Mica Publicitate
  • Decese
    Cu durere, sotia Lina si copiii Cristi si Robert anunta incetarea din viata a...
  • Decese
    Cu durere in suflet, sotia Camelia anunta trecerea in nefiinta a sotului mult...
  • Decese
    Ne-a parasit, mult prea devreme, dragul nostru VASILE CIUHUREANU. Il plangem...
  • Conducerea Inspectoratului de Politie Judetean Iasi si Consiliul Teritorial...
  • Liliana si Viorel Gavril sunt alauturi de familia Ciuhureanu la vestea...
  • Familia Balteanu Laura si Nicusor alaturi de copii deplang decesul dragului...
  • VAND CASA P + 1, integral caramida pe 800 mp, intabulata, certificat...
  • Anunt
    SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE "SF. PARASCHEVA"IASI titular al PUZ CP...
  • EXPERT CONTABIL CU BOGATA EXPERIENTA IN DOMENIUL CONTABILITATII SI...
  • FARMACIE din Iasi angajeaza farmacista (poate fi si absolventa 2014). Relatii...
  • Primarul comunei Letcani, Stelian Turcu, Consiliul Local al Comunei Letcani...
  • Cu respect, aducem un ultim omagiu parintelui GHINUTA SCOPOS si suntem...
  • A plecat din viață brusc și iremediabil prof. DANA ANCA CIOBANU, lăsând...
  • Sotia Eugenia, fiul Florin, nepotii Raluca si Corneliu, stranepotii Maria si...
  • S-a inaltat spre ceruri, cu distinctie si in tacere, dragul nostru bunic...
  • Familia Violeta, Florin si Claudiu Asimionesei transmite sincere condoleante...
  • Redactia BUNA ZIUA IASI este alaturi de domnul director Florin Modoranu, acum...
  • Echipa de tipografi ai BUNA ZIUA IASI transmite sincere condoleante...
  • Sincere sentimente de compasiune si condoleante domnului Florin Modoranu in...
  • Colegii din cadrul Serviciului Financiar – Contabilitate BUNA ZIUA IASI...
  • Conducerea Departamentului de Geografie din cadrul Universităţii Alexandru...
  • Conducerea Facultăţii de Geografie şi Geologie din cadrul Universităţii...
  • Angajez secretara cu studii superioare si instructori auto cu program normal...
  • Genoveva si Ionel Bostan sunt alaturi de Gabriel, Radu si Luminita Iatco, la...
  • Colegii de la "Club 75" sint alaturi de DORU CONORO la durerea pricinuita de...
Newsletter
Citeste GRATIS Editia tiparita BUNA ZIUA IASI in format PDF
Buna Ziua Iasi PDF
Video Divertisment
epigrame
Video Monden
Muzica populara
Curs valutar
  • EUR : 4.4054 RON ( +0.0065)up
  • USD : 3.3594 RON ( +0.0109)up
Convertor valutar


 

Meteo
Temperatura : 29 ° C

Viteza vantului : 8.05 km/h, NNE
Soarele rasare la : 6:27 am
Soarele apune la : 7:47 pm
Umiditate :37 %
Vizibilitate : 9.99 km

Horoscop Loto

Extragere 22-12-2013

6/49

  • 3
  • 45
  • 22
  • 48
  • 10
  • 13

5/40

  • 20
  • 2
  • 32
  • 31
  • 38
  • 10

Noroc

7863796

Invatator ingropat de viu de deputatul Movila

 

• Cariera de zece ani a unui invatator din comuna Tansa a fost intrerupta brusc, pentru ca postul sau sa fie ocupat de o pensionara in varsta de 60 de ani, care, la alegerile parlamentare, i-a facut campanie electorala lui Petru Movila • Invatatorul Grigore Iurascu a ajuns sa munceasca cu ziua prin sat, sa faca betoane si sa ridice ziduri, pentru a-si intretine familia, desi are toate calificarile unui dascal • "Anul acesta am inceput anul scolar in mod normal. Am inceput sa-mi fac treaba, sa le predau copiilor. Stiam ca doamna Elena Popa, care este pensionara, vrea sa revina, dar de la Inspectorat mi s-a spus sa stau linistit. Sefii Inspectoratului mi-au spus ca doamna Popa trebuie sa-si vada in continuare de pensie. La trei zile dupa inceperea anului scolar, ma trezesc ca sunt dat afara si ca doamna pensionara, care este membru PD-L si i-a facut campanie domnului deputat Petru Movila, revine pe functie. Ce sa fac? Eu nu am spate politic", a spus Grigore Iurascu

Un tanar invatator cu calificari superioare, cu gradul I didactic si o experienta de zece ani in slujba elevilor, a ajuns sa munceasca cu ziua pe la cetatenii de etnie rroma, pentru a-si intretine familia, pentru ca postul sau a fost ocupat abuziv de o pensionara de 60 de ani, care a avut sprijin politic. Acest abuz incredibil s-a petrecut in comuna Tansa, judetul Iasi, care face parte din colegiul electoral ce este reprezentat in Parlament de deputatul Petru Movila. Grigore Iurascu, in varsta de 39 de ani, a fost invatator in comuna Tansa timp de zece ani. Oamenii din comuna au numai cuvinte de lauda la adresa lui si se mira acum ca a ajuns sa munceasca cu ziua pe la cetatenii de etnie rroma, pentru a-si intretine familia. Dascal devotat, Grigore Iurascu a avut ghinionul sa se nasca si sa lucreze intr-o comuna in care se vrea a fi stapan deputatul Petru Movila, membru al PD-L. Anul acesta a inceput normal pentru invatatorul Grigore Iurascu. Se pregatise toata vara sa inceapa noul an si sa-i invete pe elevii din clasa a II-a de la scoala din Tansa. Auzise prin comuna si pe la Inspectoratul Scolar Judetean ca o profesoara pensionara, in varsta de 60 de ani, s-a plictisit sa stea acasa si ca ar vrea sa se intoarca la catedra. Grigore Iurascu recunoaste ca si-a facut unele griji cand a auzit de intentiile Elenei Popa, deoarece stia ca este membru al PD-L si ca a facut campanie electorala pentru deputatul Petru Movila. Desi primise asigurari de la sefii Inspectoratului Scolar Judetean, care-i spuneau sa nu-si faca grjji, pentru ca profesoara pensionara nu are sanse sa revina, Grigore Iurascu a apucat sa predea numai trei zile din acest an scolar. Pentru ca sefia Inspectoratului Scolar Judetean este asigurata de membri ai PD-L, dupa trei zile de la inceputul anului scolar, Grigore Iurascu si-a pierdut locul de munca. Postul sau a fost ocupat de infocata pedelista Elena Popa, care era la pensie de doi ani. Si nu era muritoare de foame, ca multi alti pensionari din tara. Avea o pensie de 16 milioane lei vechi. "Anul acesta am inceput anul scolar in mod normal. Am inceput sa-mi fac treaba, sa le predau copiilor. Stiam ca doamna Elena Popa, care este pensionara, vrea sa revina, dar de la Inspectorat mi s-a spus sa stau linistit. Sefii Inspectoratului mi-au spus ca doamna Popa trebuie sa-si vada in continuare de pensie. La trei zile dupa inceperea anului scolar, ma trezesc ca sunt dat afara si ca doamna pensionara, care este membru PD-L si i-a facut campanie domnului deputat Petru Movila, revine pe functie. Ce sa fac? Eu nu am spate politic", a spus Grigore Iurascu.
Fostul invatator s-a interesat si a aflat ca poate primi un ajutor de somaj de 4 milioane lei vechi de la stat. Probabil, isi va depune actele, sa ia ajutorul de somaj. "Un drum pana la Iasi, numai sa ma duc sa-mi vizez carnetul de somer, ma costa un milion", a mai spus Grigore Iurascu.
L-am gasit lucrand la mistrie, la casa unui cetatean de etnie rroma, din satul Zece Prajini, comuna Dagata. Nu se plange de munca, este revoltat de nedreptatea si abuzul care i s-au facut. Ne-a spus ca nu merita ceea ce s-a intamplat si ca multi dintre copii, cand il intalnesc pe drum, il intreaba si astazi cand se va intoarce la scoala.

Inca un abuz

Oamenii spun ca, in prezent, Elena Popa incaseaza si pensia si salariul de la scoala, desi Guvernul a interzis acest lucru. Dar pentru ca a facut campanie ca la carte pentru deputatul Petru Movila si acesta a castigat alegerile in colegiul electoral care include si comuna Tansa, Elena Popa a pus conditii atunci cand a solicitat sa revina la catedra. A vrut sa revina pe postul de profesor de limba romana, pe care l-a ocupat pana a iesit la pensie. Dar postul de profesor de limba romana era ocupat de o alta tanara profesoara, Tatiana Ichim, in varsta de 41 de ani, care, in acest an scolar, n-a apucat sa le predea elevilor in calitate de profesoara de limba romana decat trei zile. Postul de profesoara de romana a fost ocupat de pensionara Elena Popa, iar Inspectoratul Scolar Judetean a decis ca Tatiana Ichim sa preia postul de invatator pe care il ocupa Grigore Iurascu. "Eu trebuia sa fiu profesoara de romana. Auzisem si eu ca doamna Popa vrea sa revina. De la Inspectoratul Scolar Judetean mi s-a spus sa stau linistita, ca eu am prioritate pe post in fata unei pensionare. De la Iasi, de la Inspectorat, mi s-a spus sa plec linistita spre Tansa si sa-mi ocup postul de profesor de limba romana. Dar cand m-am intors la Tansa, nici nu am fost lasata sa intru in scoala la un moment dat, mi s-a spus ca postul meu fusese ocupat, intre timp, de Elena Popa, care este o pedelista convinsa si a facut campanie pentru deputatul Petru Movila", a declarat Tatiana Ichim.
Deputatul PD-L Petru Movila vrea sa candideze si in 2012 pentru inca un mandat de deputat pe colegiul care include comunele Tansa, Dagata, Tibanesti, Voinesti, Letcani. De aceea, isi "planteaza" pe functii de profesori, directori de scoala, postasi etc. oameni fideli, acestia sunt foarte buni agenti electorali. Si reuseste acest lucru, deoarece directiile descentralizate, cum este si Inspectoratul Scolar Judetean, sunt conduse de colegi de-ai sai de partid. Petru Movila nu a raspuns apelurilor telefonice ale jurnalistilor cotidianului BUNA ZIUA IASI, pentru a-si expune punctul de vedere.

Galerie foto

 
loading...
Libertatea.ro
Realitatea.net
Comentarii (161) | Adauga comentariu
#126197 | 08-10-2010 05:46:31

oare licheua asta de muila nu o poate lua peste ****?tot mereu aud despre jigodia asta,ba ca a facut aia,ba cealalta.nu se gaseste nici un cioban prin tansa sai indrepte spatele?daca altfel nu se poate.

Raspunde la acest comentariu
#126200 | 08-10-2010 06:32:24

se impune oleaca de precizare: un drum din Tansa pana la Iasi nu costa mai mult de 25 lei!
Poate doar daca vii cu avionu`!
oricum, din cele relatate mai tragem o concluzie, de altfel bine-stiuta: politica e coorva!

Raspunde la acest comentariu
#126202 | 08-10-2010 06:57:14

Isi pune cineva probleme ca sefa de la personal din ISJ Iasi, aceeasi de3 ani buni de zile, "onorabila "profesoara de matematica,si-a lasat catedra la un liceu mare din Iasi ca sa faca si sa desfaca ite-iar acum intra pe sub pielea celor care considera ea ca o pot sprijini? Si ca ea e acolo cheia si lacata si vrea ea sprijin politic...Face abuzuri enorme si nimeni n-o acuza...cE SA MAI VORBIM DE DEZORDINEA DIN VIATA EI SEXUALA...

Raspunde la acest comentariu
#126209 | 08-10-2010 07:52:24

Un articol tendentios dragi jurnalisti. In aceasta scoala, unde invata si copilul meu, inca se mai face carte. Doamna profesoara a fost ceruta de parinti si elevi pentru competenta ei. Informati va... si daca doriti sa vedeti ce mai face domnul deputat si sa i trageti lovituri sub centura faceti anchete jurnalistice obiective... nu publicati precum babele ' ce se mai aude"...

Raspunde la acest comentariu
#126216 | 08-10-2010 08:10:58

Pentru cea care semneaza "o mama";
aici nu este vorba ca d-na Popa este buna si a fost ceruta de parinti iar d-l Iurascu nu are ochii la culoarea regulamentara. Aici este vorba de LEGALITATE! Conform legii, functionarul public, (cadrele didactice sunt in aceasta situatie), nu pot cumula pensia de la stat cu un salariu tot de la stat! Ce-i greu de inteles aici?

