Mica Publicitate
  • Genoveva si Ionel Bostan sunt alaturi de Gabriel, Radu si Luminita Iatco, la...
  • Colegii de la "Club 75" sint alaturi de DORU CONORO la durerea pricinuita de...
  • Cu adanca durere in suflet colectivul Activitatii de Inspectie Fiscala Iasi...
  • Colectivul Activitatii de Inspectie Fiscala Iasi – S.I.F.P.J. Nr. 4 este...
  • ZONA TOMA COZMA - casa - 7 camere + 250 mp teren. Pret negociabil. Tel....
  • 500 mp TEREN BUCIUM - toate facilitatile. Pret negociabil. Tel. 0720.905049,...
  • CAVOU-CRIPTA - cimitir Eternitate, 2 locuri, bine pozitionat. Pret...
  • Familia cms LIVIU si CORNELIA ATANASIU transmite sincere pareri de rau...
  • Condoleante, zile mai usoare si compasiune prietenului SILVIU CIUPERCA in...
  • Decese
    Cu adanca durere in suflet sotia si fiul anunta incetarea din viata a celui...
  • Cu nemarginita durere, fratele Mihai si familia anunta trecerea la cele...
  • Membrii CSMS Iasi sint alaturi de prof. Ioan Marica la greaua pierdere...
  • Membrii Fundatiei “Oamenii Cetatii” transmit condoleante familiei...
  • Comunitatea Academica din Universitatea APOLLONIA isi exprima regretul in...
  • Familia Prof. univ. dr. Vasile Burlui își exprimă regretul în legătură...
  • Sincere condoleante din partea doamnei Crina Burcea pentru familia Chirila...
  • Sincere condoleante din partea doamnei Claudia Stoica pentru familia Chirila...
  • Colectivul Serviciului de Ambulanta Judetean Iasi este alaturi de doamna...
  • Doborata de durere, regreta profund disparitia fulgeratoare a celei ce a...
  • Colectivul Scolii Gimnaziale „Alexandru cel Bun” Iasi este alaturi de...
  • Întreaga noastră compasiune familiei Borş la marea durere pricinuită de...
  • Cadrele didactice de la Şcoala Gimnazială „Alexandru cel Bun” Iaşi...
  • Colectivul de profesori din cadrul Catedrei la disciplina, Educaţie...
  • Doborată de durere, regretă profund dispariţia fulgerătoare a celei ce a...
  • RAPID ŞI IEFTIN atestate şoferi transport marfă, transport persoane, taxi...
Newsletter
Citeste GRATIS Editia tiparita BUNA ZIUA IASI in format PDF
Buna Ziua Iasi PDF
Video Divertisment
epigrame
Video Monden
Muzica populara
Curs valutar
  • EUR : 4.3873 RON ( -0.0127 )down
  • USD : 3.2638 RON ( -0.0077 )down
Convertor valutar


 

Meteo
Temperatura : 24 ° C

Viteza vantului : 8.05 km/h, NNE
Soarele rasare la : 5:40 am
Soarele apune la : 8:46 pm
Umiditate :65 %
Vizibilitate : 9.99 km

Horoscop Loto

Extragere 22-12-2013

6/49

  • 3
  • 45
  • 22
  • 48
  • 10
  • 13

5/40

  • 20
  • 2
  • 32
  • 31
  • 38
  • 10

Noroc

7863796

Infiorator! Medicul catre pacient: timpul tau a expirat, trebuie sa mori! (FOTO, VIDEO SOCANT - CAMERA ASCUNSA)

 

• Ieri, un pacient de 54 ani, bolnav de cancer, in stare de colaps, a fost refuzat de medicii de la Institutul de Oncologie pe motiv ca este in ultima faza a bolii si poate oricand muri • Familia din Bacau a inteles ca nu poate fi internat, dar a cerut o ambulanta, fiindu-i frica de faptul ca barbatul ar putea muri pe drum, in masina personala • Si de aceasta data au fost refuzati • "Acest pacient nu are nici o indicatie pentru a fi aici. Trebuia sa vina pe 19 martie, iar astazi (ieri - n.r.) suntem in 5 aprilie. Din pacate, pentru dumnealui timpul a expirat. Este un caz depasit din toate punctele de vedere ale tratamentului curativ oncologic. Pacientul trebuie dus inapoi la Bacau. Eu nu am de unde sa aduc salvare. Din pacate, nu am o solutie", a spus dr. Dragos Iancu • Pacientul a fost preluat de doctorul Tudor Ciuhodaru, care i-a acordat ingrijiri medicale de urgenta

Ieri, un bolnav de cancer a fost refuzat de medicii de la Institutul Regional de Oncologie din Iasi pe motiv ca este pe moarte. Marcel Zaharia, in varsta de 54 ani, a ajuns la unitatea medicala in stare de colaps, insa doctorii l-au refuzat, spunandu-i ca este in stadiul terminal al bolii. Pacientul a fost transportat de la Bacau si pe drum a fost la un pas de a muri, dupa cum au spus membrii familiei. Sotiei, hipertensiva, i s-a facut rau atunci cand a aflat ca medicii nu il interneaza pe sot. Marcel Zaharia, din localitatea Blagesti, judetul Bacau, a fost operat de tumora faringo-laringiana, internat la spitalul din judetul mentionat si i s-a recomandat radioterapie. Singurul aparat de radioterapie care deserveste toti pacientii cu afectiuni oncologice este la Iasi. Marcel Zaharia a fost programat pentru radioterapie in data de 19 martie, dar nu s-a putut prezenta deoarece nu a avut posibilitatea de a gasi un mijloc de transport care sa-l aduca la Institutul Regional de Oncologie din Iasi. Abia ieri, cumnatul sau, din judetul Constanta, l-a adus cu masina proprietate personala la Iasi. "Medicii de aici mi-au spus ca am venit prea tarziu cu el. Avea programare in 19 martie, dar sotia nu a avut cu ce sa-l aduca. Starea lui s-a agravat intre timp. Acum nu il interneaza si nici nu imi dau o salvare sa-l ducem inapoi la Bacau. Eu il duc cu masina personala, dar imi este frica ca nu va supravietui. Sa mearga o salvare cu personal medical, dar am fost refuzati. Medicii de la Institut mi-au spus ca, in starea in care se afla, nu il pot interna, nu ii mai pot face nimic", a declarat Toader Grasu, cumnatul bolnavului.

"Din pacate, pentru pacient timpul a expirat"

Medicul Dragos Iancu a precizat ca nu se mai poate face nimic pentru salvarea bolnavului. Mai mult, a spus ca Institutul Regional de Oncologie nu are nici telefon, nici salvare. "Acest pacient nu are nici o indicatie pentru a fi aici. Trebuia sa vina pe 19 martie, iar astazi (ieri - n.r.) suntem in 5 aprilie. Din pacate, pentru dumnealui timpul a expirat. Vreti adevarul, va spun adevarul, vreti sa va mintim, va mintim (s-a adresat medicul Iancu familiei - n.r.). Imi asum ceea ce spun. Este un caz depasit din toate punctele de vedere ale tratamentului curativ oncologic. Pacientul a fost programat pe 19 martie pentru radioterapie. Doamna doctor de la noi a sunat si la familie ca sa se prezinte la Institut, dar pacientul nu a venit. Din pacate, avem un singur aparat de radioterapie care deserveste intreaga Moldova. Toti pacientii sunt programati, pentru ca nu putem altfel. Ar trebui sa avem 6-7 aparate de radioterapie pentru numarul bolnavilor de cancer pe care ii avem. Pacientul trebuie dus inapoi la Bacau. Eu nu am de unde sa aduc salvare. Eu am fost chemat de o colega ca sa vorbesc cu familia. Din pacate, nu am o solutie", a declarat dr. Dragos Iancu, de la Institutul Regional de Oncologie din Iasi.

Acesta a spus familiei ca unitatea medicala, deschisa la 1 februarie, nu are nici telefon, nici salvare. "Acest spital (institut - n.r.) nu are nici telefon, nici salvare. Institutul de Oncologie nu este spital de urgente. Acum trei zile am avut nevoie sa transportam un bolnav la Spitalul de Neurochirurgie, am solicitat salvare la ora 10.00 si a venit la ora 15.00. Astea sunt legile statului si eu nu le pot incalca", a spus medicul oncolog.

Familia a apelat la medicii din Unitatea de Primire Urgente (UPU) din cadrul Centrului de Trauma si Toxicologie Sf. Ioan, aflata in curtea Institutului Regional de Oncologie, unde pacientul a primit ingrijiri medicale de urgenta. Chiar daca este un pacient aflat in ultimul stadiu al bolii, nu poate fi alungat dintr-o unitate medicala ca sa nu moara la spital numai pentru a avea cat mai putine decese. Pacientul a fost preluat de doctorul Tudor Ciuhodaru, care i-a acordat ingrijiri medicale de urgenta.

Galerie foto

 

Galerie video

 
loading...
Libertatea.ro
Comentarii (127) | Adauga comentariu
#223258 | 06-04-2012 05:14:05

Cum poti sa spui unui om care sufera asa ceva??Daca nu poti interna ca nu ai...telefon ,de ce iti mai iei salariul nenorocitule??lasi omul sa noara ca un caine la usa spitalului,fara sa ii dai o salvare sa plece acasa???Animale sunteti,nu oameni!Sa i se desfaca contractul de munca..

Raspunde la acest comentariu
#223259 | 06-04-2012 05:17:25

Viata unui om la poarta unui..Institut!Trebuia sa dea spaga ca sa fie internat,probabil...alo,ministerul,se aude??Sau se impaete spagutza cu doctorii pana la Minister!

Raspunde la acest comentariu
#223261 | 06-04-2012 05:49:05

Asta nu e cumva seful de la radioterapie?

Raspunde la acest comentariu
#223262 | 06-04-2012 06:24:26

SPAGA n-a avut, bani de SPAGA. Vede-v-ar Dumnezeu, ticalosilor!

Raspunde la acest comentariu
#223265 | 06-04-2012 06:37:44

Sa le fie rusine celor care lucreaza acolo,ca lasa un om sa moara,pentru ca nu au...telefon!Ar trebui sa iesim in strada pentru asta!!Niste animale fara suflet care se gandesc doar la functii si bani!Ce ne facem oameni buni?Putea fi fratele sau tatal,sau fiul oricaruia dintre noi!Cit o sa mai induram?Ce se intampla cu medicina din Iasi...spagiprostitutie medicala,imoralitate...pina cind!!!Mor oameni la usa institutului care era prezentat drept marea"realizare"...sa va fie rusine,sunteti caini..nu oameni!

