite persoane sa uite ca ne sunt rude sau prieteni atunci cand solicita eliberarea de pasapoarte", a mai precizat Stefan Alexa.
Angela MAFTEI
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1314 (s) | 22 queries | Mysql time :0.018448 (s)

loading...