Raspunde la acest comentariu
#126220 | 08-10-2010 08:28:44

CEI DIN PDL PARCA SUNT TOTI FACUTI DE O MAMA,AROGANTI PANA LA IMBECILITATE,INCOMPETENTI PE TOATA LINIA(ARATATI UN PDL-IST CARE STIE CEVA IN PLAN PROFESIONAL) , FARA OMENIE...SUNT TOT CEEA CE A PUTUT SA DEA MAI SCARBOS SI MAI TICALOS PAMANTUL ASTA ROMANESC...CUM POTI LASA FARA SERVICI UN TANAR INVATATOR, DOAR PENTRU CA BABA ILEANA POPA NU MAI VREA SA STEA ACASA?SAU PENTRU CA E AGITATOARE DE PARTID? INSPECTORII SCOLARI SUNT IN ACEST CAZ FARA DEMNITATE SI FARA OMENIE...E O RUSINE CE SE INTAMPLA IN SISTEMUL BUGETAR , CEI DE LA PUTERE, OAMENII LUI BASESCU SE POARTA DE PARCA AM FI CU TOTII ROBI PE MOSIA LOR...AR TREBUI IMPUSCATI SI LASATI LA MARGINE DE SAT SA LE MANANCE CAINII HOITURILE..

Raspunde la acest comentariu
#126222 | 08-10-2010 08:35:56

Il asiguram pe domnul Movila ca va mai lua un mandat de parlamentar cand va zbura porcul. Asa ca poate va face domnul Movila sa zboare si porcul. Mult succes!

Raspunde la acest comentariu
#126229 | 08-10-2010 09:06:49

TARANU PARVENIT DE MOVILA...SI NEAMUL LUI PDL-IST TOTI NISTE HANDICAPATI SI OLIGOFRENI AJUNSI LA PUTERE...BAAAA PSD-ISTI ERAU BAIETI INSTRUITI LA MOSCOVA..DESTEPTI FOC NU TARANI CU 3 CLASE CA VOI, PUTREGAIURILOR..care va bateti joc de oameni

Raspunde la acest comentariu
#126230 | 08-10-2010 09:06:52

rusine, rusine, ce se poate intampla in tara noastra, valorille morale au ajuns o rusine in timp ce prostia, nesimtirea, golnania sunt considerate virtuti de nenorocitii care ne conduc, trezeste-te popor roman pana nu e prea tarziu...

Raspunde la acest comentariu
#126239 | 08-10-2010 09:42:01

din cauza politicii anapoda si a nepotismului din Romania pleaca toate valorile in strainatate, d-na profesoara sa stea la pensie si sa lase cadrele tinere sa munceasca , sa se afirme pt. ca avem nevoie.

Raspunde la acest comentariu
#126240 | 08-10-2010 09:44:24

oricum cu rotariana Liliana Romaniuc in fruntea ISJ ului se mai pot intimpla multe "minuni" de genul asta!!!!

Raspunde la acest comentariu
#126242 | 08-10-2010 10:02:17

cind l-am facut tzaran parvenit niste tzatze de la PDL-mi-au sarit in cap-va spun eu ,,baieti destepti nu sunt la tzara-"asa cum sustinea adina catzelusa lui muila.acest tzaran alpinist social plin de fitze si impresii de zici ca si-a luat doctoratul la Sorbona si care-i nu-i incape limba in gura,a ajuns s-a taie in judet si oras ca pe propria mosie.apropo cite hectare de pamint avea mamaica ta inainte si cit ai acum?doamana POPA cind il urecheati pe agaramatul asta ?va face de ris partidul si implicit tot ce atinge,in domeniul sanitar face ce vrea in invatamint la fel cine este el?s-a nu uite ca abia si-a luat buletin de iasi si cu tupeul si obraznicia specifica tzaranului needucat si pus numai pe japca a ajuns unde este.s-a nu uite ca nu a fost o somitate in domeniul lui ca nu s-a dat peste cap pt orasul iasi nu afacut decit s-a pupe in dos pe unde trebuia,si asa a ajuns deputat.rusine pt orasul si judetul nostru cu asemenea specimene!!!problema crunta este ca nu e singurul specimen :alaturi de el si simirad,si cirlan si madam cabalau si multe alte lichele care s-au oplosit in partide,cu gindul la parvenitism si inavutire.daca nu veti face curatenie in partid garantat ca veti ajunge mai rau ca tzaranisti,

Raspunde la acest comentariu
#126253 | 08-10-2010 11:08:22

Pe Popa Elena, care a venit pe postul celorlalti, doresc ca Sfanta Parascheva, sa o vegheze si sa o ia acolo unde nu este durere si nici suspin. ESte vinovata prima deoarece a incalcat cu voie principiul dreptetai si demnitatii. Dar ea, impostoarea Elena Popasa sa fie pedepsita de cel de SUS si cand va constientiza ca are probleme sa-si aminteasca de acesti tineri dati afara din cauza ei.
AMIN!

Raspunde la acest comentariu
#126254 | 08-10-2010 11:11:28

precizare pentru - 126200 citizen-
un drum costa 30 lei, dus intors 60, un taxi pana la inspectorat dus-intors este 20 ziua pierduta cu masa in Iasi ajunge la 100.
BAI DESTEPTULE 126200 citizen , TACI DACA ESTI PROST SI BANII II CASTIGI PRIN FURAT SI NU PRIN MUNCA CINSTITA!

Raspunde la acest comentariu
#126255 | 08-10-2010 11:17:25

Vreau URGENTnr de tel si al dnei prof pensionara.
dau cat nu face,pt a intra in posesia lui.
Ma tot gandesc de mult,ce si cum sa fac sa ies deputat de colegiu la tara! Acolo e patria spagilor si a marilor afaceri.Cel putin asa am concluzionat din zecile de articole citite in ziarul dvs despre dl dep Movila.Daca dna invatatoare pensionara a fost cheia in campania electorala si prin aportul ei deosebit Movila a reusit sa castige alegerile in Tansa,unde de la Recvolutie este primar PSD,non-stpo,e o treaba!
Rog insistent cine o cunoaste pe dna invatatoare si are datele de contact ,sa le faca publice,Promit ca daca ies deputat,o pun Directoare de scoala.
Numai sa o tina puterile paranormale,sa mai prosteasca o comuna intreaga(asa reiese din articol)si sa ma voteze lumea.
Doamane cata aberatii,cata prostie si cata rautate mai poti auzi ,vedea,citi!
ps:Daca pun un autobuz Iasi-Tansa cu 20 lei dus-intors,e bine dl invatator?
ca sa economisiti restul banilor,pt vitamine,pt carti,pt biserica,etc

Raspunde la acest comentariu
#126259 | 08-10-2010 11:26:22

te-a...poposit mama in taxi,cumva?
sunteti futere! e criza si trebuie sa facem economii.asa e in orice tara civilizata si cu oameni responsabili.
lasati taxiile pana la inspectorat,folositi-le numai in cazuri extreme,lasati tigarile,10 lei pachetul,cafeaua,bauturica,frigiderile care se rastoarna de mancare.
Te speri ce e la Kaufland la sfarsit de saptamana.zici ca vine potopul.randuri imense si cosuri care dau pe dinafara.Asta-i boala romanului:sa manace bine,sa doarma cat mai mult,weekend-ul cat mai lung...restul can-can...cine s-a mai batut,care pe cine a mai violat,de ce vecinu are mai mult si eu nu am etc. si uite asa trece ziua,viata si in urma noastra nu ramane decat munti de gunoie!

Raspunde la acest comentariu
#126267 | 08-10-2010 12:31:59

ce fata de purcel are acest bandit. Nu se gaseste nimeni sa-i traga un glont in capul ala mare si sec? Daca nu, rachetii sunt aproape

Raspunde la acest comentariu
#126278 | 08-10-2010 14:09:07

nu ma mira ceea ce se intampla la aceasta scoala unde profesoara de romana a mers pe la portile oamenilor care au copii la scoala si a strans semnaturi de la acestia impotriva profesoarei ichim si a invatatorului iurascu.am semnat si eu deoarece am fost amenintat de sotul pensionarei care este profesor de matematica ca voi avea de suferit.si eu am fost elev in scoala aceasta,am avut noroc ca am fost elev bun ,dar imi era mila de colegii care isi faceau cruce cand incepea ora de matematica.te batea ca pe animale .o fi ea bataia rupta din rai dar sa nu uitam ca mai sunt si copii sensibili,bolnavi poate sau pur si simplu nu au aptitudini pentru matematica.intrebarea este cati fosti elevi ai dl popa l au urmat in cariera de prof de mate?trebuie sa ti placa prof nu sa inveti din obligatie.asa ca aveti grija dragi parinti :Scoala Tansa se duce de rapa daca nu ne unim impotriva coruptiei si a prostiei .

Raspunde la acest comentariu
#126279 | 08-10-2010 14:30:33

Dargi jurnalisti,
Cand ati scris acest reportaj , ati interdievat si un parinte care a avut si are elevi in Scoala Tansa . Inainte de a scrie un reportaj,cum este acesta o mizerie...interdieva-ti si parinti si elevi in acelasi timp. Intreba-ti-o si pe doamna profesoara Tatiana Ichim,daca a dat intai examen pentru a obtine postul de profesoara de Limba si Literatura Romana si apoi publicati niste minciuni. Si voua jurnalistilor care nu va informati cum ar trebui inainte de a publica un articol, va dorim sa intampinati aceleasi probleme pe care le-am intampinat noi si copii nostri la inceputul anului scolar 2010-2011. Asa sa va ajute Dumnezeu si voua si celor care v-au spus aceste minciuni!

Raspunde la acest comentariu
#126285 | 08-10-2010 15:13:59

Sunt fost elev al comunei si sunt oripilat de nelegiuirile ce au loc...constat cu regret ca oameni care candva imi erau exemple acum au ajuns intr-o stare jalnica de degradare morala...Domnilor fosti profesori amintiti-va ce dulce si buna era paine in tinerete si cat de imlpinit, poate, va era sufletul cu locul umil de munca ce il aveati si lasati-i si pe altii sa se bucure , sa-si traiasca viata linistiti putandu-le oferi copiilor minimul necesar. Nu daramati tot ce ati putut cladi intr-o reala cariera si traiti-va varsta pensionarii bucurndu-va de recunostinta generatiilor trecute si de faptul ca poate fosti elevi de-ai dumneavoasta slujesc in locul unde i-ati invatat sa ajunga Oameni ... Nu ne dezamagiti ...ramaneti aceeasi oameni intelegatori, zambitori, plin de viata si entuziasm...Fiti Oameni

Raspunde la acest comentariu
#126287 | 08-10-2010 15:28:16

Caragiale se zvarcoleste in mormant...vrea sa iasa ..are atea muze ...atatea izvoare de inspiratie...in ce hal s-a ajuns ...va mai puteti privi dimineata in oglinda domnilor mari conducatori.. X... Y ?

Raspunde la acest comentariu
#126289 | 08-10-2010 15:34:37

Dragi jurnalisti, va rog din suflet sa veniti sa ne aratati si noua elevilor din Scoala Tansa groapa in care au fost ingropati de vii cei doi"raposati" .
Strangem bani in scola si "pe la portile parintilor" si le cumparam o coroana si niste lumanari . Dumnezeu sa-i ierte!

Raspunde la acest comentariu
#126290 | 08-10-2010 15:45:20

bai movila da serios cit ii platesti pe astia de scriu toata ziua de tine?k iti fac atita reclama cred k te costa ceva nu?

Raspunde la acest comentariu
#126291 | 08-10-2010 15:59:20

de cand grigore iurascu ARE GRADUL 1 sa puna capul la contributie si sa dea si el un examen de TITULARIZARE

Raspunde la acest comentariu
#126292 | 08-10-2010 16:01:42

Da'si invatatoarea a lucrat pentru rromi.
Ca si Petrica Movila e RROM,adica Tzagan.
DiTa la muia lui.Balaoachesul.

Raspunde la acest comentariu
#126293 | 08-10-2010 16:06:00

greseala parerea mea este ca singurul vinovat in aceasta problema este directorul scolii care dupa cate am inteles a sustinut o pe aceasta pensionara si i a dat voie sa plece cu semnaturi la isj iasi.am fost si eu la deschiderea anului scolar.a fost dezastru dragii mei .elevii clasei a 8 a au parasit incinta scolii in momentul in care a fost anuntata noua profesoara .asa au primit ordin de la popa care radea cu gura pana la urechi,iar a doua zi la scoala le-a spus elevilor ca "au reactionat foarte bine" ,sa inteleg ca acest lucru le-a fost impus .la strangerea semnaturilor a fost complice chiar agentul de politie de la politia Tansa,Cercel Ovidiu,alaturi de scumpa lui sotie,doamna vice-primar al comunei Dagata,care se invartea prin scoala parca ar fi fost scoala lor privata,daca directorul-profesorul Mihai Balasel nu ar fi fost complice deasemenea ar fi luat o atitudine pentru elevii care au parasit scoala dar nu s a intamplat nimic totul a fost facatura /sa le fie rusine cum sa fie altfel cand masina d lui director stationeaza de 3 ori pe saptamana la poarta dnei popa unde se intind mesele si incepe barfa de... ca intre prof de lb romana. sa nu mai vorbim de sotia d lui director care face angajari la scoala pe branza si pe lapte .cat lapte a mancat anul trecut de la necalificata care are vaci si porci de rasa pentru gratare .ma mir cum nu le e rusine .