Raspunde la acest comentariu
#223267 | 06-04-2012 06:51:37

Din pacate este adevarat ceea ce se spune> nu sunt salvari suficiente, nu sunt medicamente suficiente, nu sunt medici. Am stat intr-o zi la urgenta 3 ore, timp in care i s-a pus tatalui meu un diagnostic prezumtiv si a fost directionat catre un alt spital. La celalalt spital am stat 5 ore pt investigatii si asteptat salvarea sa-l duca la alt spital(2 ore).La spitalul la care am fost trimisi am mai stat * ore din care 2 ore am asteptat salvarea sa ne duca din nou la spitalul din care am plecat. A mai durat o ora internarea deci am stat cu tata bolnav pe drumuri mai mult de *2 ore. Nu mai putea!Cred ca sistemul este bolnav. Lipsa medicamentelor, lipsa personalului suficient, lipsa targilor si a scaunelor/caruturilor pt transport, lipsa locurilor de asteptare pt insositori,lipsa ambulantelor , nu cred ca se datoreaza medicilor. Meicii trebuie sa dea socoteala pt orice astluta utilizata, pt o bucatica de fasa, nu au voie sa foloseasca nimic decat cu limita. Este foarte simplu sa te manifesti asupra unui om, sa improsti cu noroi, dar de ce nu se manifesta toata lumea impotriva sistemului bolnav. Acolo-i BUBA, la varf.Stam cu toti intr-o stare de moleseala si asteptam. Ce asteptam? Sa murim!

Raspunde la acest comentariu
#223269 | 06-04-2012 07:01:54

Medicii au devenit niste automate care dupa ce introduci fise(shpaga), mai fac ceva pentru pacienti. In rest, nu au compasiune sau urme de umanism. Serviciile medicale sau industrializat. Bagi banul, merge banda rulanta. In rest, daca ai o boala incurabila, pregatestete de inmormantare. NU MAI AI NICI O SANSA IN ROMANIA.Coruptia este lege!

Raspunde la acest comentariu
#223273 | 06-04-2012 07:11:05

niste nenorociti , acum trei ani , mau purtat cu tatal meu la 3 spitale , lau internat la tbc ,cu toate ca navea nimik cu plamanii , ia dat drumu dupa 3 zile acasa , apoi dupa o luna iar la internat la urgente ...ma duc si vb cu doctorul fata in fata (aveam *9 ani )si ii zic ...domnule ce se poate face , operatie ,tratament , cva ...raspuns ...nu til bag pe masa d operatie pt ca risc sal pierd , pt ca are numai ** d kg...si e diagnosicat cu ceroza ....cum dracu ceroza aia a aparut in maxim o luna d la ultimele analiza ? ii zic ... dak ne dam acordul , il operati ? nimik ...nu ma risk .... in gandul meu ...dc mm mai esti doctor mai rahatule dak nu bagi omu in operatie ...la urma d disperare imi iau inima in dinti , mai mult d nervi sii zic ...domnule doctor cat costa operatia asta la dneavoastra ??? 5** , ***0 d euro ? si imi zice sec ....pastreazati baniii pt inmormantare ...makar a fost corect pe de o parte ...si dupa 3 zile ....dead ...niste nenorociti au fost aia dinainte ca nu lau depistat cu nimik si iau dat drumu acasa ....

Raspunde la acest comentariu
#223278 | 06-04-2012 07:21:04

Spagari,incapabiliimorali,inumani!!!Cum se poate!! nu va este mila si nici rusine,lasati oamenii sa moara si aveti salarii cu spor de..oncologie!Restul istemului sanitar se sufoca si voi ne faceti de ras!Un institut de bataie de joc!Puscarie meritati,sa invatati sa va faceti datoria!

Raspunde la acest comentariu
#223279 | 06-04-2012 07:21:15

Acel medic , parca Iancu trebuie exclus din sistemul medical , nu are ce cauta in medicina umana , poate la vaci.Din pacate acestt aspect este unul dintre cele care m-au determinat pe mine si familia mea sa plecam definitiv din Romania, vreau sa muncesc sa traiesc si sa fiu respectat , dar din pacate nu se mai poate in tara mea. Pacat , unul cate unul plecam , si sunt chiar curios cine o sa stinga lumina.

Raspunde la acest comentariu
#223294 | 06-04-2012 08:00:19

Ionel inchide gura ca iti pute a carbit

Raspunde la acest comentariu
#223295 | 06-04-2012 08:01:48

Trebuia sa va faceti doctori , astia care comentati aiurea si vor sa faca minuni.. Daca e cancer in faxa terminala nu-l mai salveaza nimeni, nici 1000 de doctori, nici in SUA sa-l duci , poate sa fie si Bill Gates etc etc. E usor de dat cu parerea cand esti pe langa ...

Raspunde la acest comentariu
#223303 | 06-04-2012 08:06:59

Ce legatura are faptul ca e pe moarte cu justificarea doctorului fara inima!de ce vati mai facut doctori si de ce lucrati la un institut de oncologie pe salarii mai mari ca ale celorlalti?Cum adica sa moara??Nu sunteti doctori?Nici macar o salvare nu puteti chema?Dar dca va era neamvenea smurdul nu???dece mamadracului ati facut facultate si cum mama dracului vau angajat in institut?Sa crapatispagarilor!

Raspunde la acest comentariu
#223310 | 06-04-2012 08:22:01

Sunt multe care se leaga, nici pacientul nu a venit pe 19 martie, 2 saptamani diferenta pana pe 5 aprilie e enorm pt un bolnav operat de tumora faringiana ... Asta este , voi ati auzit de DNR ? ( do not resuscitated) ? Se aplica in Uk, Franta? Cand un om nu mai are nici o sansa , NU SE RESUSCITEAZA !

Raspunde la acest comentariu
#223311 | 06-04-2012 08:24:50

Daca viata unui om este aproape expirata asta inseamnca ca in Romania esti obligat sa mori in chinurile durerii de cancer? Probabil este un vid legislativ prin care medicii pot refuza pacientii daca nu aumulte zile?? In alte tari astfel de persoane sunt ajutate 'sa expire' intr-un mod decent. Nu s-ar putea ca si in Romania pacienti ca cel din "poveste" sa-si gasesca o moarte fara dureri??

Raspunde la acest comentariu
#223313 | 06-04-2012 08:26:46

Nu sunt bani pt nimic in spitale, nu e personal, nu e aia, nu e ailalta, dar toti medicii o duc bine, rotunzi si impanati de mama focului.
Toti directorii de spitale au afaceri peste afaceri, ca afaceri sint , nu se mai poate vorbi de act medical, si spitalele o duc rau.
Daca s-ar lua toate salariile ce se dau pe citeva ore de munca saptamanal, daca toti abonatii la banul public si-ar pune pofta in cui si s-ar multumi sa cistige numai pt cit muncesc s-ar gasi bani pt multe lucruri. Ia sa facem o socoteala cite salarii incaseaza rectorul Arestoaie de ani de zile si sa vedem ce aparatura s-ar putea cumpara intr-un spital numai cu banii astia! daca mai punem la socoteala si proiectele europene unde se duc banii pe ochi frumosi la toti neispravitii am ajunge la o suma si mai frumusica.
Si indiferent de bani si aparatura, ***** gest al unui medic sa spui unui pacient ca timpul tau e terminat, du-te omule si mori acasa. Daca era ruda unui medic se gaseau de toate, si timp, si aparatura si salvare.

Raspunde la acest comentariu
#223315 | 06-04-2012 08:30:29

Sa intelegem ca si in UK si Franta "pacientii in faza terminala" sunt REFUZATI in spitale?? Deci daca un roman va avea un accident si nu mai am zile in Franta si UK il va tine la porta spitalului...
Asta inseamna ca am intrat in Europa :))! Bine ca ne-ati informat!

Raspunde la acest comentariu
#223316 | 06-04-2012 08:30:45

La ce sa te astepti de la acest asa zis institut cand in fruntea lui se afla cel mai slab chirurggabi timofte, prietenul de viata a lui astarastoae.

Raspunde la acest comentariu
#223318 | 06-04-2012 08:34:51

Pentru ce sa-i cheme o salvarea? Cum a ajuns de la Bacau acolo? Dupa ce ca statul a taiat cat a putut din salariile medicilor, iar la salvari li s-a luat din norma de motorina, acum sa faca pe taxiul pentru cineva? Imi pare rau pentru acea persoana, dar daca el trebuia sa fie pe *9 martie, de ce a amanat?

Raspunde la acest comentariu
#223320 | 06-04-2012 08:37:36

nu vreau sa iau apararea medicului dar sunt bolnavi care ignora total avertismentele si cind crapa incep sa se plinga ca medicii nu au facut nimic. dupa ce moare mai fac si reclamatii ca nu a fost tratat corespunzator. din pacate cancerul este o boala grava si in anumite stadii nu se mai poate face nimic. la noi nu se spune adevarul si se incearca protejarea bolnavului si a familiei. afara iti spun sa-ti rezolvi afacerile. poate ca si la noi ar trebui folosita o formula de genul asta. nu cred ca doctorul ii putea spune ca o sa-l faca ca nou. imi pare rau pt bolnav dar...asta e

Raspunde la acest comentariu
#223326 | 06-04-2012 08:44:55

Aflam ca in Iasi a aparut primul caz care intarzie la tratamentul oncologic !!

Raspunde la acest comentariu
#223327 | 06-04-2012 08:46:04

Pentru cei care isi bat joc de oameni si tin cu ordinarii spagari!Scrie in articol,pacientul era programat,dar nu avea bani nici sa vina!De asta fara spaga,l au lasat sa moara!Daca era..terminal,cum a fost programat de marii escroci carora nu le pasa daca nu le bagi plicul..lor le pasa ca nu au "telefoane",criminali asta suntati!

Raspunde la acest comentariu
#223332 | 06-04-2012 08:53:23

Inainte de a ataca, la comanda, pe unul dintre cei mai buni si umani medici oncologi, mai bine v-ati fi informat despre profesionalismul real al acestuia. In toate tarile civilizate din lume cazurile de cancer depasite terapeutic sunt aduse la cunostinta rudelor bolnavilor. Mai mult decat atat, cazul fiind terminal, nu ar fi trebuit sa fie trimis de Oncologia din Bacau, fara rost, la Iasi. Rusine redactiei b.z.i. pentru mizeriile pe care le faceti unor adevarati Medici si Oameni, precum Dr. Dragos Iancu.

