News Flash:

Indiferenta din RATC a izolat cartierul Tatarasi de restul orasului

24 Februarie 2000
1165 Vizualizari | 0 Comentarii
Sediul RATC
•Conducerea regiei a omis nejustificat instiintarea prealabila a calatorilor •Petru Girlea, administratorul RATC, nu a stiut nici macar cate autobuze au suplinit absenta tramvaielor •Unul din soferii regiei i-a intrebat pe calatori pe ce strazi trebuie sa-si conduca autobuzul pentru a respecta traseul

Ieri, inca de la primele ore ale diminetii, locuitorii din Tatarasi s-au aflat in imposibilitatea de a mai circula spre centrul orasului. Regia Autonoma de Transport in Comun (RATC) Iasi a sistat, fara vreun anunt prealabil, circulatia tramvaielor in zona. Motivul opririi circulatiei l-a constituit interventia unei echipe a Regiei Autonome Judetene de Apa Canal (RAJAC), in apropierea Spitalului de Neurochirurgie, la o conducta de aductiune a apei.

Indiferenta manifestata de conducerea RATC fata de locuitorii din Tatarasi, prin omisiunea mediatizarii sistarii circulatiei in zona, i-a iritat pe toti cei care au fost obligati sa inghete de frig si sa-si piarda timpul asteptand in zadar vreun tramvai care sa asigure legatura cu centrul orasului. Conducerea RATC a luat la cunostinta cu o zi inainte de interventia echipei RAJAC. "Interventia echipei noastre a fost comunicata conducerii RATC cu o zi inainte de inceperea lucrarilor", a declarat Tudor Tudose, purtatorul de cuvant al RAJAC, el confirmand astfel cunoasterea acestui fapt de catre cei care administreaza serviciul de transport in comun din oras.

Neculai Abalasei, inginerul sef al RATC, cunostea de asemenea, inca din seara de 22 februarie, ca se va interveni a doua zi, in zona Pietii Chirila, insa a evitat sa dea explicatii asupra motivului care a stat la baza omiterii instiintarii calatorilor. RATC a incercat, fara succes, sa suplineasca absenta tramvaielor cu ajutorul a sase autobuze, numar care s-a dovedit insuficient pentru preluarea fluxului de calatori. Pentru a sublinia "grija" fata de asigurarea capacitatii de transport intr-o zona izolata precizam ca Petru Girlea, administratorul RATC, nu a avut idee nici macar spre sfarsitul zilei de ieri despre numarul autobuzelor care au circulat in Tatarasi. El s-a multumit sa declare senin ca nu a avut pregatit inca un raspuns la o asemenea intrebare. Aspectul ca atare nu trebuie sa mire pe nici un iesean care apeleaza la serviciile RATC.

Un incident memorabil

Ieri, un fapt care vine sa confirme disfunctiile existente in cadrul acestei regii, a facut deliciul calatorilor din autobuzul IS-02-FDL, care circula pe traseul 6. Soferul respectivului autobuz, la ora 16.45, cand a ajuns in intersectia din Piata Unirii, i-a intrebat pe calatori spre ce strada trebuie sa vireze spre a respecta traseul. Pentru respectivul sofer, cat si pentru ceilalti soferi din RATC, precizam ca, potrivit normelor stabilite de regia amintita, autobuzele care circula pe linia 6 preiau calatorii de pe traseul Rond Dacia - Gara - Piata Unirii - Piata Eminescu.

Referitor la alte nelamuriri pe care le au angajatii RATC le sugeram acestora sa profite de tombola televizata organizata de regie. In cadrul unei asemenea emisiuni, ei ar putea primi din partea calatorilor raspunsuri veridice legate de traseele, situatia financiara, modul de administrare al RATC sau despre alte necunoscute ale locurilor lor de munca.

ratc rajac tudor tudose neculai abalasei petru girlea
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1804 (s) | 24 queries | Mysql time :0.020961 (s)

loading...