Astfel de situatii se pot intampla, nu este nimeni absurd, dar in momentul in care cel care inmaneaza colectul reprezentantului firmei de transport are o rugaminte care nu este respectata, datele problemei se schimba radical. Astfel, pe data de 22 decembrie 2016, Liviu Velnic a pregatit un colet cu o greutate de 37 de Kilograme si a mers la firma de transport Tabita Tour. Coletul avea ca destinatie orasul Malaga din Spania. Initial, pachetul nu a fost acceptat, pentru ca era prea greu, dar, intr-un final, ieseanul a impartit produsele in doua bagaje separate, care aveau aceeasi destinatie.
Liviu Velnic a primit asigurarea angajatilor firmei de transport ca produsele vor ajunge in Malaga in termen de 3-5 zile. Teoretic, de Craciun, fiica ieseanului ar fi trebuit sa aiba pe masa bucatele traditionale pregatite de parinti in Iasi. A trecut o zi, doua si tot asa, pana pe data de 27 decembrie, cand fiica ieseanului a sunat la firma de transport, sa afle ce s-a intamplat cu pachetul ei. Nu mica i-a fost mirarea cand angajatii firmei i-au spus ca inca nu a plecat masina din Iasi. Practic pachetele pline cu alimente perisabile au stat cinci zile in sediul firmei.
„Eu, pe data de 22 decembrie, am mers la Tabita Tour. Aveam un pachet de 37 de kilograme. Nu mi l-au primit asa, mi-au spus sa fac doua colete. Am facut cum mi-au zis ei, am platit un euro pe kilogram si mi-au spus ca in termen de 3-5 zile vor ajunge in Malaga. Pe 27 decembrie, fiica mea a sunat la firma, sa intrebe ce s-a intamplat. Angajatii i-au spus ca masina nu a plecat inca din Iasi. Trecusera deja cinci zile. Am sunat si eu la firma si le-am spus sa nu le mai trimita pentru ca s-au alterat, fiind vorba despre produse din carne. Mi-au spus ca nu le mai trimit. M-am dus la ei, dar cand am ajuns, pachetale nu mai erau. Masina plecase noaptea. Pe data de 3 ianuarie au ajuns la fata, in Malaga. Pe langa faptul ca toate produsele erau alterate, au fost si borcane sparte si asa mai departe. Nu a mai avut ce alege din pachete”, a declarat Liviu Velnic. Omul le-a cerut explicatii celor de la firma si a depus o sesizare.
„Am depus o sesizare la firma. Le-am cerut sa-mi restitue banii pe care i-am achitat pentru transport si 500 de lei drept valoarea produselor. Am primit un sms prin care am fost anuntat ca solicitatea mea a fost inregistrata si va fi solutionata in termen de 90 de zile”, a completat barbatul.
Astfel de situatii sunt din pacate intalnite destul de des. Ieseanul este hotarat sa depuna o reclamatie si la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Iasi. El spune ca vrea sa traga un semnal de alarma si spera ca nimeni sa nu treaca prin ce a trecut el cu firma de transport Tabita Tour.