Raspunde la acest comentariu
#223334 | 06-04-2012 08:54:32

Cei care comentati ca sa va aflati in treaba: voi cititi articolul inainte sa va dati cu parerea?
Credeti ca omul ala era nebun sa nu vina la programare daca ar fi putut? Voi, in mintea voastra de prostanaci, va imaginati ca un bolnav de cancer se urca in tren sau in autobuz si se duce la spital? Nu ati inteles nenorocitilor ca e vorba de un om amarat ce nu a putut gasi o masina sa ajunga la Iasi? cata durere o fi fost si in inima lui si a familiei ca nu poate sa ajunga sa faca tratamaentul ala? L-a adus familia cand a putut, cei de la spital puteau macar sa-l trateze frumos nu ca pe un viitor mort ce nu mai conteaza.
Iar bani in spitale nu sunt pentru ca se dau pe toate prostiile, pe aparate ce stau si nu le foloseste nimeni ca nu au specialisti, totul se cumpara la preturi de cateva ori mai mari decat normal si asa mai departe. Bani ar fi dar nu sunt gestionati cum trebuie pentru ca managerii spitalelor sunt mai ocupati sa se imbogateasca, ei si acolitii, decat sa faca treaba cum trebuie.
Si sa nu mai aud o vorba despre salariile medicilor ca toti o duc foarte bine mersi si nu dau semne ca ar muri de inanitie.

Raspunde la acest comentariu
  • #260370 | 10-08-2012 17:25:59

    mie sincer imi place ca el nu a putut sa vine pe *9 martie....dar pe 5 aprilie am venit cu mertan...saracu!!!

    Raspunde la acest comentariu
#223335 | 06-04-2012 08:56:08

Citesc si ma mir. Vad cu tristete ca si medicii si majoritatea oamenilor sunt in stare sa lase un seaman sa moara in chinuri. Pentru ca aici nu e vorba de a-i salva viata pacientului, pentru ca de asta sunt convinsa ca si familia era constienta ca e imposibil, dar se dorea mai degraba ameliorarea durerilor si eventual, oferirea unui confort minim unui pacient muribund. Si din cate cunosc, medicii au jurat sa vegheze asupra vietii bolnavului atat cat aceasta exista. Cat despre DNR-ul, mai sus mentionat, din cate stiu eu, in tarile civilizate, acesta se aplica doar daca pacientul a cerut expres acest lucru, daca nu, medicii sunt obligati sa faca orice e posibil uman sa ii salveze viata.
Pacat de Romania in care traim in anul 2**2.

Raspunde la acest comentariu
#223336 | 06-04-2012 08:56:22

Este trist si tragic ca se intimpla asa ceva. Medicii de la noi, cei mai multi, par a nu avea un dram de compasiune pentru semenii lor bolnavi.Pacat de doctorii cu minti si miini stralucite, care sint din ce in ce mai putini si nu se mau vad de gunoiale din jurul lor. Este dureros cind viata oamenilor nu mai valoreaza nimic in ochii unor doctori care, culmea au jurat sa respecte viata si s-o salveze!
Sfat pentru tioti cei care pot:emigrati oriunde in lume, ca in Romani nu se mai poate trai.

Raspunde la acest comentariu
#223337 | 06-04-2012 08:56:39

asa e, nu le pasa ca mori la poarta lor,ce daca are cancer, nu e om, din contra acestia stiu sigur ca mor, macar un cuvint de alinare,un gest , o speranta, conteaza orice pentru a-i ajuta sa treaca mai usor dincolo.Stiti,cunosc multi doctori oncologi de la Fundeni, chiar si din iasi care au si ei cancer, s-au intors blestemele muribunzilor asupra lor, deci domnule doctor...?Nu se gasea in tot spitalul ala un pat liber, unde chiar daca moare sa moara linistit, nu ca un animal pe strada.Dar si animalele sunt mai norocoase decat acest bolnav unde soarta i-a fost dura.Nimeni nu ramane nepedepsit in aceasta lume.Domnule doctor ai depus un juramant, dasca i-ti mai amintesti, sa faci totul pentru a ajuta semenii....

Raspunde la acest comentariu
#223338 | 06-04-2012 08:58:27

ca sa pastram vocabularul celui "mai bun si uman medic oncolog"

Raspunde la acest comentariu
#223340 | 06-04-2012 09:07:48

Doamne fereste,am citit si m-am uimit cum poate sa raspunda un doctor in Romania,eu l-as da afara imediat,lucrez in spital in Italia,dar nu am auzit asa ceva in viata mea.

Raspunde la acest comentariu
#223341 | 06-04-2012 09:11:54

cand se termina o facultate de medicina sau o scoala poste liceala sanitara se depune un juramant!indiferent de stadiul bolii unui pacient,el va fi tratat macar simptomatic nu se va lasa sa moara!

Raspunde la acest comentariu
#223344 | 06-04-2012 09:18:38

medicul asta este un profesionist desavarsit. numai la noi merge cu hai ca tre sa ne facem ca fecem ceva. de aia merge totul asa. nu trebuia trimis de la bacau, unde ar fi trebuit sa existe sectie de INGRIJIRI PALEATIVE. medicul asta nu e vinovat de toate lipsurile si hibele sistemului medical romanesc. dar noi ne pricepem doar la judecat efectele, nu la inlaturat cauzele!!! maine-poimaine, scarbit, vom auyi ca pleaca si el in strainatate unde va fi respectat si chiar ar fi o pierdere pentru alte mii de pacienti salvati de prestatia lui. dar nu suntem in stare sa judecam si fara ochelari de cal!!!!

Raspunde la acest comentariu
#223347 | 06-04-2012 09:28:03

Bai Roxana, gaina proasta, aici nu e vorba de competenta emdicului ci de modul de a se purta cu pacientii. De respect ai auzit cucoana?
Crezi matale ca se duce doctorul ala in nush ce spital din strainatate si se poate purta asa cu un bolnav? zboara a doua zi de nu se vede si se trezeste si cu un proces pe cap.
Nu mai da din gura ca o toanta, se vede ca habar nu ai ce inseamna sa respecti un om, sa-i respecti boala si suferinta.
Plimba ursul de aici netoato si nu mai lua apararea unor medici imbicsiti si plini de ifose, pt care pacientii nu sint decit un mijloc de a obtine bani.

Raspunde la acest comentariu
#223349 | 06-04-2012 09:34:30

ce ii mai place lui ciuhodaru sa se bage in seama.cara si targa ...ce sa mai vb face de vtoate mititelul ....sa-l vada lumea .daca ajunge primar es apuca si de sapat parcurile

Raspunde la acest comentariu
#223356 | 06-04-2012 09:43:35

II doresc "domnului doctor" sa pateasca la fel ... Inteleg ca is platiti prost ca nu sunt medicamente in spital dar sa te comporti asa cu un om fie ca mai are si 2 zile de trait este strigator la cer. Si pun pariu ca domnul doctor are in fiecare zi pline buzunarele de la spaga...nu se mai satura au ajuns ca hienele...
In acelasi ton acu cativa ani cineva a adus un bunic la spitalul de neuro cu un accident vascular cerebral. Pentru a i se elibera un pat un pacient din salon a fost mutat in pat cu un alt pacient si pacientului de fata cu respectivul batran la intrebarea cat trebuie sa stea 2 in pat i s-a raspuns "nu te ingrijora ca de asta scapam repede". VA DATI SEAMA CE A INSEMNAT PENTRU BIETUL BATRAN SA AUDA ASA CEVA, PENTRU CA BATRANUL ERA CONSTIENT!!!!!

Raspunde la acest comentariu
#223359 | 06-04-2012 09:47:36

Pai cum numai Libelula e in poza? Sefa cimpo s-a dat la fund? Si Razvanul si Hormonul nu se trag si ei in poze cu Libelula ca cica o pun la cale de cei trei muschetari ce au speriat iasiul sub directiunea lu nea Oaie? Nu vin ei sa ne spuna ce medici extraordinari are orasul si cum nu stie lumea sa-i respecte si ce dus pe apa bahluiului e sistemul de sanatate ala pe care-l reformeaza nea Arestoaie? ca de-aia se va baga omul in politica sa reformeze siatemul, ca el si-a inchinat viata binelui pacientilor, si binelui general. Cum dracu se face ca atunci cand l-a luat DNA-ul la ochi si a facut bietul de el o criza de identitate i-au gasit urgent un loc in spital? pai daca murea domle omul de atata grija si se trezea spitalul cu un deces in plus la statistica?
A dracului criza, era de internare, de-aia a adoua zi se dadea in barci cu Nichita si cichita sa-is ia premiul de mare cetatean al orasului.
Cum zicea bietul Orwell in ferma animalelor? ca toate animalele sunt egale dar unele sunt mai egale ca altele? Ca de-aste se gasesc imediat locuri in spital pentru cine trebuie si un amarat pe moarte e trimis sa moara acasa sau pe drum.
Al dracului sistem!

Raspunde la acest comentariu
#223361 | 06-04-2012 09:50:09

Dl dr Dragos Iancu....reciteste juramantul lui Hipocrate ...dar da-ti demisia inainte de a te apuca de citi.
RUSINE CELOR DE LA SPITAL.SPAGARI!!!!

Raspunde la acest comentariu
#223362 | 06-04-2012 09:56:06

Daca medicii ar fi vrajitori, nu ar sta sa munceasca pe doi banuti in spitale, ci la coltul strazii sa vindece cu bagheta magica. Cunosterea este marginita, ignoranta nu are capat. Cind firul vietii se propie de mosor lasa omul sa se duca in pace nu il mai chinui inutil in spitale !

Raspunde la acest comentariu
#223367 | 06-04-2012 10:01:30

domnul Vrajitorul, cand si s-o "apropia" mosorul stai matale si asteapta sa vina aia cu coasa acasa.
Si cind n-oi mai putea de durere adu-ti aminte ce prostii scriai pe aici si nu cumva sa chemi salvarea sau sa ceri ajutor la spital.

Raspunde la acest comentariu
#223370 | 06-04-2012 10:03:40

dar fusese programat!! De unde sa stie ca in 3 saptamani din tratabil devine expirat??

Poate n-ar fi rau ca la iesirea din spital sa ni se puna si o eticheta cu data la care expiram ! Domnule VRAJITOR VA BAGATI LA ASA O VRAJITORIE??

Raspunde la acest comentariu
#223372 | 06-04-2012 10:08:44

juramintul lui Hipocrate nu da puteri de viata si moarte medicilor mai mult decit au ceilalti ``meseriasi``in meseriile lor. cancerul de tipul asta are o dezvoltare foarte rapida. la *2 luni poti fi considerat veteran. stadiu terminal inseamna maxim 6 saptamini. bolnavul nici nu avea ce cauta la Iasi. trebuia internat intr-un centru paleativ la Bacau. se vede treaba ca ignoranta multora se transforma in frustrare si lovesc in continuare in medici. de unde sa-i dea zile mai multe? inteleg durerea familiei. ce cauta Tudorache in poze? este cumva campanie electorala si promite citeva zile in plus?

Raspunde la acest comentariu
#223373 | 06-04-2012 10:08:44

Miss X, articolul e de ***** pt maimute reduse mintal ca tine. daca asta ai inteles tu din articol, ia-ti tanti prostia si du-te si fa trotuarul daca te tine fizicul, ca minte clar nu ai ca sa faci altceva.

