News Flash:

Mai putine reclamatii la adresa RCS & RDS

4 Decembrie 2010
1571 Vizualizari | 0 Comentarii
Majoritatea reclamatiilor pe care iesenii le fac la adresa companiei de telecomunicatii RCS & RDS sunt nefondate. Conform evidentelor inregistrate de Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului (CJPC) Iasi pentru luna octombrie, doar sapte din cele 29 reclamatii facute la adresa companiei au fost intemeiate. "De cele mai multe ori, oamenii nu citesc in intregime contractele pe care le incheie cu aceasta firma. Apoi, la primirea facturilor din partea companiei, clientii observa ca au de platit o suma peste nivelul la care se asteptau. O situatie relativ asemanatoare o intalnim in cazul electrocasnicelor. In acest caz, consumatorii reclama firmele inainte ca toate posibilitatile de remediere a problemelor sa fie realizate de departamentele lor. Daca si dupa trecerea acelei perioade de 15 zile, in care departamentele de service se obliga sa remedieze bunurile, nu primesc un raspuns, ei trebuie sa se adreseze Comisariatului", a declarat Daniel Piftor, comisar-sef in cadrul CJPC Iasi.
In luna octombrie, din cele peste 300 reclamatii inregistrate, cele mai multe, in numar de 85, au facut referire la serviciile societatilor bancare. Cele doua banci care au fost reclamate de ieseni, in marea lor parte pentru perceperea abuziva a comisioanelor de risc, sunt Volksbank si Banca Comerciala Romana. De asemenea, pe adresa CJPC au mai fost primite noua reclamatii cu privire la serviciile telefonice ale companiei Orange.

rcs rds electrocasnicelor
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.3102 (s) | 23 queries | Mysql time :0.180527 (s)

loading...