News Flash:

Mascotele Palas, atractia copiilor

20 Septembrie 2007
1615 Vizualizari | 2 Comentarii
Mascotele Palas atractia copiilor
Ieri, peste 500 de elevi de la scolile si liceele din centrul municipiului au primit o serie de cadouri din partea Iulius Group SRL. Copiii au primit dulciuri si orare din partea reprezentantilor companiei. Unitatile de invatamant care au beneficiat de pe urma acestor vizite au fost Scoala Gheorghe Asachi, Liceul Vasile Alecsandri si Liceul Emil Racovita. Totusi, in afara de cadourile primite, cel mai important moment de atractie pentru copii a fost prezenta celor trei mascote Palas. Acestea, care sunt in fapt trei frunze, au menirea de a reprezenta orasul verde care va fi construit si care va fi cea mai mare investitie privata din municipiul Iasi.

"Aceasta actiune a fost desfasurata la trei unitati de invatamant, iar pe viitor vrem sa extindem actiunea si sa implicam mai multe scoli. Atractia principala a copiilor au reprezentat-o cele trei mascote Palas. Copiii au fost foarte incantati de acestea, dar au dovedit ca si cunosc foarte multe lucruri despre acest proiect. Noi le-am pus o serie de intrebari cu privire la ce va contine proiectul si ne-au spus despre pista de role sau despre patinoar", a declarat Angela Ciubotaru, de la departamentul relatii publice din cadrul Iulius Group SRL. Manifestarea organizata de catre Iulius Group SRL a beneficiat de un real interes din partea copiilor, dar si din partea profesorilor care au dovedit o receptivitate deosebita.


Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (2)

maria  | #19072
dargi copii , aceste mascote vor fi spatiul verde in care o sa va plimbati peste niste ani dac o sa mai respirati pina atunci
mimi  | #19073
La Proiectul Palas se vede ca se actioneaza ca la poiectul Rosia Montana... mult marketing care sa prezinte ce "ecologic" e sa faci blocuri pe spatii verzi sau sa extragi aur in mine de suprafata. Mascotele-frunze verzi si gardurile de acceasi culoare din jurul , nu inlocuiesc verdele adevarat al copacilor si ierbii. Se vede ca in spatele campaniilor de marketing e o minte cu adevarat ascutita care vrea prin metode indirecte sa distraga atentia cititorilor de la adevarata problema a acestor proiecte... si unde se poate actiona mai usor? La copiii celor care sunt sau nu impotriva "ecologizarii" zonelor respective....
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1739 (s) | 22 queries | Mysql time :0.014790 (s)

loading...