Raspunde la acest comentariu
#223374 | 06-04-2012 10:08:46

Brancardierul cu stetoscopul,in lipsa unor "evenimente de presa"cu betivi, intoxicati,drogati nu se desminte,Sp.de Oncologie reprezentand un os in gat care ii produce nu numai insomnii ci si reactii adverse fata de colegii doctori.Inimos,dornic de publicitate electorala ar fi in stare,sa transporte cu targa televizat bolnavii care nu pot beneficia de salvare,o masura de care se face partas si prin programul emis in timpul celor doua zile cat a fost consilierul ministrului sanatatii!

Raspunde la acest comentariu
#223375 | 06-04-2012 10:12:31

Constaintine, ce-are domle s..a cu prefectura? noi vorbim aici de lipsa de respect si omenie aratate unui pacient si matale o dai cotita cu statistici despre cancer si speranta de viata? matale esti mai sarac cu duhul? daca venea tatal sau mama unui doctoras sa vezi ca se gasea si pat in spital si tot ce mai era nevoie, dar pt oameni ce nu au bani nu se gaseste nimic. ai priceput sau iti fac un desen colorat?

Raspunde la acest comentariu
#223376 | 06-04-2012 10:16:26

Mihail, daca esti asa pornit pe libelula si te inteleg, de ce nu adresezi dumneata o intrebare publica domnului astarastoaie care l-a propulsat pe acest libelula, ba l-a si luat in doctorat sub aripa lui ocrotitoare?
Uite de-aia nu are ursul coada ca toate leprele orasului se sustin si pe urma vin unii naivi tare si se mira de ce asa si pe dincolo, de unde a mai aparut si asta.
pai a aparut din crescatoria de prosti a lui arestaoie ca nu l-ar fi luat nimeni altul in doctorat.
Acum suporta-l.

Raspunde la acest comentariu
#223380 | 06-04-2012 10:20:03

la oncologie iasi se intampla asta dintotdeauna.
calaul sef miron si cu aghiotantii lui nu fac decat sa dea din umeri dupa ce si-au luat shpaga...
puteti scrie mii de astfel de articole

Raspunde la acest comentariu
#223384 | 06-04-2012 10:27:18

SA I SE RIDICE DREPTUL DE LIBERA PRACTICA . SA FACA MEDICINA LA COADA VACII.

Raspunde la acest comentariu
#223386 | 06-04-2012 10:30:54

Chiar daca a intarziat si nu mai era de competenta lor limbajul lasa de dorit. Cum e posibil sa vorbesti asa cu un pacient. Putea fi trimis in alta parte. Un medic trebuie sa si aline sufletul unui pacient nu sa vorbeasca astfel cu un pacient si asa batut de soarta. RUSINE!!!

Raspunde la acest comentariu
#223387 | 06-04-2012 10:31:31

Daca nu este doar un articol plin de inventii si ceea ce scrieti are si un suport real atunci este foarte grav. Incadrarea legala este de tentativa la infractiunea de omor calificat! Ar trebui ori sa sesizati Parchetul ori sa se sesizeze un organ de urmarire penala competent, din oficiu.

Raspunde la acest comentariu
#223392 | 06-04-2012 10:45:22

Daniel, dumneata visezi cu ochii deschisi. Ai ideea de cati oameni mor din cauza neglijentei si incompetentei medicilor si astora nu li se intampla nimic? Copii, oameni ce intra sanatosi in s pital pt un picior rupt sau o banala operatie de apendicita sia jung la morga?
Si dumneata vrei sa se sesiseze parchetul pt ca a fost trimis la plimbare un bolnav de cancer? Intr-o tara civilizata poate, in Romanica unde medicii aleg un basinos ca astarastaoie sa-i scoata din orice rahat, nu se poate as aceva. Medicul are intordeauna dreptate, pt ca e prost platit, pt ca spitalele nu sint dotate corespunzator, pt ca nu sint medicamente, nu e personal, nu e nimic. pentru amariti s eintelege, ca domnul rector la prima palpitatie cauzata de DNA sau ANi s-a internat in spital si sigur nu a stat la gramada. Deci se poate pt unii si nu se poate pt altii.

Raspunde la acest comentariu
#223402 | 06-04-2012 11:29:26

Poate ca directorul medical Dimofte i-a invatat sa se comporte asa cu bolnavii pentru ca are el grija sa-si acopere subalternii la minister, colegiu, medicina legala prin cepoi, covic, grigoras, pieptu, onofriescu, bulgaru, costea, deleanu, gramada, etc. toti adapostiti sub pulpana rectorului penal Oaie. Domnule Doctor Ciuhodaru ati procedat ca un ADEVARAT OM SI MEDIC. Opriti gasca lui Oaie care transforma institutul oncologic in propria mosie.

Raspunde la acest comentariu
#223403 | 06-04-2012 11:32:35

asta e sistemul, ciuhodaru nu e erou, poate putin mai om, si in campanie...dar asta e sistemul, defectuos si criminal!!!

Raspunde la acest comentariu
#223406 | 06-04-2012 11:42:35

Rusine! Ce inima poti sa ai (sau nu) sa faci asa ceva?!

Raspunde la acest comentariu
#223412 | 06-04-2012 11:55:02

Nimic nu justifica atitudinea celor dela asa zisul..institut!Cand nu va place ceva..gasiti imeduat vinovat pe ciuho,vorbeste doar neputinta din voi!luati va de sistem,de nesimtiti ,de netotide minister..un om a fost batai de joc a nor dovtori..nu se justifica cu nimic!Expirati sunteti vo si discutiile goale!

Raspunde la acest comentariu
#223413 | 06-04-2012 12:07:18

ce e cu voi ma taranilor? a vorbit foarte frumos si a explicat foarte frumos si concret.din moment ce un singur aparat deserveste toate orasele de langa iasi e normal sa vii la data cand esti programata.pune-te in locul unui pacient care e programat azi, sa spunem ca e copilul sau fratele tau programat azi si ti-l da afara din sala pentru a-i face loc astuia de pe *9 martie.i-a zis sincer, ca e in faza terminala si ca nu se mai poate face nimic.plin de tarani in romania, din cauza taranilor ca voi nu creste tara

Raspunde la acest comentariu
#223414 | 06-04-2012 12:08:05

Cite alte cazuri nu or fi fost si nu s-a scris nimic, doar familia pacientului a inghitit in sec si si-a luat mortul viu acasa.
Conducerea spitalului ce face? Nu are nimic de zis? macar sa ceara scuze omului chiar daca e ceva simbolic, un asemenea gest nu se poate ierta.

Raspunde la acest comentariu
#223415 | 06-04-2012 12:08:36

nu mai conteaza...ce are in plan Pupu de la UPU...important ca a incercat sa salveze viata unui om....felicitari echipei de la urgente...cunosc.....in mare parte situatia de la urgente....nu sunt dotati cu cele necesare pentru a salva vieti..dar in masura posibilitatilor isi dau interesul...si zic asta ca acum 5 ani sotul meu a facut o hemoragie interna si din pacate nu era in Iasi ci in Focsani si medicii la fel ziceau ca este in ultima faza...cu ajutorul lui Dzeu l-am adus la urgente..unde a facut o interventie si acum este bine munceste.....DECI INCA O DATA FELICITARI CELOR DE LA SPITALUL DE URGENTE...O ECHIPA CE SALVEAZA VIETI

Raspunde la acest comentariu
#223416 | 06-04-2012 12:11:42

bai dobitocule, care iti zici Dan, nu asta e problema mai handicapatule: oamenii au cerut o salvare ca le era teama ca moare bolnavul in masina cu care venisera.Tu ai citit in ce hal era bolnavul? Nu trimiti bai la plimbare un om intr-o asemenea situatie. gasesti o solutie nu intorci spatele, taranoi prost ce esti si nu pricepi nimic. Nu s-a pus problema sa ia locul altcuiva ci doar sa i se acorde respectul pe care il merita un om bolnav cu un picior in groapa.
Ai inteles zevzecule?

Raspunde la acest comentariu
#223421 | 06-04-2012 12:28:24

vad ca comentezi si nici nu iti dai numele. de unde sa faca rost de salvare? ai impresia ca salvarile stau la cheremul medicilor? medicii din spital nu au cum sa solicite o salvare pt un drum la Bacau. cine plateste salvarea pt un drum Iasi-Bacau? si daca era asa bolnav de ce nu au solicitat o salvare de la Bacau pina la Iasi si l-au adus cu masina personala? daca murea pe drum pina ajungea in Iasi?

Raspunde la acest comentariu
#223426 | 06-04-2012 12:40:44

Problema aici nu e salvarea ci nesimtirea meducilor si celor care auinghitit cu doa maini bani pentru un institut nefunctional,lausa caruia se moare!!!Cum deserveste aceasta...compilatie intrwaga Moldova??Sau intrebarea corecta:pe cine..deserveste?Sau mai corect...cui foloseste???Vabateti joc de moi,ca nu dam spaga..rusine!Sa plecati!sunteti expirati!Telefoane va trebuie..mama dracului sa va ia!

Raspunde la acest comentariu
#223428 | 06-04-2012 12:54:24

Da, scuza-ma te rog, am uitat sa ma prezint: Dan Popescu, locuiesc in Iasi, linga Mitropolie. Multumit?
Repet ce am scris mai devreme: imbecili ca Dan si ca tine si altii ce comenteaza in doru lelii ar trebui bagati la inchisoare pentru ultraj.
Salvare se putea gasi, daca exista putina vointa. O plateste spitalul care gaseste bani pentru tot felul de minuni si mai ales pentru salariile administratorilor ce freaca menta. Ce slariu are managerul spitalului, vrei te rog sa ne spui? Si ce face domnia sa pt binele spitalului si al pacientilor? Ct priveste intrebarea cretina de ce omul ala pe moarte nu a venit cu salvarea de la Bacau la iasi, imi fac mila de prostia dumitale si-ti raspund: pt ca nu era in evidenta spitalului din Bacau. Poate nici nu era asa rau cand a plecat, dar daca a ajuns in halul in care a ajuns la spitalul lui Iasi o minima decenta cerea ca omul asta sa fie tratat ca un om VIU. MSi inca un raspuns la intrebarea: de unde s-ar fi platit salvarea. Nu stiu dar daca s-a gasit din ce sa se plateasca spitalizarea lui Astarastoaie pentru niste crize imaginare si multe altele, cred ca se putea gasi bani si pentru un amarit.
Nu ma astept sa fii de acord cu ce scriu, dar ai face bine sa nu mai comentezi in dorul lelii pt ca nu faci decit sa provoci sila cititorilor. Celor cu ceva minte si suflet , nu nenorociti ca tine si ca Dan.
Valea de aici nesimtitule; societatea asta a ajuns in halul asta de degradare morala din cauza unor nenorociti ca tine ce nu i-au niciodata atitudine in fata unor fapte reprobabile, ba mai mult le aplauda ca niste j.e.g.u.r.i umane.

