News Flash:

Internetul, mediu de promovare pentru produsele de pomenire

13 Noiembrie 2009
647 Vizualizari | 0 Comentarii
Un furnizor de coliva si alte produse de pomenire din Timisoara s-a lansat in mediul digital, urmand toate regulile comertului electronic, de la formular online pana la livrare la domiciliu, oferind chiar si franciza pentru aceasta afacere. Pe site-ul furnizorului de produse de pomenire se regasesc toate rubricile clasice ale unui magazin online, la care se adauga informatiile cu privire la ritualurile ortodoxe - home, despre noi, traditii de pomenire, produse, cum cumperi si formularul de comanda. Site-ul se intituleaza sugestiv www.coliva.ro si ofera clientilor posibilitatea de a comanda online si de a calcula automat valoarea comenzii in functie de cantitatea produsului. Pe pagina de prezentare a firmei se precizeaza ca acest serviciu este destinat celor "de la oras", care nu mai au legaturi cu satul lor de origine sau pur si simplu nu au facut niciodata coliva. "Cel mai serios motiv este faptul ca, in zilele noastre, nu mai este timp pentru aceste lucruri, desi se fac destul de rar, timpul fiind mai pretios pentru meserie, cariera si multe altele", se spune pe site. Tot pe platforma online este postat un anunt in care se spune ca societatea cauta colaboratori din toata tara pentru a oferi aceasta afacere in franciza, care include "utilaje, tehnologie, documentatii, si tehnica de marketing necesare pentru a derula o afacere serioasa".
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1742 (s) | 22 queries | Mysql time :0.018668 (s)

loading...