Raspunde la acest comentariu
#126295 | 08-10-2010 16:13:28

ce examen?a dat examen pe invatatori profesoara pentru ca a terminat anul acesta facultatea dar pensionara a dat examen din cate stiu a prostit copiii cu limba rusa si a trecut pe romana fara sa dea examen

Raspunde la acest comentariu
#126296 | 08-10-2010 16:14:56

Se pare ca sunt cea mai tanara din cei ce comenteaza acest articol, insa sunt total dezamagita de exemplele pe care ar trebui sa le am in viata. Dragi jurnalisti si parinti ce comentati acest articol fara sa ganditi obiectiv...va ganditi la acel "tanar invatator ingropat de viu", dar la elevi nu...si ei sunt viitorul tarii din cate stiam eu, nu anumite persoane ce incearca sa ocupe un loc in invatamant prin diferite "mijloace" nu tocmai legale, dar foarte des folosite.Asa cum domnul in cauza a fost invatator "10 ani", fara animite studii... Am avut la randul meu un examen greu cand am terminat ciclul gimnazial, si fara ajutorul unor profesori competenti nu as fi reusit sa iau niste note, nu mari, ci foarte mari, pt o persoana ce provine din mediul rural, tinand cont ca deseori, ca elevi, suntem priviti diferit fata de cei din mediul urban ..Si da, poate cineva a ramas fara un loc de munca, si aici ma refer la acel domn, insa din cate stiu eu , dumnealui nu a dat examen pt postul de invatator, ci doamna Tatiana ...cu tot respectul, pt ca nu am aceleasi studii ca dumnealor, dar...s-a dat examen si pt catedra de Limba si Literatura Romana?
Din cate stiu eu, nu, si puteti verifica acest lucru sa vedeti ca este foarte adevarat..Asa ca, dragi redactori ai acestui articol, jurnalismul nu ar trebui sa fie o serie de minciuni puse cap la cap, ci o serie de lucruri adevarate ce ies mai greu la iveala, si pe care dumneavostra, ca jurnalisti , ar trebui sa le aratati oamenilor, pentru ca acestia, la randul lor, sa poata judeca asa cum trebuie o anumita problema...Incep sa ma indoiesc de ceea ce ati invatat in facultate, desi cred ca ati invatat suficiente lucruri incat sa stiti ca a judeca un om fara dovezi e un lucru josnic...Si pot intelege faptul ca va faceti doar datoria publicand acest articol, insa in momentul in care primiti anumite informatii din diferite surse, incercati sa verificati si veridicitatea acestora.. Consider ca un post intr-o anumita scoala ar trebui sa fie castigat corect, nu prin intermediul unor oameni "sus pusi "...si da, poate ca Doamna Popa este pensionara, si poate ca a luat painea de la gura unui om mai tanar decat dumneaei, insa nu unui om care a muncit pt painea lui, iar pentru catedra de Limba Romana nimeni nu a dat examen..Asa ca, de ce sa ocupe oricine postul? Si de ce tocmai o persoana ce avea un post sigur, in aceeasi scoala? Cumva pt a face o fapta buna si a oferi postul de invatator unui om care, bietul de el, nu avea loc de munca? Unde e corectitudinea aici? Si de ce postul de Limba Romana sa nu fie ocupat tot de persoana ce l-a detinut pana atunci, atata timp cat, dupa legile din tara, acest lucru este legal? ... Asa ca, dragi jurnalisti , sunt total dezamagita de obiectivitatea dumneavoastra. Si ceea ce e si mai dezamagitor este faptul ca visam si eu la o cariera in jurnalism...cu astfel de oameni, incep sa cred ca nu acolo imi este locul.
Pe de alta parte, tin sa ii felicit pe acei parinti care s-au implicat pentru copiii lor, pentru ca a fost pus in joc viitorul acestora. Scoala Tansa a fost intotdeauna o scoala buna, ce a adus rezultate notabile, si deaceea are nevoie de profesori calificati!..Nu vreau sa judec pe nimeni acum, dar, sincer, poate ca Romania e o tara care nu mai are multe sanse de afirmare si se duce pe zi ce trece tot mai jos, dar, nu faceti sperantele tinerilor sa dispara de tot...si, ca sa aveti o tema de gandire pentru un viitor articol..Judecati putin ..cati tineri ce termina o facultate cu medii foarte mari, ce se straduiesc din greu sa isi faca un viitor, au sansa asta? Si voi "ii plangeti de mila" unui singur om, ce si-a cladit pana acum viitorul, s-a trezit peste ani ca nu mai are loc de munca, si acum incearca, alaturi de altii, sa distruga si viitorul unor elevi ce au o viata inainte...Aici ma refer la domnul caruia, cu riscul de a ma repeta, spun ca"ii plangeti de mila", la cei ce au aprobat ocuparea postului de Limba Romana la Scoala Tansa fara un examen si fara a cunoaste competentele persoanei ce urma sa le fie exemplu elevilor, cat si la complicii acestui lucru. E deplorabil...

Raspunde la acest comentariu
#126299 | 08-10-2010 16:22:51

grigore iurascu nu a predat niciodata in com tansa ....el a predat numai in com dagata,com alaturata,,,EL ARE STUDII SUPERIOARE LA CARCIUMA...are facuta o poatliceeala la ROMAN si definitivarea in invatamant a dat-o la BACAU in urma unei contestatii.........iar tatiana sachira tansei a facut cu chiu ca vai fac la spiru haret,,,sa dea examen pe romana si sa ia 10 atunci sa spuna ca e buna

Raspunde la acest comentariu
#126301 | 08-10-2010 16:26:49

vreau si eu sa vad"calificarile" domnului Iurascu :))

Si bineinteles, recomand si celor ce comenteaza fara sa stie,si jurnalistilor, sa se informeze mai intai de existenta acelor"calificari"..

Raspunde la acest comentariu
#126302 | 08-10-2010 16:29:41

invatator cu gradul I..pana nu vad, nu cred :)) si din pacat enu am ce vedea...nu cumva insinuati ca si doamna Tatiana are gradul I? Sunteti in stare:))

Raspunde la acest comentariu
#126303 | 08-10-2010 16:40:22

si de cand am ajuns sa discutam politica? e in joc viitorul unor elevi, ce va pasa voua de deputati? Oameni fara minte sunteti, nu va ganditi decat la voi..Si daca elevii au facut acel gest la deschidere, e pt ca asa au vrut, si se pare ca si ei sunt mai destepti decat voi... Si nu mai judecati fara sa stiti adevarul, cand o sa aveti dovada ca domnul Iurascu are gradul UNU, atunci aveti dreptul la replica..pana atunci, beti un ceai cald si vedeti-va de ale voastre.

Raspunde la acest comentariu
#126304 | 08-10-2010 16:45:46

si daca doamna pensionara a obtinut postul cu ajutorul politicii, cum va explicati existenta acelor semnaturi ale parintilor intr-un numar destul de mare ?
si da,sa zicem prin absurd ca avea sprijin politic, dar ..
imi explicati si mie, Doamna Tatiana ce a avut?
PILE pe limba noastra, pt ca altfel nu imi explic cum a ocupat acel post de Limba romana fara examen. Si domnul, dumnezeu sa il ierte , ca a fost ingropat de viu, cum a obtinut postul daca totusi doamna Tatiana a dat examen pt postul de invatatoare?
:))
Nu ganditi, oameni buni , numai politica aveti in cap, si judecati dupa "favoriti"..

Raspunde la acest comentariu
#126306 | 08-10-2010 16:48:56

care oameni din comuna au numai cuvinte de lauda la adresa "raposatului"?
sa imi aratati si mie acea "majoritate"...si ...de cand a fost invatator in comuna Tansa? in alte comune poate, dar fara studii necesare...chiar vreau sa vad documentul ce atesta "gradul UNU"..sau faptul ca a fost invatator in comuna Tansa

Raspunde la acest comentariu
#126307 | 08-10-2010 16:52:35

CE VA PASA VOUA DE NISTE OAMENI CARE VIN SA CASTIGE O PAINE FARA SA MUNCEASCA PENTRU EA?!
II FELICIT PE CEI CARE AU LUPTAT SI AU AJUTAT ELEVII SCOLII TANSA...CHIAR DACA SUNT DEPUTATI, DIRECTORI SI FOSTI PROFESORI...ACESTI OAMENI S-AU GANDIT LA VIITORUL ELEVILOR.
DETEST JURNALISTII CARE SCRIU ARTICOLE FARA SA CUNOASCA ADEVARUL!
RUSINE SA VA FIE!

Raspunde la acest comentariu
#126309 | 08-10-2010 16:53:56

Lasati` politica si ganditiva la viitorul copiilor vostri , nici un copil nu va putea` face performanta cu un profesor de Lb. Romana cu studii la Spiru Haret si examene date online.:). Persoanele din articol au avut posibilitatea` de a partacipa la examenele de titularizare si chiar de suplire organizate de ISJ. Iasi. de ce nu au mers?!?

Raspunde la acest comentariu
#126310 | 08-10-2010 16:54:07

mare-i gradina Domnului ...cu ce drept sa ia doamna Tatiana catedra de limba romana?
cu ce studii? cu ce examen dat pt post?
si ...daca tot ati luat atatea interviuri ,pe la Doamna Popa de ce nu ati trecut? Poate avea si dumneaei un cuvant de spus...
un articol sub orice critica.

Raspunde la acest comentariu
#126315 | 08-10-2010 17:16:30

Pentru toţi cei care nu văd pădurea din cauza copacilor: lăsaţi discuţiile despre studii, vechime şi grade didactice, nu ele sunt problema! Problema este: d-na Popa CUMULEAZA PENSIA DE STAT CU UN SALARIU PRIMIT TOT DE LA STAT! Ce-i greu de înteles aici? Aceasta este ilegalitatea flagrantă pe care ar trebui să o dezbateţi; ceea ce aţi vorbit voi până acum este apă de ploaie!

Raspunde la acest comentariu
#126316 | 08-10-2010 17:24:41

nu tot va mai luati de cei cu studii la spiru stiti voi oare ca cei cu spiru au luat mai multi examenul de titularizare decat ,,desteptii" de la stat, mai ales cei de la cuza

Raspunde la acest comentariu
#126317 | 08-10-2010 17:29:58

In legatura cu articolul[Mircea]
Nu e nici o ilegalitate , Doamna Popa nu depaseste plafonul de pensie stabilit prin lege pentru a putea cumula pensia cu salariul.

Raspunde la acest comentariu
#126324 | 08-10-2010 18:49:15

Rica, mereu exista si exceptii.
Dar nu te lua de cuza, e o facultate cu renume si are si elevi de mare valoare...comparativ cu spiru, e de nota 10+..si oricum nu are nici o legatura cu faptul ca acest articol e sub orice critica. E josnic ce au facut doamna Tatiana si Domnul >, cu declaratiile lor, si nu m-ar mira ca ei sa fie partasi la impartasirea unor informatii pentru redactarea acestui articol.

Raspunde la acest comentariu
#126325 | 08-10-2010 18:51:55

si tot pt Rica, macar de ar fi dat un examen de titularizare doamna Tatiana , dar examenul pt postul de lb romana nu a fost dat. A dat intra-adevar, dar pt postul de invatator...asa ca incerca sa fii mai obiectiva cand dai un comentariu.

Raspunde la acest comentariu
#126328 | 08-10-2010 18:54:49

bravo lor, unii de la stat chiar muncesc sa intre la buget , pt ca multi nu au posibilitatea sa faca facultatea, lupta pt burse si asa mai departe. Si de ce sa li se ia dreptul al un salariu bun? De ce sa intre altii cu pile in locul lor? Si aici ma refer la cei care nici macar nu dau un examen pt a obtine un post.

Raspunde la acest comentariu
#126329 | 08-10-2010 18:55:12

Si la scoala din rachiteni e un director cu delegatie care are 65 de ani De ce dracu nu e la pensie? bosorogu asta e sustinut de serban alt rrom !pai in pdl iasi numai rromii fac legea?ziaristi sesizati-va

Raspunde la acest comentariu
#126330 | 08-10-2010 18:57:08

draga dana eu am absolvit acum trei ani la engleza-franceza si am probleme cu diploma dar totusi eu m-am titularizat cu 9,25 pe cand colegii mei care au terminat cuza au luat toti note sub mine

Raspunde la acest comentariu
#126334 | 08-10-2010 19:05:48

pentru "elena popas".....sunt din tansa si merg frecvent acolo...un drum e cel mult 12 lei :)) dus intors 24 lei ...in concluzie, comentezi fara sa shtii, deci esti de nimic.

Raspunde la acest comentariu
#126335 | 08-10-2010 19:25:27

Doamna Popa nici macar nu are 60 de ani, ea are 59 de ani... Diploma lui Grigore Iurascu cu GRADUL UNU ESTE IMAGINARA:)) la fel si facultatea Doamnei Ichim care nu este acreditata ...cei care au facut facultatea acolo ar trebui sa se topeasca de rusine ..nu sa se mandreasca si sa prezinte intr-o scoala ca "profesori".
rusine sa le fie lor si celor care ii sustin!