Raspunde la acest comentariu
#223432 | 06-04-2012 13:29:49

Nici macar nu e un fapt izolat, se intampla mereu situatii din acestea numai ca nu ajung in presa.
Este doar expresia dispretului medicilor si a sistemului medical in general pentru omul ce nu are bani si nu prezinta nici un interes. Daca bolnavul ar fi fost parintele unui medic sau daca familia ar fi avut bani se gaseau de toate, si salvare si loc in spital. Intrebati medicii daca parintii lor sint tratati asa, chir si daca unul e in faza terminala. Se cheltuie aiurea bani in spitale de asta si a dat DNA-ul peste ei. Bani sint, nu multi, dar si aia care sint sint prost utilizati si ajung in buzunarele cui trebuie.
Nu exista medic in orasul asta sa nu ia spaga, toti se pling si se vaita si au conturile pline.

Raspunde la acest comentariu
#223436 | 06-04-2012 13:43:53

Si eu am patit urat de tot cu medicul oncolog,domnul Selaru. M-am prezentat la programare cu un pacient de cancer in stadiul terminal. Domnul doctor a urlat la mine din toti plamanii dumnealui si m-a dat pe usa afara,spunandu-mi ce eu nu am ca cauta in cabinetul dumnealui,sa ies si sa las bolnavul singur. De rusinea celorlalti bolnavi de cancercare erau pe hol ,am iesit din cabinet cu lacrimi in ochi.

Raspunde la acest comentariu
#223439 | 06-04-2012 13:56:38

hai ca deja imi vine sa vars ati transformt un caz dramatic in ceva politic,ce era daca nu spuneati de ciuhodaru? era un articol sa zicem impartial.....jurnalisti de **0*0ooolei...in fine daca doctorii au spus sa vina pe *9 martie el de ce a venit acum.vad pe aici ca isi dau unii cu parerea despre salvari si medici,domnilor medicul nu primeste o salvare cand i se scoala....salvarea are si ea un manager care aproba acest timp de trnsfer sau nu,salvarea are alt rol nu acela de a transporta diversi cetateni acasa.

Raspunde la acest comentariu
#223442 | 06-04-2012 14:05:33

Daca pacientul avea programare pe *9 martie, trebuia sa se prezinte pe *9 martie. Avand in vedere ca e un spital regional, sunt foarte multe programari si-ti sare randul daca nu te prezinti cand trebuie pt terapie. Eu il cunosc pe Dr. Iancu, e un om si un medic deosebit. De data asta, insa, atitudinea sa a cam lasat de dorit. Nu incerc sa-i gasesc scuze, dar poate si-o fi iesit din fire din cauza insistentelor familiei pacientului. Cat despre cei care afirma ca toti medicii asteapta plicurile cu bani, va spun ca nu e asa. Am intalnit si medici (putin, ce-i drept) care nu accepta spaga. Nu accepta spaga!

Raspunde la acest comentariu
#223443 | 06-04-2012 14:08:25

Ionut, spune-ne ce medic nu accepta spaga. Ca sa stie lumea si sa se duca la el.Ii faci o reclama nemaipomenita, iti dai seama ca nu ai de ce sa pastrezi secret numele, dimpotriva.
Asta daca nu cumva afirmatia ta e un trombon.

Raspunde la acest comentariu
#223444 | 06-04-2012 14:11:08

AndreY cu Y daca ai tacea ar fi cel mai bine: nu ne-ai explica in multe fraze cat esti de redus si cum nu esti tu de acord ca cetatenul oarecare ajuns in colaps la spital si la un pas de moarte sa fie transportat decent cu salvarea si nu ca un sac de cartofi. cred ca daca erai acolo ii dadeai omului si un shut ca sa te convingi ca ala e bolnav si nu simuleaza.

Raspunde la acest comentariu
#223445 | 06-04-2012 14:11:27

Pentru toti cei care spun ca o salvare nu e la cheremul unui medic. Daca era vorba de un pacient cu buzunarul gros sau de vreo ruda a dr Negru cred ca se gasea imediat masina. Ori il interna la cel mai select salon. Nu va bateti joc de bolnavii de cancer. Sunt cei mai napastuiti. Sa stii ca orice ai face vei muri e cumplit.

Raspunde la acest comentariu
#223446 | 06-04-2012 14:12:14

cata dezinformare!!!!! medicul nu a spus pacientului, ci apartinatorilor!!!si postati mare, cat toata pagina!de aia nu cumpar eu ziare!!! pentru ca presa din Romania de astazi este un mare ZEROOOOO.

cat despre pacient, era intr-adevar un caz depasit, iar ambulantele nu se dau de la un spital dupa bunul plac al apartinatorilor sau pacientilor. Nu sunt taxiuri, si apoi nu este de vina medicul pentru acest lucru. Legea sanatatii si legislatia prevad aceste lucruri.

Raspunde la acest comentariu
#223452 | 06-04-2012 14:20:56

Bai andrei cu sau fara Y, esti asa de ciinos ca sper sa ajungi sa-ti vezi muma si tatal pe moarte la cheremul unor medici fara suflet si sa stai sa te milogesti de ei sa ti-i primeasca la spital. Esti atit de timpit incit cred ca esti un caz fara nici o speranta. sau poate doar unul din nenumaratii doctori spagari ce si-au facut din meserie o afacere profitabila si atit.
Vedea-te-as la oncologie cu gura cascata dupa o salvare.

Raspunde la acest comentariu
#223459 | 06-04-2012 14:45:10

Vorbiti de un om pe moarte tratat u scrb de un angajat -doctor-al unuii fantomatic fantasmagoric institut *** din banii nostri!Programat tot de aceeasi institutie sa vina!si respins ca un caine de un om carw a depus juramntul lui hipocrat!nu mai deturnati atentia de la un act de nesimtire criminal..vorbind de politica!sa ii ie uine!demisia!demisia!scuze publice!

Raspunde la acest comentariu
#223463 | 06-04-2012 15:05:01

daca doctorul de la oncologie nu l -a putut interna si nu a gasit o ambulanta sa il transporte legal pe bolnav inapoi la bacau, imi imaginez cum e priveste actiunea lui ciuhodaru de a-l ingriji. ILEGAL!

Raspunde la acest comentariu
#223466 | 06-04-2012 15:20:02

dr Ciuhodaru este un afectat psihic care sa baga peste tot ca apoi sa apara pe la TV cu cate face el pt oameni (de fapt cei din jurul lui). Cred ca abia astepta un astfel de moment. In ceea ce priveste bolnavul oncologice, probabil cand familia a vazut ca situatia se inrautateste bine de tot, s-a hotarat sa mearga si la spital. E greu sa accepti sfarsitul, dar uneori chiar e prea tarziu ma medicul oncolog sa mai faca ceva. Multi pacienti spera in minuni, ca apoi cand se prezinta la medic sa fie prea tarziu.

Raspunde la acest comentariu
#223471 | 06-04-2012 15:29:07

Din pacate in Romania de azi sistemul este impotriva bolnavului,care nu a cerut sa fie bolnav, care poate a platit si el cand era sanatos CAS la stat din salariu, taxe ce sunt castigate de baietii destepti, dar asta e alt subiect. Din pacate in spitalele din Romania esti tratat ca un caine care urmeaza sa fie eutanasiat. O spun asta din propria experienta, dupa ani buni de platit taxe si impozite, am reusit sa ma lipesc de o operatie pe cord deschis, care m-a facut sa imi vand masina sa acopar "costurile". Asta e Romania! Dar ce fac aia care nu au ce vinde? Sa redeschidem lagarele de concentrare si sa le relocam in Romania, scuze de fapt cred ca astea sunt spitalele.

Raspunde la acest comentariu
#223484 | 06-04-2012 16:33:12

cred ca familia era mai preocupata sa dea bine camera ascunsa decat soarta rudei,caau venit la filmat de videoclipuri ..... stiau dinainte ce urma. EU CRED CA AU FOST SUNATI DE CE NU SE PREZINTA LA TRATAMENT SI PTR CA AU RENUNTAT PE 9 MARTIE ACUM STIAU F BINE CA URMA SA FIE REPROGRAMAT DAR AU TURNAT FILME CA SI CUM LE AR PASA DE CEL MURIBUND . DACA AVEAU MILA DE EL IL LAMUREAU SA VINA LA TIMP LA TRATAMENT .LA CUM ARATA EL SE MAI PUTEAU FACE RAZE? TREBUIA STABILIZAT LA BACAU SI APOI REPROGRAMAT LA RAZE.DAR NE PLACE FILMATI SA IMPROSCAM CU NOROI PE CEI DIN JURSI APROPOS DE UNDE A TI FACUT ROST DE CAMERA ASCUNSA? DE LA D-NUL VIITOR PRIMAR? RUSINE FAMILIEI CARE A LASAT ACEST OM SA AJUNGA IN HALULASTA. NU ESTE NUMAI VINA SISTEMULUI CI SI AFAMILIEI. SI MAMA MEA A MURIT DE CANCER SI DE ACEEA SPUN CA FAMILIA ARE UN CUVANT DE SPUS ATUNCI CD PACIENTUL REFUZA TRATAMENTUL. NU I LASATI PE CEI APROPIATI SA AJUNGA PREA REPEDE LA ACESTA CLIPE DOCTORII NU POT FACE MINUNI

Raspunde la acest comentariu
#223491 | 06-04-2012 17:03:31

cred ca s-a inteles,rudele,au fost instiintate pacientul o mierleste,nazat la bacau,dar vine marele specialist in ale televiziunilor,dr ciuhodaru caruia i s-a nazarit ca ar fi vreo scula prin ast oras si pac acorda ce acorda,vizapentru,eternitate.las-* doctore.nu tine pacat de pacient.

Raspunde la acest comentariu
#223492 | 06-04-2012 17:06:57

Ionut, si eu cred ca grija dumitale este sa iei apararea medicilor cu care probabil te inrudesti decit sa intelegi ce s-a intimplat acolo. De altfel, dupa cum te exprimi nici nu ai capacitatea sa intelegi, trebuie sa ti se explice si nu o data ci de vreo ** ori, ca sa bagi la cap.
Asa ca lasa injuriile la adresa familiei ca bati cimpii la greu si nu mai umbla cu cioara vopsita ca nu se stie cind ajungi in locul omului ala.

