News Flash:

Investitii universitare in imagine

24 Iunie 2005
540 Vizualizari | 0 Comentarii
Facultatile Universitatii Tehnice Gheorghe Asachi din Iasi au lansat o campanie de promovare a imaginii in randul elevilor din clasa a XII-a, pentru a-i atrage sa studieze la Politehnica. Echipe de studenti si cadre didactice de la facultati se deplaseaza prin fiecare liceu si le prezinta oferta privind admiterea si care sunt posibilitatile de angajare dupa absolvire. Elevii au primit materiale informative si au discutat cu reprezentantii facultatilor. Senatul universitatii a decis ca fiecare candidat care sustine admitere la una din facultatile UTI sa contribuie cu cate 50 mii lei pentru un fond special destinat promovarii imaginii. Acesti bani sunt folositi pentru tiparirea de afise publicitare, pentru promovarea sau prin imbunatatirea paginilor de Internet pe care le poseda fiecare facultate. "Este o masura buna, pentru ca facem publicitate facultatilor. Sunt bine venite deplasarile cadrelor didactice si ale studentilor, deoarece elevii pot afla mai multe informatii", a declarat Dorel Leon, cancelarul UTI. In cadrul institutiei de invatamant superior sunt si organizatii studentesti care au ca scop promovarea imaginii universitatii. Si reprezentantii acestora au numeroase deplasari la licee in care le explica elevilor cum este viata de student si care sunt avantajele facultatii pe care o urmeaza. Reprezentantii UTI au observat ca exista o mai buna comunicare intre studenti si elevi, deoarece sunt de varste apropiate. Organizatiile beneficiaza in actiunile lor si de sprijinul universitatii, care le asigura transportul la unitatile de invatamant.
Silviu DASCALU
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1961 (s) | 22 queries | Mysql time :0.016753 (s)

loading...