News Flash:

Indolenta la Bursa Romana de Marfuri Iasi

25 Decembrie 2004
787 Vizualizari | 0 Comentarii
•Directorul terminalului Iasi a BRM da dovada de o lipsa totala de transparenta •Tranzactiile desfasurate prin institutia pe care o conduce nu sunt stiute decat de angajatii acesteia

Contactat telefonic, reprezentantul din Iasi al Bursei Romane de Marfuri considera ca este prea ocupat pentru a raspunde presei sau pentru a discuta referitor la activitatea institutiei pe care o reprezinta. Astfel, cu o aroganta iesita din comun, acesta a dat dovada de o incompetenta de proportii, nefiind dispus sa colaboreze in vreun fel, din motive stiute numai de acesta. "Nu dam comunicate de presa. Am intrat in vacanta", a declarat telefonic Ionut Zlate, directorul terminalului Iasi al Bursei Romane de Marfuri (BRM). In aceste conditii exista unele aspecte pe care Zlate le omite, printre care si perioada de vacanta, luata fara acordul conducerii de la Bucuresti, la fel cum, valoarea tranzactiilor facute zilnic de Bursa de Marfuri Iasi este cunoscuta doar de reprezentantii firmei. In acelasi timp, terminalul Iasi al BRM efectueaza doar contracte de vanzare - cumparare pe baza licitatiei electronice, din lipsa, cel mai probabil, a oamenilor de calitate pentru efectuarea unei game mai largi de actiuni, terminalul Iasi fiind practic o povara pentru BRM. In aceste conditii, este de inteles dezinteresul afaceristilor ieseni pentru institutia mentionata, in conditiile in care terminalul iesean vine in totala contradictie cu imaginea promovata de unitatea centrala a BRM, in care este precizat ca: "Scopul Bursei Romane de Marfuri este sa ofere solutii practice оntr-un mod transparent, eficient si profesional. BRM este o institutie care creste constant, se adapteaza permanent la nou, schimba tehnologiile, introduce noi produse pentru a veni оn оntampinarea solicitarilor de management al riscului comercial si financiar. BRM va continua sa lupte pentru оmbunatatirea raportului eficienta/cost, dar si pentru a mentine corectitudinea si transparenta pietei sale", se mentioneaza in anuntul publicitar al BRM. In aceste conditii, intrebarea care se pune direct este care sunt punctele pe care nu le-a invatat Zlate din partea de prezentare pe care o anunta BRM si pe care o incalca cu grosolanie. Astfel, cel mai probabil, din punctul de vedere al directorului Zlate, transparenta, corectitudinea si adaptarea la nou sunt atribute pe care acesta ori le ignora, ori nu le cunoaste.
Gelu JIREGHIE
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1860 (s) | 22 queries | Mysql time :0.017900 (s)

loading...