Raspunde la acest comentariu
#223500 | 06-04-2012 17:30:27

doctorul oncolog a explicat foarte frumos familiei situatia (si nu pacientului, cum fals este postat in ziar).Le-a explicat ca este depasit cazul, ca medicii sunt depasiti si numai pot face absolut nimic. Nici macar minuni. Si apoi, celelalte persoane care au mai postat, au observat si au explicat la frumos si clar, ca familia parea mai degraba pusa pe show-uri cu camera ascunsa, decat sa se focuseze pe situatia bolnavului lor, sa fi venit la radioterapie cand au fost programati, la timp; nu ca i-ar fi prelungit radioterapia viata cu ** ani, va dati seama, ci cu cateva zile in plus.Dar sa fi fost si ei constinciosi.

Si deodata dupa tot acel show cu camera ascunsa apare salvatorul dr Ciuhodaru si impinge la targa, ia o apartinatoare si o mangaie, ii ofera "asistenta primara" si psihologica. Nu e bioetic si deontologic sa iti faci campanie electorala lovind intr-un coleg, doctorul Iancu, care este un medic absolut extraordinar si fara nici un cusur, macar. Daca vreti sa gasiti o hiba a sistemului sanitar iesean (sau de oriunde din Romania), cautati un alt medic; veti gasi destui. Dar nu doctorul Iancu. Ati nimerit-o foarte prost.

Raspunde la acest comentariu
#223501 | 06-04-2012 17:30:36

mafia este la institutul de oncologie!!!!!!!nu poti lasa omul sa moara asa, chiar dak nu mai are nici o sansa, trebuie luate masuri si vazuti medicii care nu au ce cauta in medicina multi criminali !oare mai au liniste noaptea dupa catzi oamnei mor din cauza lor si din cauza nepasarii lor

Raspunde la acest comentariu
#223504 | 06-04-2012 17:34:15

Pt ala care-si zice cu mult curaj "ro". Deci Dr. Ciuhodaru n-are absolut nici o implicatie in treaba asta, doar i-a acordat bolnavului niste ingrijiri la cererea familiei, ceea ce era normal. Omul a procedat corect, ca intotdeauna. Cazuri grave sau rare din spitale sunt prezentate in toata tara. Dr. Bacalbasa de la Galati va place, nu? Se pare ca afectat psihic esti tu, mai "ro" sau nichita care esti!

Raspunde la acest comentariu
#223509 | 06-04-2012 17:37:35

la noi in romania BANII fac totul, eu am nascut in 2**5 prin cezariana si riscam sa nu mai fiu externata pt ca nu dadusem bani la doctor, e imposibil sa nu se gaseasca o solutie pentru un bolnav in ultimul stagiu. iar familiarii trebuiau sa se gandeasca la el si inainte, nu sa fie disperati in ultimul moment, daca murea in masina pana sa ajunga la spital??? ce ar fi facut?

Raspunde la acest comentariu
#223511 | 06-04-2012 17:41:50

Bai Andrei, p.o.s.t.a.c timpitel, termina odata cu atacurile cretine la adresa familiei si omului ala.
Nu faci decit sa arati cat esti de josnic lovind intr-un om bolnav a carui singura vina e ca nu a avut bani sa vina la timp la tratament.
Tu esti timpit sau chiar te faci?
Nu vrei s apricepi ca o satfel de atitudine nu este permisa intr-un spital, nici fata de bolnavi, nici fata de rude? Rudele alea nu trebuia sa-i spuna omului ca nu e primit si de ce? Nu mai lua apararea prosteste unui individ si mai ales unui sistem in care medicul are toata puterea si autoritatea si pacientul este doar un lucru ce nu are nimic de spus, trebuie sa inghita aroganta, badaranie si tot ce binevoieste doctorul sa-i acorde. Daca binevoieste.
cara-te de aici ca esti penibil, ai postat nu stiu cate comentarii pe aceeasi tema si nu faci decat s ainversunezi si mai tare oamenii impotriva acelui doctor ce nu a gindit inainte de a vorbi.
Esti doar o potaie stupida ce nu gindeste si scrie ce i se dicteaza.
Mars de aici.

Raspunde la acest comentariu
#223512 | 06-04-2012 17:41:55

De acord ca doctorii nu pot face minuni, dar pot vorbi frumos cu pacientul si cu familia lui. Oricum, Iancu e un pig, nu-l mai aparati. Familia si 2 prieteni il mai apara. Oricum sunteti jenanti.

Raspunde la acest comentariu
#223513 | 06-04-2012 17:46:38

Adi, si daca oamenii nu au bani si nu au ce vrei sa faca?
te-ai intrebat citi bani or fi cheltuit pina atunci si ce disperati or fi fost? Tu ai priceput ca ruda pacientului a venit de la Constanta sa-l aduca cu masina la Iasi pt ca bietul om nu avea cum sa se deplaseze altfel? Ce dracu ii targi ca familia trebuia sa faca si s adreaga? Tu chiar crezi ca daca exista o solutie nu veneau? Nu vezi ca e vorba de un om de 5* de ani, nu de un batrin incit sa zici ca lasa domle, nu mai avea zile?
Doamne, citi tonti si toti isi dau cu parerea aiurea. Mai ginditi fratilor inainte sa scoateti timpenii din voi.

Raspunde la acest comentariu
#223517 | 06-04-2012 17:50:27

Cit adevar este in ce spune doctorul de la Oncologie (acestea sint legile statului roman)...Salvarea a venit de la PUPU de la UPU ,culmea cel ce a votat aceasta lege.Oricum i-a administrat o glucoza si...l-a pus pe picioare pe bolnav (frectie la picior de lemn )

Raspunde la acest comentariu
#223518 | 06-04-2012 17:50:40

Andrei, doctorii sint depasiti si pentru ca nu sint pregatiti profesional cum trebuie. Cei buni au plecat, au ramas ciurucurile si tinerii ce au intrat la medicina cu teste grila, termina medicina tot cu teste grila si eventual cu spaga ca e o mafie la UMF de te sperii si pe urma in spitale si sint depasiti de situatie. dar astepata si ei spaga la rindul lor.
Nu ca in cazul asta s-ar fi putut face ceva, dar in general medicii , multi, foarte multi, sint nepregatiti profesional.

Raspunde la acest comentariu
#223519 | 06-04-2012 17:52:01

dudu, cu ce ocazie pe aici?
Ai baut una mica si te defulezi?
Putin respect fata de situatia omului aluia.

Raspunde la acest comentariu
#223547 | 06-04-2012 19:48:43

Sunt o persoana care a trecut prin oncologie deci vb in cunostinta de cauza.Consider vinovata familia care nu l-a adus la medic atunci cand avea sanse .Cancerul este nemilos, greu de tinut sub control si se poate doar daca te duci in faza de inceput nu cand esti putred de boala.Daca cineva ajunge in situatia sa fie in faza terminala, familia ar face mai bine sa depuna eforutul sa-l ingrijeasca ei sau sa-l duca la un centru de ingrijiri speciale pentru faza terminala.Parerea mea e ca au vrut sa demonstreze ca-l ajuta ca nu l-au lasat sa moara dar in realitate au vrut sa nu le moara in casa sau in masina.repet pentru astfel de cazuri trebuie sa te adresezi centrelor de ingrijiri paleative.

Raspunde la acest comentariu
#223556 | 06-04-2012 20:21:12

Ema, pentru ca va laudati ca sunteti in tema, vreti sa dati adresa unui centru de ingrijiri paleative ce accepta bolnavi in situatii financiare dramatice, ca acel biet om de la tara ce nu a avut cum sa ajunga la Iasi?
Si in general, cate centre din acestae exista si ce locuri sunt disponibile si unde?
daca nu raspundeti la intrebare considera ca tot ce ati scris e gargara gratuita, vorbit ca sa va aflati in treaba.
De altfel s-a mai comentat in acest stil si ma intreb daca nu sunteti una din persoanele dinainte grabita sa scoata basma curata medicii de la oncologie si sa dea vina pe familie intr-un mod foarte ipocrit.

Raspunde la acest comentariu
#223561 | 06-04-2012 21:00:32

Duceti-va fratilor la Targu Mures sau la Cluj. La ambele clinici de oncologie se gasesc *6 aparate de radioterapie cu raze cobalt. La Iasi unul care deserveste intreaga Moldova. Ca de obicei noi la coada vacii. LA mures mai exista unul si la clinica de hematologie. Si darul la doctor e infinit mai mic. Nu mai zic de comportament.

Raspunde la acest comentariu
#223563 | 06-04-2012 21:04:43

Exista la Pascani unul si probabil dand cautare pe net se mai pot gasi.
eu personal as prefera sa nu fiu plimbata cand mi-o veni sf.Prefer sa mor decent in patul meu daca nu la un astfel de centru.Credeti-ma ca este neplacut pentru bolnavii care au ceva sanse sa le fie adusi in salon muribunzi care sa si moara acolo si sa mai si stea cu mortul 2 ore in salon si sa faca chimioterapie in speranta ca mai au sanse la viata.Cred ca pentru cei in faza terminala nu se pot aplica tratamente dure in spitatlul de oncologie le-ar grabi moartea prin urmare ...o hidratare si un calmant pot face oriunde....la orice alt spital.Poate parea nefiresc ca tocmai eu am astfel de pareri dar...asta e adevarul.

Raspunde la acest comentariu
#223575 | 06-04-2012 21:43:53

De ce a trebuit sa vina cumnatul tocmai de la Constanta cu masina? Cat a cheltuit pe combustibil de la Constanta la Bacau, de fapt la Blagesti? Exista tren, maxi-taxi. Daca era programat pe *9 martie inseamna ca la acea vreme era cat de cat in putere deci putea sa ajunga la Iasi cu trenul sau maxi taxi. Doctorul are drpetate iar exprimarea e destul de ok, parerea mea. A zis ca a expirat timpul pentru tratament pentru respectivul pacient, nu ca i-a expirat timpul lui. Va dati seama ca daca ar fi fost sa il reprogrameze cine stie cand ar fi fost acea data?

Raspunde la acest comentariu
#223576 | 06-04-2012 21:56:39

Ema, un om poate muri decent si demn, in patul sau din casa sa, sau poate muri nedemn, intr-un spital cu 6 sau mai multe paturi, alaturi de alti muribunzi. Repet iarasi, medicii nu pot face minuni. Cazul era unul depasit si dudu are perfecta dreptate: perfuzia cu glucoza reprezinta in cazul unui pacient terminal frectie la un picior de lemn, pentru ca moartea este oricum iminenta.
Intradevar M, nu toti doctorii au acelasi calibru profesional. De aceea se si spune ca „sunt multi doctori si putini medici”, dar in marea lor majoritate sunt foarte bine pregatiti. Cel putin cei din centrele universitare precum este Iasi-ul. Facultatea dureaza 6 ani (este aproape singura facultate care dupa peste ** ani de dosariada, ea nu a renuntat la examenul de admitere), exista un examen de rezidentiat dupa, apoi rezidentiatul in sine (care in unele specialitati poate dura 6-* ani), si apoi din nou un examen de specialitate si tot asa. Si oricat de bine sau de slab ar fi pregatiti, nu pot tine in frau un cancer terminal, nu pot da zile de viata unui pacient si nu pot face minuni. Speranta de viata a unui cancer in Romania, in State sau in Germania este cam tot aceeasi in multe cazuri.