Raspunde la acest comentariu
#126336 | 08-10-2010 19:27:09

Rica...nu stiu ce legatura au studiile tale cu ceea ce se intampla in Scoala Tansa..Si ar trebui sa fii constienta ca orice facultate are exceptii, dar odata ce ai intrat la cuza, la buget, si te tii de invatat, meriti ce e mai bun.La Spiru in schimb ,intra cine vrea, banul conteaza.. Felicitari tie, ca ai studii superioare, dar de ce sa isi bata joc oricine de elevii de la scoala Tansa, punandu-le ca profesori persoane care nici macar nu au dat un examen de titularizare pe postul respectiv? Copiii merita ce e mai bun, deaceea a fost solicitat un profesor calificat. Neexistand posibilitati, in mod legal, fosta profesoara si-a reluat postul...si din cate stiu, face treaba buna, se vad rezultatele, notele de la examene fiind mari, unele chiar foarte mari. Si pana la urma, e problema statului daca doamna incaseaza si pensia si salariul din invatamant, nu e problema voastra! Si oricum , daca ar fi asa, lucrurile se vor rezolva, nu va faceti griji. Ideea era ca acei copii, majoritatea cu un IQ foarte ridicat, vor sa isi faca un viitor. Si cu profesori incompetenti , acest lucru ar fi foarte greu.Parintii nu au cerut decat un profesor CALIFICAT, de ce tot ridicati in slavi niste persoane NECALIFICATE si care in nici un caz nu au gradul unu, asa cum incercati sa ne convingeti? Cand vor da un examen si vor obtine o calificare, atunci sa fie profesori/invatatori la scoala Tansa. Elevii merita tot ce e mai bun. Ganditi-va la ei , nu la problemele voastre politice.

Raspunde la acest comentariu
#126337 | 08-10-2010 19:33:02

fratilor daca vreti sa vedeti dezastru total in educatia copiilor veniti sa vedeti educatia de care au parte cei din satul manastirea comuna dagata
va rog cine poate sa sesizeze presa pt ca directoarea de aici si sotul ei, preotul din sat fac tot ce doresc spunand tuturor ca ei au pile la mitropolie si inspectorat si nu are nimeni ce le face
veniti fratilor sa vedeti exodul copiilor de clasa 8 spre alte scoli
veniti sa vedeti toate rautatile pe care le-a facut si le face asa zisa directoare care si examenul de director l-a luat pentru ca a fost singurul candidat care s-a prezentat si a fost sustinuta de protopopul Andrei
daca doreste presa un subiect incendiar despre educatia deficitara sa vina la manastirea si daca vor vorbi cu directoarea isi vor da seama ca aceasta cucoana are probleme cu bibilica si nu merita sa fie nici macar in invatatmant daramita director

Raspunde la acest comentariu
#126338 | 08-10-2010 19:36:41

pentru toti fraierii care nu stiu: acum toate facultatile de la spiru haret sunt acreditate sau avizate
sac!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Raspunde la acest comentariu
#126339 | 08-10-2010 19:37:00

lasa-ti pe doamna popa luati-l pe sotul ei la tura ...sa vine cineva de la ziar sau televiziune sa vada cum bate el copii in scoala si copii invata de frica el nu se uita la el ??..a ramas repetent la liceu in calsa a 12-a si vrea de la elevi imposibilul??...aiurea de el ...si pe langa toate aste mai e si bolnav de TBC si sta in preajma copiilor....treaba voastra oameni buni ramane-ti prosti in continuare ca o faceti bine...a uitat cand vindea pere in gara la Maresal Constantin Prezan?...

Raspunde la acest comentariu
#126340 | 08-10-2010 19:37:49

Ciordalii pasarea Muila ?
Ciordalii tata, ciordalii!
Veeezi cocoana ca n-a furat-o balaoachesul meu, macacara-l tata de deputatel portocalic ce este el.

Raspunde la acest comentariu
#126341 | 08-10-2010 19:40:56

pentru dana: da noi ci de la spiru am dat examenele pe calculator dar am dat si examenul de licenta
din punctul meu de vedere mai degraba dadeam licenta asa cum o dau cei de la cuza si, imi pare rau dar ce fac cei de acolo doar cu o lucrare(si aceea de multe ori scrisa de altii) si prezentarea lucrarii nu se poate chema examen de licenta

Raspunde la acest comentariu
#126342 | 08-10-2010 19:47:08

Toti cei care ii sustin pe acesti "impostori " ai invatamantului si implicit ei sunt niste oameni care nu iubesc viitorul tarii... In legetura cu numele articolului: de ce este "raposatul" sufocat in mormant?
Mie mi s-a parut ca e intreg si ca se plimba fara nici o problema.
Sa nu uitati ca numai cu adevarul va iesi tara din mizeria in care a ajuns in ziua de astazi!
cei care mint in favoarea lor se numesc : IPOCRITI

Raspunde la acest comentariu
#126344 | 08-10-2010 19:55:46

Pentru "nuconteaza" sa iti fie rusine ..esti un mincinos!
sa ne arati si noua copilul ala batut se sotul Doamnei Popa ..Toti elevii care au plecat de la el au obtinut cele mai bune rezultate la liceele dorite!(toti care au avut interes pentru carte)
cei care nu au avut... normal ca in clasa a 12-a au dat de greu!
nu iti este logic? Sa nu traiesti cu impresia ca tot ce zboara se mananca! intr-o zi o sa-ti iasa pe gat judecata fara dovezi si minciunile pe care le scrii!!

Raspunde la acest comentariu
#126347 | 08-10-2010 20:05:07

Rica: parca la spiru ar fi altfel ..si repet, pt ca se pare ca nu intelegi, exceptii sunt peste tot , asa ca nu mai vb in general...dar, nu asta e obiectivul meu, cel putin, asa ca nu vreau sa ma contrazic cu tine.

Raspunde la acest comentariu
#126350 | 08-10-2010 20:14:59

pt dana: ai dreptatee razboiul vostru este cu incompetenta
oricum iti garantez ca nu am nimic cu tine iar daca poti sa te zbati si mai ales dovedesti ca ai dreptate bravo tie
in toata ecuatia asta ati omis toti un factor: doamna profesoara de engleza(de nota 1,50 la titularizare) care a fost si a haratit reporterii pe cei din tansa
daca nu stiti despre cine e vorba va spun eu: IURASCU PARASCHIVA, sora eminentului domn invatator

Raspunde la acest comentariu
#126351 | 08-10-2010 20:15:27

Pentru cei doi care nu au fost capabili sa dea examene si sa obtina rezultate cu care se se mandreasca ei si dupa cei care ii sustin nu ar trebui sa se spuna nimic!
nu ar trebui sa ne coboram la nivelul lor! Ei sunt nimeni !

Raspunde la acest comentariu
#126352 | 08-10-2010 20:18:03

apropo: am cunoscut-o anul acesta la examen pe profa de engleza (eu m-am detasat) si pot sa va spun ca 1,5 e nota mare pt cunostintele ei de lb engleza

Raspunde la acest comentariu
#126355 | 08-10-2010 20:21:58

PT.Rica : nu prea esti la curent... Doamna care a starnit o parte din scandal a luat 1,28 la examen... dar macar la dat si nu spun ca e bine sa predea la copii... dar macar a avut curajul sa il dea pe postul pe care il dorea si nu pe altul ca apoi sa mearga cu pile si sa inlocuiasca profesori care inca mai au dreptul sa predea si care aduc cinste Scolii Tansa care este in topul celor 20 de scoli din judetul Iasi.

Raspunde la acest comentariu
#126356 | 08-10-2010 20:22:04

RUSINE nu puteti aduce asemenea acuze Dom.Profesor de matematica Popa Constantin , care dupa o viata de munca daruita in slujba elevului nu merita asemenea MIZERII. Stiti cate personalitati au iesit in urma muncii lui?!? Stiti ca a fost evidentiat cu titlul~Profesor de excelenta~ printre` cei mai buni profesori din judetul iasi?!? Rusine sa va fie. Nu putem accepta asemenea batjocora.

Raspunde la acest comentariu
#126363 | 08-10-2010 20:35:33

ii sustin pe acei elevi care au interes sa invete si sa ajunga mai departe! si nu uitati un lucru ...voi cei care ii batjocoriti: de pe urmele domnilor profesori au iesit generatii si generatii care sunt acum : avocati,doctori,profesori ,etc
intr-adevar ar trebui sa fiti ingropati de vii pentru minciunile pe care la scriti! nu vedeti ca nimeni nu o sa va creada ! sau chiar daca ar face-o isi vor da seama la un moment dat ca s-au inselat si ca voi stiti doar sa vorbiti ca babele la poarta ... ce generatii bune au iesit de pe urma acestor doi "profesori" care nici nu au predat 10 ani la Scoala Tansa?

Raspunde la acest comentariu
#126364 | 08-10-2010 20:38:20

de ce tot spuneti ca dna tatiana nu este competenta?de ce nu a avut posibilitatea sa dovedeasca acest lucru?dna popa nu a fost incepatoare?sa nu uitam ca dna tatiana lucreaza in invatamant de peste 15 ani .a predat 10 ani numai franceza.am facut si eu un an cu dumneaei.am invatat mai multa franceza de la ea decat de la dna popa care facea franceza suplimentar ca nu i mai ajungeau banii.nu dna popa e cea mai competenta .dna albu a fost intradevar o profesoara deosebita si ca om si ca dascal si cred ca e la fel si acum cand isi vede linistita de pensie.

Raspunde la acest comentariu
#126367 | 08-10-2010 20:48:39

mai adnana nu ai inteles bine ..."profesorul anului" a ramas repetent in clasa a12-a...cat despre bataie ejti u o mincinoasa..tie sa iti fie rusine si celor care tin cu tn ...au luat note bune cei care au mers si merg la pregatirea la el acasa [cei care au bani]..la scoala nu il intelege nimeni fiindca invata copiii cu paru`, cu pumnul, cu creta i9n cap , cu capul de tabla, daca ai fost eleva lui iti aduci aminte cate capuri de tabla ai luat?....sau de la atata bataie ce ti-ai luat nu mai tii minte?..in fine continuati sa fiti prosti ca o faceti bn

Raspunde la acest comentariu
#126368 | 08-10-2010 20:51:37

Pt.akjg :Daca este atat de competenta sa dea exanem pe Limba si Literatura Romana si dupa se se prezinte ca profesor in scola si atunci cred ca nimeni nu se va mai indoi de competentele ei ! !
de ce nu a dat examen?

Raspunde la acest comentariu
#126369 | 08-10-2010 20:57:48

obine...am inteles eu gresit... dar de unde stii tu ca a ramas repetent?
i-ai vazut diplomele,i-ai fost coleg?
tu esti mincinosul si prostul sa stii ca nu inveti de frica lui... sa vina televiziunea si ziaristii sa interdieveze si pe cei care au fost sau sunt elevi! sau tu ai trecut prin scoala ca gasca pe apa ?

Raspunde la acest comentariu
#126370 | 08-10-2010 21:01:52

Eu sunt eleva a domnului profesor Popa Constantin si tin sa va spun ca nu am vazut nici o segventa de bataie in clasa cum spuneti voi. Dumnealui nu confunda pregatirea cu scoala, am colege care nu merg la pregatire si au note mari. Nu Va-ti saturat de minciuni?.

Raspunde la acest comentariu
#126373 | 08-10-2010 21:35:19

#126367 knasl...doamna Tatiana ar fi trebuit sa dea examen sa ne demonstreze ca e competenta...si Rica, foarte bine punctat, marul Discordiei, probabil e si doamna profesoara de engleza...dar,cine suntem noi sa ii judecam pe ceilalti?

Raspunde la acest comentariu
#126374 | 08-10-2010 21:38:10

mai knasl: cand era elev la liceu Domnul Popa Constantin nici nu se facea clasa a 12-a ! asa ca documenteaza-te inainte sa comentezi pe altii, sau uita-te in oglinda!(o sa vezi tot un repetent de prima mana!
si prost esti nu fa pe altii!
te-as face bou; dar jignesc bietul animal!

Raspunde la acest comentariu
#126375 | 08-10-2010 21:38:49

mai knasl: cand era elev la liceu Domnul Popa Constantin nici nu se facea clasa a 12-a ! asa ca documenteaza-te inainte sa comentezi pe altii, sau uita-te in oglinda!(o sa vezi tot un repetent de prima mana!
si prost esti nu fa pe altii!
te-as face bou; dar jignesc bietul animal!

Raspunde la acest comentariu
#126377 | 08-10-2010 21:49:48

Suntem foste eleve al Scolii Tansa,suntem in clasa a 9-a la un liceu de elita si vreau sa va spun ca am obtinut la Limba Romana , Matematica, Chimie, Biologie si Limba Franceza note de 8- 8,50-9-9,50 ,iar la Fizica si Limba Engleza note de 2!
Ii salutam cu drag pe fostii nostri domni profesori oricum ar fi!

Raspunde la acest comentariu
#126379 | 08-10-2010 22:21:05

Sunt o mama din com. Manastirea care am trimis copii sa invete in Sc. Tansa pentru a ma simti implinita atata timp cat copii mei se afla intr-un statut inaintat de invatatura!

Raspunde la acest comentariu
#126381 | 08-10-2010 22:30:38

dragii mei care ati comentat acest articol pt cultura voastra dna iurascu paraschiva a luat 7 la examenul pe care la dat pt postul de engleza in vara aceasta,am vazut chiar eu cu ochii mei nota afisata la inspectorat,iar despre d-l popa pot sa va spun k da, bate copiii la orele de matematica:o fosta eleva a luat palme,castane si capete de tabla in total 36 intr-o singura ora de matematica.si dak tot aveti internet,acolo la taranoaia ati putea cauta pe site-ul Universitatii Spiru Haret si ati vedea k este acreditata si autorizata sa functioneze.felicitari celor care fac o facultate si in acelasi timp au un serviciu,se ingrijesc si de familie.si pt cultura voastra generala "facultatea facuta la distanta este facultatea viitorului" si nu o spun eu,a spus-o un director de centru id.asa k nu conteaza ce facultate ai urmat ci cat de bn esti pregatit.

