News Flash:

La ce produse au renuntat romanii in 2010

25 Decembrie 2010
754 Vizualizari | 0 Comentarii
Romanii in criza
Criza i-a facut pe romani sa cheltuie mai putini bani pe anumite categorii de produse. Astfel, daca iaurturile si carnea au ramas la mare cautare, nu la fel se poate spune despre ciocolata sau bauturi.

Astfel, romanii au cheltuit cu 5,2% mai mult pentru iaurturi, cu 7,1% mai mult pentru snacksuri iar bugetul pentru achizitia de produse din carne a fost cu 2,6% mai mare, arata un studiu realizat de compania de cercetare de piata MEMRB, citat de Ziarul Financiar.

Romanii se indreapta mai putin insa catre dulciuri, paine, lapte, ciocolata sau branza. Studiul mai arata ca romanii au dat cu 23,2% mai putin pe pateu, cu 19,4% mai putin pe biscuiti, iar vanzarile de ciocolata au scazut cu 17,9%.


In total, piata bunurilor de larg consum, estimata la o valoare de circa 22 de miliarde de euro in 2009, a inregistrat in primele zece luni ale anului o contractie de aproape 6% in valoare.


Cele mai dramatice scaderi sunt inregistrate la bauturi, -10,6%, si bunuri nealimentare, -7,9%. In ceea ce priveste categoria de alimente, scaderea in valoare a fost de numai 5,6%.


Scaderea pietei bunurilor de larg consum in volum este de peste doua ori mai mare decat cea in valoare deoarece preturile au crescut, inflatia anuala in octombrie fiind de 7,9%, cea mai mare din UE.

Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1815 (s) | 24 queries | Mysql time :0.021020 (s)

loading...