Repet pentru a treia oara ca doctorul Iancu a vorbit frumos cu familia si a explicat foarte clar si concis totul (iar nu cu PACIENTUL, de ce nu vreti sa intelegi o data, in numele lui Dumnezeu). Intr-adevar suna foarte dur, cand tu esti cel care stii si constientizezi cel mai bine ca un om mai are de trait cam X timp si trebuie sa ii spui familiei.
Nu s-a pus problema ca pacientul nu a avut bani, ci ca familia nu l-a adus la timp la sedinta de radioterapie la care a fost programat tot de doctorul Iancu.Deci numai imbroboditi adevarul in stilul balcanic in care v-a invatat comunismul si pe care il tanguiti acum atat de mult.
As mai vrea sa o intreb pe doamna care marturiseste ca a nascut prin operatia de cezariana si ca a fost obligata sa de-a bani...ce indicatie de cezariana avea?

Raspunde la acest comentariu
#223581 | 06-04-2012 22:09:32

ultimele comentarii mi se par extrem de irealiste, rautacioase, oameni de nimic care indraznesc sa critice un om muribund si a familia sale, fara nici o jena.
Se vede ca sunt oameni nu prea inteligenti dar foarte plini de ei, gata oricind s acritice si siguri ca ei stiu mai bine decit cei ce trec prin aceasta situatie, ce e de facut.
Pai dargilor, daca tot condamnati si dati sfaturi cu atita usurinta va doresc sa ajungeti si voi in situatia de a decide de aveti de afcut, s amuriti acasa , eventual in dureri atroce sau sa va duceti la spital cu ultimele sperante, ca macar veti muri demn, intr-un loc numit spital si care ar trebui sa fie un loc de respect pt bolnavi si nu unul de bataie de joc.
Cind vommerge in spitale si vom da peste medici adevarati si nu peste biete automate cu gindul la cistig?
Rusine acestui spital si medicilor sai ca nu a stiut sa respecte durerea unui om muribund.

Raspunde la acest comentariu
#223583 | 06-04-2012 22:19:03

Carlos daca citesti mai jos o sa vezi ca eu am trecut prin tratament oncologic.In boala asta ori te duci in faza incipienta ori devii realist si nu-ti faci sperante desarte.Nu trebuie sa te deplasezi la Iasi pentru calmante.Nu e rautate e realism.Eu vreau sa mor acasa nu sa fac circ mediatic.Tratamentul e cumplit e greu de suportat multi de asta nu vin atunci cand sunt programati si apoi cand vad ca se colplica lucrurile se hotarasc dar...prea tarziu.Intr-un cuvant prezentati-va la timp la madic aveti grija la regimul de viata e mult mai indicat sa previi.

Raspunde la acest comentariu
#223584 | 06-04-2012 22:19:26

Andrei, UMF-ul de la iasi este printre cele mai slabe univ din tara, departe dupa Bucuresti, Cluj, Timisoara chiar si Targu Mures. Profesorii sint foarte slabi, cloaca de la umf e cunsocuta pt nepotism si examene aranjate, in univ jumatate din cadrele didactice sint fii, fiice, nepoti, soti, sotii, amante de alti profesori de acolo.
Spaga este la ordinea zilei si mai nou afacerile cu studentii straini sint bine cunoscute. Rectorul este un exemplu de prostie universitara si impostura, ca mai toti cei din facultate. In conditiile astea nu trebuie sa te astepti la cine stie ce performante din partea medicilor ce ies din asemenea scoala.
Deci, lasa dumneata deoparte povesti cu cit de grea e facultatea de medicina ca intra acolo cine vrea, examenul ala de care vorbesti e o bataie de joc, oricum cine nu intra pe locurile fara taxa, plateste taxa si oricum intra la facultate.
Si mai lasa mizeriile despre pacientul acela: un medic adevarat intr-un spital adevarat nu se comporta asa.
ma intreb ce interes ai dumneata ca te dai in barci pe aici de ceva timp, ti-am citit vreo * comentarii, unul mai cretin ca altul.

Raspunde la acest comentariu
#223585 | 06-04-2012 22:23:42

Ema, imi pare rau pt problemele dumitale, dar asta nu este o scuza pentru prostia de care dai dovada si lipsa de intelegere fata de o situatie care te depaseste. Esti pur si simplu jalnica in dorinta de a da vina pe familie si marturisesc ca mi-e greu sa te vad ca pe o femeie ce a trecut prin adevarate probleme medicale ci doar ca pe o prostuta ce vorbeste ca sa-si dea importanta sau , mai rau, ca pe o p.o.s.t.a.c.a stupida ce are o placa in minte si o tot repeta.
Imi pare rau dar zau ca esti cam timpitica, chiar daca o fi adevarat ca ai fost bolnava.
Eu zic sa lasi matale netul si sa te odihnesti ca vezi bine, mai bine previi decit tratezi.
Noapte buna tanti ema si sanatate multa si poate te mai destepti.

Raspunde la acest comentariu
#223586 | 06-04-2012 22:26:38

A iesit la atac prostimeace lucreaza in spitale?
tin partea dobitocilor alora de medici ce se poarta ca niste vatafi pe mosie? acum ca i-a prins presa cu mizeria in bot fac pe ei?

Raspunde la acest comentariu
#223587 | 06-04-2012 22:30:49

Ho, ho, ho auzi la zevzecul asta ce semneaza Andrei: medici bine pregatiti la Iasi.
Pregatiti de cine mai bufonule?
De rectorul Oaie cel mai prost din parcare? sau de copiii alora ce n-au luat rezidentiatul si au intrat preparatori in facultate , fata lui Burlea parca luase 2 si a devenit cadru didactic?
Sa mori de ris!
Pe ce lume traiesti nataraule? Aveti cei mai slabi profesori de medicina ce exista in Romania, poate aia de la Resita sa fie mai slabi ca ei....
Auzi, specialistii lu peste la UMF iasi.
hai sa ridem!

Raspunde la acest comentariu
#223588 | 06-04-2012 22:35:31

imi pare rau ca m-am bagat in kkt.Am crezut ca poate ajut potentialii pacienti sa aiba sanse de vindecare fiind atenti la primele semne de boala.Se vede treaba ca am stricat bunatate de subiect de presa....asa de tragic....si inca ceva va rog fara epitete

Raspunde la acest comentariu
#223589 | 06-04-2012 22:38:10

bai nu mai aruncati ma cu noroi asa doar ca sa va aflati in treaba.sa lasi un pacient cu cancer in stadiu terminal in pace e lucrul cel mai bun pt pcient,il scutesti de niste chinuri ingrozitoare ca sa nu mai spun ca asa se face in majoritatea cazurilor.si va pun o intrebare:voua v-ar conveni ca in ultimile voastre clipe in aceasta viatza sa va chinuie in spital in incercarea inutila de a va mai acorda cateva ore de viata?mie nu,mie mi-ar place sa merg acasa sa le petrec cu cei dragi nu cu doctorii astia"nenorocitii" astia de care defapt nici nu avem nevoie ce mama masii nu!!!

Raspunde la acest comentariu
#223590 | 06-04-2012 22:40:16

ca de obicei, dupa razboi multi viteji se arata. Toata lume stie ce trebuia facut, unde trebuia sa se duca pacientul, ce trebuia sa ia, unde sa stea , unde sa-si faca nevoile si ce sa manince, etc.
Sinteti penibili cu sfaturile astea gratuite: este vorba de un om de la tara ce poate de-abia isi duce zilele. A venit la spital ca atit l-a dus capul, cine stie cit o fi umblat inainte.
sa facetia cum pe desteptii si sa va dati atotstiutori este de prost gust.
Vedeti-va de treburile voastre si ziceti mersi ca nu ati fost in situatia lui sa fiti pus la usa spitalului ca oricum veti muri.

Raspunde la acest comentariu
#223591 | 06-04-2012 22:43:35

bai @eu, se vede ca esti cam sarac cu duhul si nu ai macar idee de ce inseamna cancer in ultimul stadiu. In mintea ta creata iti imaginezi probabil ca stai linistit la taclale cu copii isi nepotii si eventual te uiti la televizor, poate visind cum vei ajunge in rai.
Vai de capul tau de prost!si vai de capul alora acre ajung in stadiul asta. Poate ajungi si tu si vii si ne povestesti ce bine e sa stai acasa.

Raspunde la acest comentariu
#223593 | 06-04-2012 22:46:16

Ema sunteti deplasata si ridicola.
Vedeti-va de problemel dvs si nu va mai bagati in discutii ce va depasesc puterea de intelegere.
Nu ajutati pe nimeni cu sfaturi puerile pt ca fiecare traieste diferit acelasi tip de boala. Este stupid sa spui ca stii tu cum e mai bine pt altul.
Ati meritat pe deplin epitele ce vi s-au acordat. Vi le transmit si eu.

Raspunde la acest comentariu
#223594 | 06-04-2012 22:49:14

ms de urari MONI....te astept cu drag si pe tn,poate ne petrecem ultimele clipe impreuna,ar fi ceva tare nu???

Raspunde la acest comentariu
#223596 | 06-04-2012 22:50:57

Ce spital e asta fara telefon si fara salvare de o luna si ceva? managerula al cu ce se ocupa? Cum se paote asa ceva intr-o tara din UE? Degaeaba urlam noi ca sintem mari si tari ca meritam sa fim tratati ca o tara de rang inferior: cum se poate asa ceva intr-un spital dintr-o tara, repet, ce face parte din UE?

Raspunde la acest comentariu
#223598 | 06-04-2012 22:53:41

aurora si moni si restul postacilor impotriva medicilor sunt una si aceeasi persoana care e disperata ca se pierde tragismul articolului.

Raspunde la acest comentariu
#223599 | 06-04-2012 22:53:57

@Eu domle,eezi ca te pirtzii cam tare si miroase rau. Vorbesti aiurea in tramvai si cind esti pus la punct te oftici ca ultimul cacanar ranchiunos.

Raspunde la acest comentariu
#223601 | 06-04-2012 22:57:12

Ema, daca inteleg bine dumneavoastra nu vi se pare tragic ca un pacient in stadiu terminal este pus la usa spitalului intr-un mod absolut abject!Pentru dv e ceva normal!
Nu e vina mea ca sunteti mai grea de cap, nu trebuie sa va suparati ca vi se spune ce impresie faceti. Din nefericire, la fiecare comentariu va infundati si mai mult si sunteti si mai demna de dispret.