Raspunde la acest comentariu
#126382 | 08-10-2010 22:32:12

Suntem niste elevi, nascuti in comuna Dagata, am venit la Scoala Tansa pentru a invata carte! Si am ajuns la cele mai bune licee din Iasi .
Multumim dascalilor care au fost trup si suflet pentru noi!

Raspunde la acest comentariu
#126383 | 08-10-2010 22:35:52

Suntem din Tibanesti,am facut Scola generala in Com. Tansa pentru a reusi si noi in viata!
Nu avem nimic de reprosat profesorilor de la aceasta scoala , ii respectam si le purtam recunostinta!

Raspunde la acest comentariu
#126385 | 08-10-2010 22:38:14

sunt o fosta eleva din Suhulet,am plecat sa invat Matematica la scoala tansa deoarece prof. Mera nu avea grija de noi. Asa am ajuns departe!

Raspunde la acest comentariu
#126387 | 08-10-2010 22:40:32

Sunt un cetatean din Razboieni(com.Tibanesti) . Mi-am trimis copii sa invetze la Scoala Tansa pentru ca sunt lumina ochilor mei!
Multumesc lui Dumnezeu pentru inspiratie!

Raspunde la acest comentariu
#126388 | 08-10-2010 22:43:23

Sunt un simplu cetatean din comuna Bacesti(jud.Vaslui) . Mi-am trimis fica sa invete la scoala Tansa si a fost catalogata in "top 100"!

Raspunde la acest comentariu
#126391 | 09-10-2010 00:17:37

Este inadmisibil, oare chiar tara asta este fara legi? Oare chiar pdl-istii isi bat joc de toti oamenii cinstiti din tara asta? Nu-si dau seama ca prin abuzurile pre care le fac ( ma refer aici si la conducerea ISJ, nu numai la Petru Movila) ii vor pierde pe toti cei care i-au votatla alegerile anterioare? Nu as fi crezut ca actuala insp. generala va permite vreodata astfel de situatii. Este inadimisibil!!! Se pare ca nu mai exista rusine, decenta, respect pentru oamenii cinstiti, pentru legile din tara asta. Rusine conducerii ISJ ca permite o astfel de situatie! Si altele.....

Raspunde la acest comentariu
#126393 | 09-10-2010 02:08:28

mi-e scarba de tot...¨stimata doamna in varianta feminina a lui catavencu ¨ ...oare nu v-ati saturat sa pupati in fund orice conducere de orice rasa ar fi ea ? nu va e scarba de ¨dumneavoastra ¨?... mi-e greu sa va spun dumneavoastra e prea mult pentru o tata caruia ii clantane gura disperata si pe deal si pe vale ....

Raspunde la acest comentariu
#126394 | 09-10-2010 02:17:33

Mi-e greu sa cred ca, persoanele care aduc injurii la adresa unor dascali care si-au dedicat intreaga viata educarii multor generatii, sunt niste persoanel care sa merite prea mare atentie.Acestea nu merita nici macar o privire fugara, ele nu stiu altceva decat sa jigneasca. Si pun pariu ca aceste persoane fac parte din clanul Stere, care, la randul lor au avut in familie copii educati de acest"repetent" si de aceasta "pdl-ista pensioanara", de pe urma carora au iesit oameni de valoare. Pentru ei au fost adusi copii din Roman si din multe alte localitati. Pentru acest "repetent care bate copiii" au fost adusi sa invete la Scoala Tansa. Dar aceste lucruri se uita mult prea usor, faptele bune sunt primele uitate. Mi-e rusine sa spun ca-i cunosc pe cei ce denigreaza. Mi-e jena sa spun ca si acestia mi-au fost, la randul lor, profesori.

Raspunde la acest comentariu
#126395 | 09-10-2010 02:44:28

:)):)):))....pariul e mare ?....doamne cat circ

Raspunde la acest comentariu
#126402 | 09-10-2010 07:30:11

Draji jurnalisti, suntem in clasa a 8 -a . Latati-ne sa ne vedem de invatatura ! Nu ne descurajati! Vrem sa ne alaturam si noi generatiilor anterioare care au adus cinste scolii! Vrem sa avem un viitor! Si nu-l putem avea decat referindu-ne la trecut! Vrem sa reusim in viata cu sprijinul parintilor nostri spirituali!
Rupandu-ne de profesorii nostri dragi, ne furati lumina din mintile noastre si speranta sufletelor!
Suntem alaturi de profesorii nostri , cat si de parinti!
Nu ne aruncati in vitregii si in deserturi!
Lasati-ne sa mergem pe calea luminoasa pe care ne-au deschis-o parintii si dascalii nostri!
Va multumim!

Raspunde la acest comentariu
#126406 | 09-10-2010 08:11:37

imi pare f.f.f.f. rau dar examenul din august unde d. fermiera a luat 1,28 la titularizare nici pe departe nu se compara cu eaxamenul de titularizare.oameni buni nu confundati cele 2examene!!!!!!!!!!!SA INVETE ...SA INVETE NU SA SE DUCA PE LA ZIARE SI SA-I PLANGA PE GRIGORE SI TATIANA........inca ceva tatiana nu a redat 15 ani ca prof de franceza ci ca INVATATOR LA JIGORENI, MANASTIREA, BALUSESTI, ZECE PRAJINI, PISCURUSULUI,,,,,,,A FOST UN NIMENI.......pe unde a fost a lasat numai pete, pete, negre......a bagat numai zazanie intre cadre....paraschiva sa se duca la ferma ca asta e meseria, iar grigore la zidarie

Raspunde la acest comentariu
#126407 | 09-10-2010 08:17:53

dana de ce nu tiai lasat fata la dagata...nu te baga in tansa...pf de la dagata sunt f. buni iar copii de la dagataAU REUSIT SI EI LA LICEE F.F.F.F. BUNE,,,NEGRUTTI, EMINESCU SI AU FOST SI PREMIANTI IN CLS A 9, A10.......DE CE TIE FRICA SA O LASI LA DAGATA????????sau copii din tansa sunt buni pt militar cu pile de la pdl......mai bine ai sta in banca ta si nu mai umbla pe la inspectorat

Raspunde la acest comentariu
#126420 | 09-10-2010 08:58:27

Imi este scarba de cum au ajuns unele persoane!
Sa va fie rusine ca ati mintit atatia cititori! nici macar nu stiu cum puteti sa va mai priviti in oglinda!
Ar trebui sa fiti huiduiti ca la un meci de fotbal! numai cei doi "raposati"(Dumnezeu sa-i ierte!) au putut face asa ceva! nimcinosi sunt si cei care ii sustin si vorbesc despre oamenii care aduc cinste Scolii Tansa cu atat dispret! aici ma refer la toti cei care traiesc cu impresia ca Domnul Profesor Popa Constantin bate copii ,iar ei invata de frica acestuia! Nu este adevarat!
Domnul Popa nu bate copiii! Si mai mult de atat din mainile lui au iesit atatea generatiii! sunteti niste jigodiii care nu mai stiu cu sa starneasca un scandal ! numai niste "babe " care merg cu gura prin tot satul ar fi putut indruga atatea minciuni si aberatii!
In privinta jurnalistilor nu am ce spune...si-au dovedit calitatile de jurnalisti si ce au invatat in facultate publicand un articol fara sa se intereseze in deajuns de mult! MINCINOSILOR! MINCINOSILOR!

Raspunde la acest comentariu
#126422 | 09-10-2010 09:12:38

pentru "meme": Toti parintii au dreptul sa faca ce cred ei de cuviinta ca e mai bine pentru scumpul lor copil pe care l-au crescut ca pe o ****** atatia ani!
Nu va mai luati de oamenii care au luptat pentru copii lor!
Daca voi nu ati fost in stare sa luptati pentru ai vostri nu e vina doamnei Dana! Si de cand un profesor pe care nu il vor nici copii , nici parintii are dreptul sa vina in fata clasei si sa spuna:
"S-au gasit niste parinti care au
putina carte sa stranga semnaturi!"(este vorba de Doamna profesoara care a stat la catedra pentru 3 zile) din cate a spus ea reieseca ca parintii care s-au luptat pentru viitorul copiilor sunt prosti! Ea avea atunci dreptul doar sa predea elevilor nu sa le jigneasca parintii in ora de Limba Romana !
Sa va fie rusine ca nu lasati copii sa invete in cele mai bune conditii si nu ii sustineti pe acei parinti care se gandesc la viitorul elevilor!
Nu numai doamna Dana a adus copilul la Sc. Tamsa! au mai fost si alti care s-au mandrit cu copii si inca se mandresc!

Raspunde la acest comentariu
#126424 | 09-10-2010 09:14:24

ca pe o ****** !

Raspunde la acest comentariu
#126442 | 09-10-2010 10:22:15

Tatiana, ţi-am auzit "ecoul strigătului" în ziar...
Fiinţă plăpândă, de unde ai atâta putere? Ştiu că eşti luptătoare, cu simţul răspunderii; că ai o mulţime de necazuri şi probleme în familie (mamă grav bolnavă etc), ce ţi-a trebuit "balaurul" asupra-ţi?
Asemenea unui balaur s-au napustit unii la tine. Curaj şi succes!Curând vei avea un examen de titularizare-acesta să-ţi fie prioritar.Oameni din Tansa, nicio judecată nu-i mai dreaptă ca cea a lui DUMNEZEU. Acolo e fără pile, grupuri, culoare politică, etc.
Chiar dacă se zice: "Până la D-zeu te mănâncă sfinţii"- Plata vine!
La aceasta trebuia să vă gândiţi când aţi adunat semnături, aţi semnat sau aţi ameninţat...
Viaţa-i o sânteie pe pământ, faptele rămân şi... toate se plătesc.
Tatiana, crucea vieţii tale pare grea acum: însă nu e tare cel ce loveşte (toate se vor întoarce împotriva lui), ci cel ce duce.
Succes şi putere!
Un privitor. A.V.

Raspunde la acest comentariu
#126449 | 09-10-2010 10:37:00

Dupa ce s-a publicat acest articol josnic, ar trebuie ca "Buan ziua Iasi" sa se numesca "Mincuna si Scandalul din Iasi" !!!
Nu ati facut cercetari in ceea ce priveste povestea articolului!
ati publicar mincini cu tirul si asa v-ati castigat rolul de ipocriti, mincinosi,sarlatani,sobolanii secolului ! Ar trebui sa fiti arsi pe rug pentru ceea ce ati publicat!

Raspunde la acest comentariu
#126453 | 09-10-2010 10:49:48

meme...nu stiu despre ce vorbesti ..eu sunt o fosta eleva a scolii tansa, si acum am ajuns la o facultate foarte buna, iar meritul este al fostilor mei profesori...nu stiu despre ce fata vorbesti..despre ce profesori din dagata si asa mai departe...in fine:))

Raspunde la acest comentariu
#126455 | 09-10-2010 10:50:31

meme...nu stiu despre ce vorbesti ..eu sunt o fosta eleva a scolii tansa, si acum am ajuns la o facultate foarte buna, iar meritul este al fostilor mei profesori...nu stiu despre ce fata vorbesti..despre ce profesori din dagata si asa mai departe...in fine:))

Raspunde la acest comentariu
#126456 | 09-10-2010 10:50:38

fara suparare..dar de cand mamele din Tansa..care abia au vazut calculatorul..stiu sa intre si pe internet nu cred ca ma mult din 10% din locuiitorii Tansei au acces la internet..si sa mai lase si comentarii..sa fim seriosi..:)..Domnul profesor..nu MAI BATE elevii..dar stiti cu totii foarte bine ce corectii aplica elevilor:|.Iar Doamna Popa sa mai ia si pensie si salar nu cred ca e corect.A ajuns la o varsta la care batranetile ar trebui sa si le petreaca cu nepotii nu sa si le etaleze in fata elevilor,foloseste o tehnica invechita.Sunt atatia tineri care sunt mult mai capabili sa ocupe acest post. Datorita lor unii elevi au ajuns ceva in viata..dar consider ca si-au facut treaba si pentru asta le multumim.

Raspunde la acest comentariu
#126459 | 09-10-2010 11:01:38

doamna PARASCHIVA nici macar dictia necesara nu o are , nici macar la cuvintele uzuale din limba engleza..nu stiu ce oameni s-au gandit sa o puna profesoara de lb engleza...sau cum a ajuns ea atat de sus..nu merita sa i se spuna "profesoara"..vorba dumneaei:" a tinut in frau 200 de vaci".pana si copiii ii corecteaza dictia, si celor ce o ridica in slavi pe aceasta doamna de la ferma le recomand sa ia un profesor specializat de lb engleza si sa vina in inspectie la scoala tansa:)) mai mult de unu nu cred ca ia "doamna profesoara", care nici macar nu are facultate in domeniu terminata....tin sa precizez ca elevii scolii Tansa vor avea pb mari la liceu din cauza asta , si vina este numai a acelor persoane incompetente ce i-au oferit acel post ..in ce situatie s-a ajuns.ar trebui sa va fie rusine

Raspunde la acest comentariu
#126460 | 09-10-2010 11:04:25

nu a spus nimeni ca dna tatiana a lucrat 15 ani pe franceza ...ci numai 10 ani consecutiv, de ce va e ciuda?daca d zeu va fi aproape de sufletul ei va preda si limba romana.eu am fost colega de generala cu dansa.din clasa a 8 a stiu ca si dorea sa urmeze o facultate de litere.si eu am studii superioare dar locuiesc la oras si mi a fost poate mai usor nu va ganditi ca are o mama paralizata de 8 ani?,din cate stiu de la tatal meu ,ea o ingrijeste. domnule director al scolii tansa,nu va dati seama ca aceasta fosta eleva a d voastra poate a facut sacrificii sa va urmeze intr o cariera?i a ti fost profesorul ei 3 ani de zile ...de ce i ati frant aripile?...si nu uitati ca ati fost necalificat ani de zile .de ce vedeti lucrurile prin prisma aparentelor?

Raspunde la acest comentariu
#126461 | 09-10-2010 11:06:43

"foste elev" bine spus ca sunt tineri mai capabili, dar doamna Tatiana si domnul Iurascu nu sunt tineri , si in nici un caz capabili,atata timp cat nu au luptat deloc pt postul pe care l-au ocupat , acest lucru fiind dovedit de neprezentarea acestora la examenul pt catedra respectiva..si da, poate mamele din tansa nu stiu sa foloseasca bine internetul, si poate ca nu multe au acces la internet, dar ...dupa cum ai zis si tu , sunt mame, deci au copii care sa le ajute si sa le invete..si sa dai un comentariu nu e atat de greu, sau tu ai dus o lupta grea cu pc-ul pana ai dat comentariul ala lipsit de valoare?:)):))

Raspunde la acest comentariu
#126463 | 09-10-2010 11:11:11

"anonim"...doamna Tatiana trebuia sa dea examen pt postul de lb romana si nu comenta nimeni nimic...atata timp cat ocupa un post fara sa demonstreze ca e capabila sa il aiba , nu cred ca il merita...si putin ne pasa ce isi dorea ea sa fie cand era mica...poate si altii au avut multe vise, si putine s-au indeplinit...ai uitat ca traim cu totii intr-o tara prea putin dezvoltata, si ne privim visele cum zboara fara ca macar unul sa se implineasca?

Raspunde la acest comentariu
#126469 | 09-10-2010 11:35:13

domnisoara masoara'ti cuvintele..folosesc calculatorul de ff mult timp..incat sa il pot folosi ma mult decat pt internet.in mod sigur nu ai inteles comentariu..dar la tine e mai greu ce sa ii faci!Tocmai asta am zis..ca sunt alti profesori capabili nu stiu daca acesti 2 profesori sunt capabili.Ma refeream la cei tineri care au studii superioare si sunt cu adevarat capabili.
Asa ca fara concluzii pripite te rog!

Raspunde la acest comentariu
#126471 | 09-10-2010 11:37:59

este foarte curios cum atat de multe "mame" care au copii la Scoala Tansa dau comentarii..atata tot. Mi se pare ca nu sunt chiar mamele copiilor cele care scriu comentariile.

Raspunde la acest comentariu
#126472 | 09-10-2010 11:39:37

*mai
*acei

Raspunde la acest comentariu
#126473 | 09-10-2010 11:46:38

Rusine! Doamna Tatiana sa dea examen pe Limba Romana ca sa devina profesoara, nu sa se autosesizeze doar pentru ca Profesrul titular nu doreste sa vina pe post!

Raspunde la acest comentariu
#126476 | 09-10-2010 11:58:28

mamele au capacitatea sa dicteze copiilor, iar copiii din scoala tansa stiu cum se foloseste un calculator...atat am zis...plus ca , la aceste comentarii, oricine se poate da drept cine nu e ...ma rog, fiecare cu ale lui :)

Raspunde la acest comentariu
#126477 | 09-10-2010 11:59:34

vreau sa va spun despre doamna inginer zootehnist Iurascu Paraschiva ca anul trecut a batul o fata de la clasa a 6-a (actual clasa a 7-a) doar pentru ca primise sau trimetea un biletel|!
nu zic este corect sa trimita elevii biletele in ore, dar trebuia sa ii puna 2 sau 3 si incheia circul... nu sa ii puna 3 si sa ii mai dea si doua palme
!

Raspunde la acest comentariu
#126483 | 09-10-2010 12:34:23

sunt colega acestei eleve care a primit 2 palme...dar stiti ce scria in biletel macar?scria vorbe urate despre doamna profesoara...nu mai spun ce...sa ajunca colega mea sa faca si ea 2 facultati...chiar si de zoootehnie...asa cum a facut doamna profesoara...asa sa-i ajute dumnezeu

Raspunde la acest comentariu
#126487 | 09-10-2010 12:43:59

nu conteza ce scria in bilet! trebuia sa ii se puna unu elevei respective ! nu sa ii se dea 2 palmne!

Raspunde la acest comentariu
#126488 | 09-10-2010 12:54:10

Sunt prieten de familia cu aceasta eleva si nu mi s-a parut corect sa primeasca doua palme de la un bilet! in fine sa incheiem discutia ca nu suntem in masura sa judecam!

Raspunde la acest comentariu
#126491 | 09-10-2010 13:32:28

LA ADRESA DOAMNEI TATIANA ICHIM AS AVEA NUMAI CUVINTE DE LAUDA . ESTE UN CADRU DIDACTIC DEMN DE APRECIAT PENTRU INTREAGA SA ACTIVITATE DE PANA ACUM . ESTE O PERSOANA CAPABILA SI NUMAI CINE NU A CUNOSCUT-O , COMENTEAZA NEGATIV LA ADRESA DUMNEAEI . in continuare o sa scriu cu litere mici pt a defini cat de mica si nesemnificativa este persoana care a contribuit la degradarea imaginii acestor 2 invatatori. Aceasta se numeste DANA CERCEL ( viceprimar - Dagata ) o nulitate absoluta din toate punctele de vedere care indeplineste cu sfintenie ordinele deputatului MUILA .As vrea sa o intreb daca nu duce dorul experientei traite alaturi de intregul etaj de barbati cand a fost la instruirea agentilor agricoli ( dana , stii tu ) si daca mai sterge si acum praful de sub biroul primarului cand el sta pe scaun si agentul agricol intra in birou iar ea se face mica , mica sa nu fie vazuta. Asa ca nu cred ca tu ai fi in masura sa pui la indoiala pregatirea profesionala a celor 2 invatatori cu studii superioare , stiind ca tu esti o biata moasa sau felcera ( cum vrei tu sa o iei ) .

Raspunde la acest comentariu
#126496 | 09-10-2010 14:21:42

apostol,colega mea se radea in ora de doamna profesoara ,normal ca s-a enervat pe ea,si sa enervat mai tare cand a vazut biletul....si apoi dupa ce a fost certata in pauza se radea

Raspunde la acest comentariu
#126498 | 09-10-2010 15:29:53

kwalkner...se pare ca esti un exemplu pt comunitate, datorita vocabularului pe care il ai ..sunt si elevi care citesc acest articol, incearca sa te controlezi....si nu cred ca esti tu in masura sa judeci pe cineva ..exista dovezi ce atesta activitatea doamnei Tatiana, ca este demna sau nu de lauda, nu cred ca esti in masura sa spui tu. Si cu toate acestea, nu stiu de ce ai bagat-o pe doamna Dana in discutie...se vede clar ca articolul a fost pus la cale de cineva ce e de partea celor doi cu "gradul unu"...mai lasati-va de minciuni.

Raspunde la acest comentariu
#126499 | 09-10-2010 15:32:47

beatrice..verbul"a rade" nu are diateza reflexiva..

Raspunde la acest comentariu
#126507 | 09-10-2010 16:51:28

După câte știu eu, deputații și senatorii trebuie să facă legi și să întrebe guvernul cum se guvernează, adică în ce mod se aplică legile în țara aceasta, nu au funcții de vătafi, de inspectori, de polițiști, de doctori, de profesori sau ingineri etc. Dragi elevi, părinți, învățători, profeori, studenți, abuzul și discordia vine de la factorul politic. Acest factor politic crede că totul i-se cuvine, inclusiv banii pensionarilor, salariațlor din sectorul productiv, fie el de stat sau particular...Certați-vă între voi, că domnul deputat face și desface, el va împărăți un veac și jumătate, i se vor umfla gușile și buzunarele...Ce contează educația, cartea! Faceți cum zice domnul deputat! El e legea! El, dintre cei 80 care au votat-o mai ieri -alatăieri pe cea cu 65 de ani la muncă toți, mai ceva ca-n comunism, dar atunci erau ROȘII la putere și-acum sunt PORTOCALII, adică o cioară roșie vopsită cu alb...Certați-vă, oameni buni, că așa se câștigă-n politică, prin dezbinare de jos în sus. Pe de altă parte...ce pregătire!, ce examene!, ce diplome!..., faceți ce zic elevii, părinții, moașele comunale, inspectorii, deputații! Distrugeți și școala, precum ați distrus industria, agricultura, armata, cercetarea etc. și mai ales pe cei care mai știu cum se muncea, cum s-ar munci, pe pensionari! Dați-i pe toți cei tineri afară! Și după ce terminați cu ei, dați-i și pe ceilalți! Eu totuși cred că era bine să fi lăsat oamenii să-și vadă de treabă și să nu-i schimbați după trei zile și nici să-i înjosiți și să-i socotiți pe toți fără merite. În ce privește examenele, cred că ar fi drept ca toată lumea să participe la examenul de titularizare, inclusiv cei cu examenul de titularizare luat acum o sută de ani și cei inspectori, slujbași ministeriali și chiar onor ministru cel priceput la dăscălia din străinătățuri..., ba poate și domnul deputat... Un fost elev.

Raspunde la acest comentariu
#126520 | 09-10-2010 19:44:14

ce situatie.din cate observ, politica e ceea ce conteaza pt voi.dar la elevi nu va ganditi?

Raspunde la acest comentariu
#126521 | 09-10-2010 19:46:32

sunt o mama ce a vazut intamplator articolul si comentariile, si judecand la rece, consider ca doamna Tatiana Si domnul despre care e vorba ar trebui sa dea un examen sa demonstreze ce cunostinte au inainte sa mearga pe la ziare si sa isi ceara niste drepturi pe care nu le au

Raspunde la acest comentariu
#126522 | 09-10-2010 19:50:36

Doamna Tatiana si domnul Iurascu, sa stiti ca se observa cine a solicitat ajutorul unor jurnalisti pentru a face publica aceasta minciuna...si cred ca si voi sunteti constienti de faptul ca e cea mai josnica minciuna pe care at putut sa o scoateti. Pile ati avut si voi, mai ales cand ati cerut niste posturi mai sus decat meritati

Raspunde la acest comentariu
#126524 | 09-10-2010 19:52:21

cate minciuni...le faceti rau copiilor, si articolul acesta nu a facut decat sa demonstreze cat de josnici pot fi unii oameni, mai ales aceia care incearca sa deminstreze un lucru neadevarat

Raspunde la acest comentariu
#126525 | 09-10-2010 19:56:08

daca copiii isi doreau ca fosta lor doamna profesoara sa se intoarca, de ce incercati sa le stricati sufletul?
si de ce vorbiti daca nu cunoasteti situatia?

Raspunde la acest comentariu
#126526 | 09-10-2010 20:01:12

consider ca parintii au facut bine, si de moment ce au ales un anumit profesor pt copiii lor, nu inteleg de ce atata tam-tam pe la presa si asa mai departe

Raspunde la acest comentariu
#126529 | 09-10-2010 20:54:35

sunt o fosta eleva si tin sa le multumesc profesorilor care m-au indrumat cat timp am invatat in scoala Tansa...si pana in ziua de azi, nu a fost niciodata scandal.

Raspunde la acest comentariu
#126530 | 09-10-2010 20:55:59

de ce nu lasati copiii sa invete in liniste ?
ce castigati dezbatand teme politice si dand la ziar anumite lucruri ?

Raspunde la acest comentariu
#126531 | 09-10-2010 20:57:01

pana la sosirea in scoala Tansa a acestor doi oameni nu a fost scandal..de ce tulburati linistea elevilor?

Raspunde la acest comentariu
#126532 | 09-10-2010 21:04:43

La prima vedere toate comentariile sunt impotriva doamnei Tatiana.Deci... aici se ridica un semn d intrebare.

Raspunde la acest comentariu
#126534 | 09-10-2010 21:07:06

e normal k un "profesor" sa aiba gradul unu la "crasma"?

Raspunde la acest comentariu
#126536 | 09-10-2010 21:30:09

vinovat d toata aceasta situatie este DOMNUL DIRECTOR MIHAI BALASEL si ISJ Iasi pt k au tinut postul de lb romana acupat pana la 1 septembrie ceea ce a dus la neprezentarea DOAMNEI TATIANA ICHIM la examenul pt ocuparea postului de lb romana.