Raspunde la acest comentariu
#223602 | 06-04-2012 23:02:06

Auzi-o si pe toanta asta de Ema: daca nu esti de aceeasi parere cu ea esti postac! mai fato, ce e in mintea ta? Ce dracu vrei, sa aplaudam ca oamenii sint trataati asa?
Ce-o fi in mintea ta? rumegus?

Raspunde la acest comentariu
#223603 | 06-04-2012 23:03:04

In sf suntem de acord e abject sa porti pe drum un om pe moarte.In stadiul lui in nici o tara din lume nu se putea mai mult.

Raspunde la acest comentariu
#223604 | 06-04-2012 23:08:14

Nu tanti Ema, e abject ce faci matale cu o nerusinare egalata doar de prostia de care dai dovada: e abject sa tii partea unor medici si unui spital de tot rahatul. Nu e abject sa vii la spital sa ceri ajutorul, e abject sa ti se refuze acest ajutor.
Iar tu esti o fiinta abjecta ce mananca rahat: nu ai fost bolnava doar minti cu nerusinare ca sa te dai credibila. Vezi ca te bate soarta nenorocito.
mars de aici *******, chiar ma enerveaza insistenta cu care te dai in spectacol si arunci cu zoaiele pe acre le scoti din mintea ta intr-un om pe moarte si in familia lui.
Mars de aici catea.

Raspunde la acest comentariu
#223605 | 06-04-2012 23:11:50

Fai nenorocito, aia care te semnezi Ema, cum poti sa scrii asa ceva? Si daca a fost dorinta omului sa se duca la spital? Ce stii tu ce a fost in mintea lui si de unde stii tu in ce stadiu era el daca esti doar o cititoare oarecare care-si da si ea cu stangul in dreptul?
Doamne, mare-i gradina Domnului: ala e pe moarte si imbecila asta ii da sfaturi de ce-ar fi trebuit sa faca! Fai cretino, ala moare in curand, ai priceput?

Raspunde la acest comentariu
#223606 | 06-04-2012 23:13:09

foarte ciudat....daca esti asa empatic cu acest om bolnav de cancer de ce nu poti fi si cu mine?
Oamenii sunt demni de respect doar daca sunt pe moarte?
de ce vb urat?
pentru ca articolul este slab documentat si prezinta doar aparentul senzational de moment.

Raspunde la acest comentariu
#223607 | 06-04-2012 23:13:20

Mda, niste postaci ce semneaza Ema, Andrei si eu nu prididesc cu criticile la adresa pacientului. Ca in bancul ala prost, pacinetul e mereu de vina, chiar si cind e mort.
QED.

Raspunde la acest comentariu
#223608 | 06-04-2012 23:14:46

Nu va mai pierdeti timpul: sint doar niste postaci, sau un postac ce cauta cu orice pret sa ia partea spitalului si medicului ala.

Raspunde la acest comentariu
#223609 | 06-04-2012 23:18:00

Ema, articolul e la fel de slab ca si pregatirea medicilor din iasi.
Nu stiu ce vrei dumneata sa dovedesti, dar dupa ce ti-am citit comentariile ca si pe ale lui eu, mi-a venit sa vomit de veninul si indiferenta pe care le percep la adresa unui om pe moarte.
Rusine celor din spital, rusine conducerii ca accepta astfel de situatii, sper ca cei vinovati sa fie pedepsiti. Desi cu un imbecil ca arestoaie drept presedinte al CM, sigur nu va pedepsi pe nimeni. O sa-si ia omul darul si totul se va musamaliza.
pariem?

Raspunde la acest comentariu
#223611 | 06-04-2012 23:19:54

Spital de rahat cu medici de rahat ca taote spitalele de stat. dai banul esti tratat cum trebuie, nu, nu se uita nimeni la tine.

Raspunde la acest comentariu
#223612 | 06-04-2012 23:25:03

@ #2233** Daniel - esti un retardat. Mars la scoala daca daca ai facut asa ceva, daca nu, ia-o cu clasa I.
Pentru ceilalti retardati care au luat articolul in serios, nu realizati ca este o facatura a lui Ciuhodaru? El e prieten cu ziaristii si face e-mail-uri cu datele oamenilor catre presa. Se kk in secretul informatiilor medicale ale pacientului. Ciuhodaru ar trebui intrebat cum isi permite sa faca campanie electorala montand camere ascunse pe pacienti, ca apoi sa apara ca ”salvatorul mortilor” inarmat cu o perfuzie cu glucoza! Nesimtitul, sa transformi bolnavul si drama familiei lui in arme mediatice! Nechita, cel mai prost primar al Iasului din istoria de peste 6** de ani a orasului, e mai bun decat cacealmaua de Ciuhodaru. O sa vezi voturi in felul asta cand va zbura porcul.
Pentru cei care cautati vina doctorului oncolog, ce ati vrea, un doctor sa te bata pe mana frumusel si sa-ti spuna ca iti baga o perfuzie si apoi ”Iesi afara, Lazare”? De doua mii de ani nu s-a mai intamplat asa ceva, iar cei care practica asta sunt niste spagari care rup banii de sicriu de la familie. Este cel mai onest lucru pe care il poate face un medic pentru pacientul lui: sa-i spuna in ce situatie se afla. Nimeni nu e nemuritor, iar cand inchei socotelile, macar sa stii si sa-ti pui lucrurile in ordine, nu sa fii prostit ca iti trece boala cu Smecta, Aspirina sau perfuzia cu glucoza. Personal cred ca si daca se pezenta in martie la radioterapie, tot aici ajungea, poate cu o diferenta de cateva zile in plus si extrem de multe dureri in schimbul timpului castigat. Sa scoti medicul vinovat ca nu te-ai prezentat la sedinta e cel mai usor de suportat pentru familie. Si apoi ar fi cazul sa se inteleaga ca o boala precum cancerul rezulta dintr-un mod de viata defectuos, nu din cauza medicului care nu te poate baga in spital cand vrei tu. Ce voiau aia de fapt? In afara ca au luat niste bani de la Ciuhodaru pentru reclama si circ, trebuia sa fie scos un pacient cu sanse de tratament la oncologie ca sa bage unul despre care nu se stia daca ajunge in viata la Bacau? Asta e sistemul votat din care face parte Ciuhodaru, pentru care voteaza sau nu voteaza, ca sta la Iasi si ia bani de la Parlament. Parca Ciuhodaru era trimis in judecata să restituie niste zeci de mii de euro ridicati ilegal, de la spital ori Parlament, ca el era in doua locuri odata. Si despre profesionalismul ne-am lamurit toti in ianuarie, in doar 2 zile cat s-a aflat la Ministerul Sanatatii, de unde a plecat cu urma de bombeu in dos. Raman la parerea ca tot textul articolului e o facatura pentru un nemernic care se vrea primar. Tine-o tot asa, bai Ciuhodarule, ca mai urat nu pot sa te poreclesc dupa textul asta! Asisderea si pentru BZI ca se preteaza la astfel de promovare electorala.

Raspunde la acest comentariu
#223616 | 06-04-2012 23:31:58

Corect gogu.In sf pot pleca la culcare ai punctat perfect.

Raspunde la acest comentariu
#223617 | 06-04-2012 23:35:26

Goguta,
Ciuhodaru e produsul tipic al UMF-ului iasi, in particular al lui arestaoie, cu care si-a dat si lucrarea de doctorat.
Facatura, nefacatura, prostii de la oncologie au picat in plasa si s-au comportat..cum se este obiceiul. Si asta nu e nici o facatura. Ar trebui dati mai des in gat ca prea si-au luat-o in cap astia din spitale si se comporta ca pe mosia proprie.
Nu am nici o simpatie pt Ciuhodaru, dar nici nu pot fi de acord cu ce s-a intamplat la spitalul de oncologie.
Scrie-i lui arestoaie si intreba-l cum a putut gira o asemenea calamitate ca ciuhodaru ( nu ca arestoaie ar fi mai breaz, dar daca isi si pune obrazul pt toate jegurile....)

Raspunde la acest comentariu
#223618 | 06-04-2012 23:39:52

Antifatarnicu, ceea ce s-a intamplat e real, indiferent ca a fost pus la cale de Libelula sau nu.
Din pacate, cazuri de astea nu sunt unice, doar ca acum astia de la oncologie su patit-o si bine ca s-a intamplat. Alta data sa invete sa se poarte cu pacientii.
Bravo presei ca arata asemenea fapte. Poate asa doctorii vor avea mai multa teama si se vor purta cum trebuie.

Raspunde la acest comentariu
#223619 | 06-04-2012 23:43:19

la ce s-a mai infiintat spitalul asta daca nu are mai nimic? ca sa se ocupe posturi de directori, manageri si sa fie platiti gras fara sa faca nimic?
Bine ca puneti bonavii la usa spitalului, nemernicilor. Directorul ar trebui sa-si dea demisia, asa s-ar intampla intr-un loc civilizat.

Raspunde la acest comentariu
#223622 | 06-04-2012 23:47:01

pacientul era in stare de colaps si a fost refuzat?
Doamne, ce tara e asta, ce spital, ce medici? Cum se poate asa ceva?
Ce animale, astia de la spital.

Raspunde la acest comentariu
#223625 | 07-04-2012 00:44:52

da nu l-am mai vazut pe retardatul de MOARTEA ROSIE SMURD :))))

Raspunde la acest comentariu
#223626 | 07-04-2012 01:07:20

wauuu bv GOGULE,ai pus punctul unde trebuie,serios ma bucur sa vad ca mai sunt oameni care mai si gandesc nu doar mananca rahat....cu acest adevar spus bn de GOGU cred ca e cazul sa o stergem toti la somn....noapte buna va doresc dupa aceasta zi crancena...

Raspunde la acest comentariu
#226364 | 18-04-2012 19:22:20

mai intai de toate jurnalistul n-a cercetat temeinic situatia de fapt care suna asa:Institutul regional de oncologie Iasi e in Copou str. Lascar Catargiu iar aparatul de Radioterapie e inca la spitalul Sf.
Spiridon deci in spitalul din Copou nu i se putea face nici un tratament.Deci cea mai apropiata unitate medicala apta sa ajute era Libelula care a si sarit facind stropi electorali .Centru de oncologie e dat in functie tipar ceasca adica mai mult pe hirtie decit in realitate-nu salvare nu telefon nu nimic.Cu ce si cum poate ajuta un medic un pacient cind n-are stictul necesar.E usor sa dai cu piatra fara sa gindesti; lucru inadmisibil unui ziarist - daca este!?

Raspunde la acest comentariu
Adauga comentariu

Video Stiri

Mica publicitate

Vezi toate anunturile | Adauga gratuit anuntul tau