Raspunde la acest comentariu
#126539 | 09-10-2010 21:43:18

Interesant. Foarte interesant chiar pot sa spun. De ce toti cei care au facut comentarii, care mai de care mai interesante,;)) , nu au macar putin curaj sa spuna tot ceea ce au de spus , reprosat sau sustinut, in fata persoanelor interesate. Toti ne ascundem in spatele unui monitor in schimb daca ne/am intalni cu fiecare dintre persoanele mai sus citate (in articol)le am da dreptate la fiecare in parte.
Personal ii cunosc pe fiecare. Cei ce ii cunosc la randul lor ii invit sa ma sustina sau sa ma contrazica.
DOAMNA TATIANA /o per. fara PREA MULT noroc in viata, care a muncit si a invatat toata viata, care are mai multi ani de scoala decat au zile de viata multi din astia ce au comentat si care are o decizie de la ISJ, obtinuta in urma sustinerii un examen de titularizare. DOAMNA SA NU UITATI CA SUNTEM ALATURI DE DVS.
DOAMNA POPA/ o buna profesoara dar care a iesit la pensie . in concluzie nu prea mai are ce sa caute la scoala.
DOMNUL POPA / un excelent profesor de matematica dar care are intradevar unele metode de predare / verificare mai putin ortodoxe.
DIR. SCOLII/ DL BALASEL/ un extraordinar profesor de romana . Tot respectul pe aceasta linie dar din pacate ati decazut f f f f mult dl.... lipsa banilor va adus in asa hal incat ati ajuns intradevar sa nu mai aveti nici un gram de demnitate. ati rupt portile NECALIFICATELOR/ CALIFICATELOR : Tamara, Catalina, Valerica........lista poate continua. imi pare bine ca v am cunoscut in perioada dvs. de glorie.
SOTIA DIRECTORULUI..... mai bine ma abtin am numai cuvinte de denigrare pentru ..... Elena o nulitate ca si invatatoare iar ca si om .......toata viata a umblat numai dupa POMANA din casa in casa in urma sotului. restul se stie......
STERE este cel care nu va fi afectat de cele relatate in articol dar care conceput toata OPERA DE TEATRU .
VA ASTEPT CU COMENTARII IN CONTINUARE CA VORBA CEEA NU SUNT DECAT 120 ;)).

Raspunde la acest comentariu
#126544 | 09-10-2010 23:40:08

singurul vinovat este autorul articolului ca a lasat loc de interpretari, neintervievand persoanele care puteau da informatii exacte despre acel post de limba romana si situatia data...app, nu directorul face angajari intr-o scoala, dar...traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul:):):)

Raspunde la acest comentariu
#126557 | 10-10-2010 11:02:46

"Tansa"intr-un fel ai dreptate.dar , persoanele care au solicitat jurnalistii pt redactarea acestui articol de ce nu au curaj sa spuna in fata ce au de zis, folosind astfel de metode? si se vede clar de ce parte e acest articol, adica ce persoane au solicitat asta.si scuza-ma ca iti zic, dar asa cum multe comentarii sunt eronate, si asa mai departe, nu cred ca tu ai dreptul sa judeci pe altii. Doar Dumnezeu poate sa judece, nu noi, oamenii. E josnica situatia la care s-a ajuns, dar..vinovatii vor fi odata si odata pedepsiti.

Raspunde la acest comentariu
#126558 | 10-10-2010 11:05:36

siii..."TANSA"..examenul de ocupare a postului unde a fost dat? sau a fost dat? intereseaza-te inainte sa dau un comentariu..cred ca al tau e cel mai interesant.

Raspunde la acest comentariu
#126559 | 10-10-2010 11:06:40

sa dai voiam sa zic

Raspunde la acest comentariu
#126599 | 10-10-2010 19:53:31

tatiana decat sa te iei de VALERICA mai bine te-ai uita in ograda ta...ea ere cu ce sa se laude ..oare nu-ti este rusine sa te iei asa din senin de D.BALASEL SI SOTIA SA???????te-ai gandit cand te-ai dus la ziar ca acesti oameni te-a ajutat??? te-ai gandit ca totusi d-lui ti-a fost profesor??? D-NEcat de nesimtita poti sa fii impreuna cu d.zoo si d. grigore.......du-te si te cauta si tu si fiita ca de aceea a innebunit grigorita al tau......de mult trebuia sa divorteze...oare fiita de unde a invatat romana aia cu vb ,,a rade???........oare tu......ai sa iei titularizarea cand ai sa faci NUMAI BINE

Raspunde la acest comentariu
#126604 | 10-10-2010 20:55:20

daca se dovedeste ca beatrice a folosit diateza reflexiva,inseamna ca face romana cu pensionara iar referitor la mama ei ,sa se caute radacinile in scoala generala.iar referitor la acea persoana despre care insinuati ca ar fi comentat este prea mica fata de doamna ichim si la propriu si la figurat,este inexistenta...sa ne gandim numai la diplomele pe care le-a obtinut doamna ichim,in urma unor cursuri pe care le-a frecventat si un liceu facut la zi...:D

Raspunde la acest comentariu
#126606 | 10-10-2010 21:00:47

Intradevar,persoana respectiva se poate lauda cu:lapte,branza ichegata,carne de porc,carne de curcan,gratare,produse care sunt foarte iubite de cei de care-i tin partea (vezi conducerea scolii) si-i dadeau continuitate la inceputul anului scolar in cancelaria de la suhulet,desi se stia ca este necalificata...

Raspunde la acest comentariu
#126607 | 10-10-2010 21:03:53

asa se explica de ce familia Balasel si-a uitat vechii colegi de aceasi varsta si si-a indreptat atentia catre persoanele cu situatie materiala mai buna

Raspunde la acest comentariu
#126608 | 10-10-2010 21:07:51

e politica....educatie...sau barfa, fratilor...?ce josnicie...asta e scoala Tansa in topul 20...?

Raspunde la acest comentariu
#126609 | 10-10-2010 21:09:44

ce diplome??? tu crezi ca numai tu ai facultati??? pai nu le ai pe cele mintale bai fato de 41 ani CE FOLOS CA AI DIPLOME DACA NU STII SA VORBESTI CU ELEVII .CU BARBATATU, CU BAIATUL CARE A AJUNS UN NIMENI DIN CAUZA TA NUMAI A A TA.......CE CURSURI Ai FRECVENTAT?????????????? la spiru haret....unde te-a ajutat altii NU AI DAT PE CUNOSTINTELE TALE ci ai copiat si ai avut NUMAI RESTANTE SAU AI UITAT DUTE SI FA LA CUZA UNDE SE MANANCA ROMANA PE PAINE......ATAT AI STIUT IN VIATA ASTA SA PORTI DE GRIJA LA ALTUL(BARBATI)TU TE-AI UITAT IN OGLINDA CUM ARATI?????????SE SPERIE SI BANCILE DE TINEAI VENIT LA TANSA CA SA TULBURI APELE ........asta iti placede asta nu te viziteaza nimeni pe acasa de rea. de vipera. de urata ce esti cu tot cu diplomele tale da kaka,,,,

Raspunde la acest comentariu
#126610 | 10-10-2010 21:14:43

ce avety cu doamna tatiana...stiti ca ea a scris aceste comentarii...sa va fie rusine

Raspunde la acest comentariu
#126611 | 10-10-2010 21:17:29

pana a veni tu nu s-a auzit nimic de tansa numai laude erau in ziare .iar acei necalificati TAMARA, VALERICA, CATALINA nu au facut scoala de ras cum o faceti voi...mai degraba isi fac treaba NECALIFICATII......TINE MINTE UN LUCRU NU DIPLOMELE LE PUI PE FRUNTE CI DEMNITATEA, ADEVARUL, MUNCA CINSTITA....SAU AM UITAT vrei sa ajungi directoare??????? cu astfel de comportamant ma indoiesc

Raspunde la acest comentariu
#126612 | 10-10-2010 22:06:42

aceasta valerica se poate lauda cu o scoala generala facuta la f.f. placandu-i mai mult excursiile in aer liber pe dealul Tansei ,vizitele la dispensarul veterinar de la dagata...si cu un liceu terminat tot la fara frecventa...iar diploma a fost tot pe baza de relatii (aduti aminte de dna bitic)

Raspunde la acest comentariu
#126677 | 11-10-2010 12:35:09

din pacate toate problemele acestea nu se vor rezolva niciodata
domnilor jurnalisti va rog sa va sesizati si veniti sa vedeti cum sunt cadre didactice care actualmente predau la mai multe scoli depasind cu mult numarul de ore suplimentare pe care un cadru didactic ar putea sa le faca
veniti si vedeti cum s-au facut angajarile in scolile din zona tansa-dagata
in ceea ce priveste articolul in sine va pot spune doar atat: cele doua persoane(grigore iurascu si ichim tatiana) nu prea au dreptate ca nu au dat examen; doamna popa e pensionara si, ceea ce nu stiu ceilalti, in actele normative ale educatiei se stipuleaza clar ca pensionarii au dreptul sa lucreze in continuare doar daca au gradul I, ceea ce in cazul doamnei popa nu e cazul
asa ca, ce mai tura-vura se comenteaza degeaba. pana nu se va face un control la tot ceea ce inseamna educatie in zona nu se va intra in normalitate
imi pare rau ca domnul grigore nu a spus adevarul ci doar ceea ce i-a convenit

Raspunde la acest comentariu
#126705 | 11-10-2010 14:26:07

nu are ce sa se dovedeasca ."A rade" nu se foloseste in nici un caz cu diateza reflexiva.Si daca Beatrice era atenta la orele cu "pensionara", stia asta...si eu am facut romana cu d-na Popa ,si am "mancat" gramatica pe paine...merita sa ii multumesc pt asta , comparativ cu altii, stiu sa vorbesc corect,coerent, si am numai note mari la lb romana...ar fi bine ca Beatrice sa fie atenta la orele de lb romana, nu profesorul este vinovat pt lipsurile unui singur elev..ar fi vinovat daca toti ar fi la fel ,si pot garanta ca nu e asa... Comparativ cu doamna Tatiana (nu vreau sa o judec, tot respectul , insa ceea ce a facut nu e chiar demn de lauda), d-na Popa si in societate de comporta exemplar.

Raspunde la acest comentariu
#126706 | 11-10-2010 14:40:54

Parerea mea este ca aceasta cearta ar trebui sa inceteze...Elevii sunt afectati , nimeni altcineva. Doamna Tatiana are copii,elevi chiar, si nu inteleg de ce s-a ajuns atat de departe. Ce a fost a fost, lasati copiii sa invete, sa isi faca un viitor, oferiti-le un EXEMPLU, fara sa ii judecati pe ceilalti, fara articole in diferite ziare (articole care oricum nu rezolva nimic), fara cuvinte urate la adresa celorlalti...INVATATI ce este respectul(chiar daca aveti o anumita varsta si ar trebui sa fi invatat asta deja), macar respectul de sine daca nu si respectul pt ceilalti. Pt ca facand ceea ce acum faceti, nici macar propria vostra persoana nu o respectati.Inca odata, lasati copiii sa invete, asa cum ati fost lasati si voi candva..nu ii mai tulburati cu scandaluri, contraziceri s.a.m.d...Articolul acesta este egal cu zero, este o minciuna, si toti cei in cunostinta de cauza stiu asta. Asa ca remediati situatia si nu le mai faceti rau unor persoane care nici macar nu sunt implicate in aceasta lupta pentru "putere"..si aici ma refer doar la elevi.

Raspunde la acest comentariu
#126717 | 11-10-2010 16:01:49

OPRITI-VA ODATA CU"COMENTARIILE"!!!
MAI LASATI DUPA EXAMENUL DE TITULARIZARE DIN IULIE 2011!!!

Raspunde la acest comentariu
#126720 | 11-10-2010 16:15:59

AVETI PERFECTA DREPTATE,DOMNULE!
ASTAZI ESTE NEVOIE MAI MULT CA ORICAND DE LINISTE, TOLERANTA SI INTELEPCIUNE!
ASA NE VOM IUBI APROAPELE!!!

Raspunde la acest comentariu
#126724 | 11-10-2010 16:30:42

Sunt foarte fericita ca s-au gasit si comentatori avizati care pun mai presus de orice spiritul conciliant.

Raspunde la acest comentariu
#126727 | 11-10-2010 16:52:14

va multumesc din adancul sufletului ca ati pus capat acestei forme de exprimare pe internet cu consecinte cutremuratoare, pentru cei din EDUCATIE.

Raspunde la acest comentariu
#126891 | 12-10-2010 21:17:35

Rusine jurnalistului care a scris articolul si rusine celor care cauta dreptate in ziare . Doamna Tatiana sa dea examen pentru lb. romana si apoi sa se "gugute" ; tot respectul pentru familia Popa

Raspunde la acest comentariu
#127033 | 13-10-2010 21:58:20

pacat ca nu stiti cat de politizata este scoala manastirea din comuna dagata. sunt una din cadrele didactice care a lucrat acolo . nu am mai avut loc din cauza uneia care a ajuns directoare datorita pdl_ului. este o tarancuta care nu are un minim vocabular de cadru did. este o țață care la tipa isteric din orice.este un produs corupt al pdl-ului care la incadraririle din toamna ia mita.a ajuns o rusine satul manastirea condus de niste incompetenti.

Raspunde la acest comentariu
#127034 | 13-10-2010 22:03:31

gaby am auzit si eu despre ceea ce ai scris tu tot de la cadre care au lucrat acolo. pdl-ul si-a pus amprenta pe toata tara. sa le fie rusine celor ce conduc sc manastirea

Raspunde la acest comentariu
#127215 | 14-10-2010 23:01:46

legat de dir scolii de la SC MANASTIREA tot ce s-a spus este adevarat. preotul sa-si vada de biserica si de fufa lui . sa nu se ia de parintii care si-au transferat copiii la sc dagata din cauza cadrelor incompetente care sunt in sc manastirea. au fost multe cadre didactice competente care nu au mai incaput de ea.
ce se intampla in sc manastirea este strigator la cer.

Raspunde la acest comentariu
#127297 | 15-10-2010 14:23:28

Referitor la Scoala Manastirea.Imi asum riscul de a fi jignita si facuta ,,albie de porci'',dar nu pot sta indiferenta la injosirea uniu OM care mi-a facut mult bine.Mie si altora.SI CELOR CARE ACUM O JIGNESC.Macar atit pot sa fac eu pentru ea.Nu il simpatizez in mod special pe preotul din manastirea-il cunosc foarte putin,fiind din Iasi-dar a reusit sa faca multe lucruri frumoase in satul acela uitat de lume:a sfintit 2 biserici,are rang inalt intre preoti,este iubit si respectat in sat.Pe d-na director o cunosc in schimb bine,caci am lucrat in Scoala Manastirea.Este o persoana corecta si altruista.Toti colegii o iubesc si o respecta,toti,mai putin doi:cei care semneaza cu numele de andrei si gaby.Eu le cunosc adevaratele nume si este o lasitate din partea lor sa foloseasca identitatea altor persoane.Dar ce poti sa le ceri unor ,,oameni'' care fac reclamatii in numele altora la minister si presidentie impotriva tuturor colegilor ?Sau care il injura pe preot si l-au scuipat in fata,ii fac copiii handicapati in public,pe sotia lui nebuna si proasta ?Eu stiu ca d-na director, i-am dus C.V. la inspectorat,are doua facultati,un master cu nota 10,este inscrisa la doctorat in Drept ,are specializari in diferite domenii:contabilitate,
resurse umane,administratie publica si multe multe altele.Si poate cel mai important:contract de management,adica de director,pina in 2013,cu cel mai mare punctaj din toata comuna.As dori ca cei care stiu doar sa jigneasca sa prezinte un C.V.EUROPEAN si sa le vedem competentele.Si inchei cu remarca lui Fontaine:cei care jignesc oameni respectabili,la nivelul carora nu o sa ajunga niciodata,se aseamana porcului caruia nu ii place decit ceea ce ii pute lui.

Raspunde la acest comentariu
#127306 | 15-10-2010 15:32:36

Sunt de acord cu Maria.Transmit salutari fostilor colegi din Manastirea.Am fost profesor in Scoala Manastirea si o cunosc pe d-na director.Doamna director este o persoana respectabila,iar sotul dumneaei,fiind un om integru,cel putin din ce am auzit prin satul acela in care am stat doar un singur an ,se bucura de apreciere din partea politicienilor din toate partidele.Un barbat care isi apara sotia de nemernici merita respect.De acord cu Maria si in privinta incheierii,insa as dori sa ii amintesc tot o fabula a lui Fontaine:un elefant trecea pe drum si o javra latra de zor la ea.Unul ii spune:Esti bolnava,nu vezi ca nu ii poti face rau si ca trece fara sa te bage in seama?La care javra raspunde:,,pai asta ma ambitioneaza/ca eu latru vrei,nu vrei/si sunt o javra admirata de catei''.Dupa cit o cunosc pe directoarea din Manastirea,o sa ajunga departe,caci are capacitate.Astept jigniri ,caci stiu cel putin trei din scoala aia care se ocupa cu asa ceva.

Raspunde la acest comentariu
#127334 | 15-10-2010 22:05:40

Lasati, va rog, educatorii in pace sa-si vada de misiunea lor nobila, frumoasa, dificila, placuta si mult sub asteptari retribuita! DUMNEALOR SUNT LUMINA MINTII SI A SUFLETULUI PE ACEST PAMANT!DUMNEZEU SA-I BINECUVATEZE!

Raspunde la acest comentariu
#127339 | 15-10-2010 23:35:05

`` scumpa devotata si respectabila `` maria , fie vorba intre noi , se stie ce ai facut la scoala manastirea , ce performante ai obtinut cu elevii la clasa a 8 la tezele cu subiect unic , parca cea mai mare nota a fost 3 dar nu asta era subiectul nostru , se vede ca ai stat prea mult de vorba cu tovarasa directoare si nu ai mai avut timp sa te pregatesti de copii . te felicit pt stilul impetuos in care poti sa o descrii pe sefa ta , dar se vede ca ai copiat de undeva , eu stiam ca tu nu minti. spre dezamagirea ta o sa-ti spun cateva lucruri : directoarea nu are decat facultatea terminata , cea de-a 2-a nu a mai apucat sa o finalizeze pt ca a ramas in anul 1 , a prins-o la copiat ca pe un copil obraznic si neconstiincios , cat despre celelalte diplome si doctorate , ma lasa rece. NU ARE ALTCEVA IN AFARA DE FACULTATE . la punctajul directorilor din 114 puncte , ea a obtinut doar un punctaj timid de 91 de puncte , adica minim din maxim, sa fimseriosi , ce tot vorbesti tu acolo de miile de specializari ? in fond totul se rezuma la ceea ce stii sa faci nu la dosarul de foi pe care le colectionezi asa cu pomana . ai inceput foarte strong comentariul ca in final sa inchei deplorant , e patetic , jalnic .oricum planeta e plina , asa ca mai bine taceai . succes in continuare in cariera ta magnifica .

Raspunde la acest comentariu
#127404 | 16-10-2010 18:07:58

Apropo ,,exclusiv'',ce studii ai tu?Astept C.V.tau EUROPEAN daca ai auzit ca exista asa ceva.Esti o biata necalificata care ai luat nota 3,atentie 3 la NECALIFICATI.Dupa cite stiu eu directoarea pe care o hulesti atat te-a angajat de mila,la rugamintea plingind a fratelui tau.Cum i-ai rasplatit se stie.Si ce realizari au sora si cumnatul tau se stie si asta.4 analfabeti in clasa a IV-a,iar in clasa a III-a jumatate din clasa nu stie sa scrie dupa dictare.Faceti o facultate la ,,CUZA'' si apoi mai discutam.Si intereseaza-te:doamna este in anul III la ,,Lupascu'' si a terminat masteratul la Univ.,,Danubius''din Galati,promotia 2010,cu nota 10.Toate aceste lucruri sunt in fisierul inspectoratului scolar sau pe site-ul institutiilor -ori du-te la secretariat ca se gaseste C.V acolo..Iar concursul de director l-a luat cu 97 puncte,tot pe site-ul inspectoratului se gaseste si asta.Si un sfat:inainte de a deshide gura uita-te in oglinda tu si toti ai tai.Sau intereseaza-te cum va poreclesc oamenii din sat:,,gloriile'' ,,,gabarit depasit''sau ,,bostanii''.Nu da nimeni doi bani pe voi in sat si in scoala,va intorc toti spatele pentru ce i-ati facut preotului si directoarei.Care rau din tot satul a mai indraznit sa ii jigneasca?Cine a mai indraznit sa scuipe un preot in fata si sa-i faca copiii handicapati?Cine a scuipat mina care i-a dat de mincare?Nici un caine turbat nu face asta.Du-te la un criminal si cere-i sa scuipe un preot.Cine face copii nevinovati handicapati?A fost un prost ca v-a iertat.Cum se poate numi cel care uita de respect,de buna cuviinta si de cuvintul MULTUMESC?.Iti spun eu NESIMTIT,NEISPRAVIT,NEMERNIC.Greseala directoarei a fost ca v-a angajat.Si daca mai continui sa vorbesti aiurea va mai spun vreo doua lucruri pe care oamenii le vor savura.Sau poate pun pozele voastre pe internet sa va vada lumea.Am terminat cu voi.Nu o sa intru in polemica cu oameni ca voi.Eu am un statut,voi sunteti niste neispraviti.Fa un sondaj de opinie prin sat sa vezi care este parerea oamenilor despre voi.Sau un sfat:INVATA,caci prin reclamatii si jigniri nu o sa reusiti nimic.ADIO.p.s.Va trimit o oglinda,poate va priviti in fiecare dimineata si vedeti cum sunteti in realitate,si nu cum vi se pare voua ca sunteti.NEMERNICILOR.

Raspunde la acest comentariu
#127434 | 17-10-2010 09:43:00

uitativa in oglinda frumosilor si pe urma vorbiti aveti grija ca se saparge si sa stiti ca nu da nimeni doi bani pe voi.
am copil in clasa a III-a si am vazut testele domnilor invatatori mintiti cu nesimtire .
nu ma intereseaza laudele faptele vor confirma

Raspunde la acest comentariu
#127586 | 18-10-2010 21:22:45

Singurul lucru pe care il puteti face este sa va judecati unii pe altii? Ce castigati cu acest lucru?
In orice caz, subiectul articolului era cu totul altul..Rezolvati-va problemele in particular si declarati odata pt totdeauna inchis acest subiect ce starneste atatea pareri contradictorii.... Nimeni nu are nimic de castigat prin jigniri sau prin contraziceri pe o astfel de tema:)

Raspunde la acest comentariu
#130148 | 06-11-2010 11:18:03

totul despre tatiana este o minciuna,ea nu afost acceptata nici de elevi este doar o idioata care nu stie nici sa faca diferenta dintre subst si adj...iar paraschiva este o vacaritza care vine de la coada vacii la catedra.Ea inca mai i-a meditatii casa sa poata preda elevilor.Cat despre POPA ELENA tot respectu este o super profesoara

Raspunde la acest comentariu
#130150 | 06-11-2010 11:22:44

scoala Tansa cu profesori precum tatiana si paraschiva se duce de rapa ce poti invata de la asemenea profesori sa umbli cu para si sa stai la ferma....tot respectu pt profesirii din scoala tansa de la care poti invata multe lucruri folosituare

Raspunde la acest comentariu
#133589 | 30-11-2010 09:39:56

am o intrebare??asa zisa doamna Popa da sunteti profesoara de roama cred ca stiti ce inseamna tipologia avarului,cred ca va incadrati perfect (si pensie si salariu) ,vedetiva de batranete si lasati si pe altii sa poata lua un salariu sa si intretina faxilia ******* ce esty.

cat depre doamna ichim cred ca re tot dreptul sa va ia postul !!!


si inca cv tot respectul pt domnu director Balasel!!
va pupa moartea doamna Popa!!dati mi si mie nr dumneavoastra sa va fac o combinatie!!!

Raspunde la acest comentariu
#135264 | 11-12-2010 02:01:41

Voua chiar nu va este rusine?Va comentati vietile sexuale,va injurati si mintiti cu nerusinare...drept dovada este faptul ca v-ati ascuns identitatea..Cu ce drept vorbiti asa despre domnii profesori?Domnul Popa a avut si inca mai are rezultate extraordinare cu elevi cu care nu face pregatire,iar eu datorita doamnei Popa am obtinut la examenul de la Lb romana 9,65,a fost cea mai mare nota obtinuta pe raza a cel putin doua comune..lucrurile astea ar trebui sa va deie de gandit..Sfatul meu pentru cei care inca mai au copii la scoala Tansa e sa faceti tot posibilul ca si copiii vostri sa aiba parte de niste profesori atat de competenti si dedicati..Cand se va retrage familia Popa din colectivul profesoral atunci faima scolii v-a rugini si nu cred ca cei ce raman si cei pe care ii doriti voi vor munci ca sa poastreze reputatia scolii...Va cam asteapta anonimatul:( RUSINE...!!!!

Raspunde la acest comentariu
#135265 | 11-12-2010 02:07:05

Voua chiar nu va este rusine?Va comentati vietile sexuale,va injurati si mintiti cu nerusinare...drept dovada este faptul ca v-ati ascuns identitatea..Cu ce drept vorbiti asa despre domnii profesori?Domnul Popa a avut si inca mai are rezultate extraordinare cu elevi cu care nu face pregatire,iar eu datorita doamnei Popa am obtinut la examenul de la Lb romana 9,65,a fost cea mai mare nota obtinuta pe raza a cel putin doua comune..lucrurile astea ar trebui sa va deie de gandit..Sfatul meu pentru cei care inca mai au copii la scoala Tansa e sa faceti tot posibilul ca si copiii vostri sa aiba parte de niste profesori atat de competenti si dedicati..Cand se va retrage familia Popa din colectivul profesoral atunci faima scolii va rugini si nu cred ca cei ce raman si cei pe care ii doriti voi vor munci ca sa poastreze reputatia scolii...Va cam asteapta anonimatul:( RUSINE...!!!!

Raspunde la acest comentariu
#135880 | 15-12-2010 15:30:44

bai dobitoci invidiosi o sa crape inima in voi ca directoarea de la manastirea e desteapta.isi vede fata interesul are relatii mari, un sot cuminte popa de nota zece bani si viitor in iasi.cand crede ea pleaca din salbaticiunile scolii...CRAPATI BOILOR...

Raspunde la acest comentariu
Adauga comentariu

Video Stiri

Mica publicitate

Vezi toate anunturile | Adauga gratuit anuntul tau