News Flash:

Mercedes incendiat de incompetenta din service

19 Februarie 2006
1188 Vizualizari | 0 Comentarii
•O poveste halucinanta despre cum poate un simplu accident rutier sa duca la falimentul unei firme prospere •In acest caz sunt implicati reprezentantii unei firme de asigurari, un service auto din Iasi, alaturi de sucursala ieseana a San Paolo Bank •In urma accidentului din vara anului 2004, proprietarul unui autoturism Mercedes a trebuit sa vina de la Vaslui la Iasi sa-si repare masina avariata intr-un accident la service-ul Sermecom SRL Iasi •"Masina era pusa gaj la banca pentru un credit. In momentul in care masina nu a mai fost, eu am vrut sa cumpar alta si nu mai exista nici o problema, insa am fost blocat de firma de asigurari", a mai afirmat Catalin Ursu, proprietarul Mercedesului de 30.800 Euro

ZIUA de Iasi continua seria dezvaluirilor despre mafia service-urilor auto si a firmelor de asigurari care fac legea in cazul in care ai masina in garantie si trebuie sa o repari la un service anume. Desi pare incredibil, incompetenta unor asa-zisi meseriasi auto, dupa distrugerea unui autoturism Mercedes intr-un accident rutier, poate determina falimentul unei firme prospere. Hatisul legislatiei, impreuna cu pozitia dictatoriala pe piata a firmelor de asigurari, nu lasa nici o sansa proprietarilor de autoturisme, care sunt pur si simplu inselati. Uneori, pe fata! ZIUA de Iasi continua seria dezvaluirilor din domeniul reparatiilor auto, unde legea o fac service-urile auto, impreuna cu firmele de asigurari, lucruri sesizate de numerosi cititori.

Un accident rutier poarta de doi ani pe drumuri un afacerist din Vaslui, care a ramas fara o mare parte din firma, dupa sumedenia de procese si drumuri facute prin toata tara pentru a-si repara masina. In urma accidentului din vara anului 2004, acesta a trebuit sa vina la Iasi sa-si repare masina la service-ul Sermecom SRL Iasi. Accidentul auto care a avut loc la data de 15 iunie 2004 a avariat partea din spate a autoturismului marca Mercedes, in valoarea de 30.800 Euro. Asigurarea nu a facut decat sa complice lucrurile, deoarece firma de asigurari a preferat sa se judece cu patronul SC Catalina Impex SRL Vaslui. Reparatiile facute la Sermecom Iasi au fost facute de mantuiala, ceea ce a determinat ca peste o luna de zile masina sa ia foc in drum spre Roman, din cauza problemelor la instalatia electrica. Asiguratorul a reprosat proprietarului Catalin Ursu ca nu a reparat partea electrica, desi aceasta a fost mai mult stricata de cei de la SC Sermecom SRL Iasi. Acest lucru poate fi demonstrat de fisele de inspectie facute de proprietar la Augsburg International, care au scos la iveala faptul ca mecanicii de la Sermecom au umblat la partea electrica. "Diagrama masinii arata senzorii care tin de partea electrica a masinii. Cei de la Sermecom au incercat, din ce cred eu, sa taie unul dintre acestia, sa nu mai dea erori la bord. Unul dintre acesti senzori este sub scaunul dreapta, scaun care a fost scos de angajati de la Sermecom. Acest lucru a fost confirmat de oamenii de la Augsburg", a povestit Catalin Ursu.

Masina era pusa gaj

Autoturismul marca Mercedes era pus gaj pentru in favoarea unei alte firme, a prietenei proprietarului, in scopul obtinerii unui credit bancar. In momentul accidentului, banca a cerut un nou gaj, care nu mai putea fi pus. "Masina era pusa gaj la banca pentru un credit. In momentul in care masina nu a mai fost, eu am vrut sa cumpar alta si nu mai exista nici o problema", a mai afirmat Ursu. Doar ca, pentru asigurator, in acest caz Allianz Tiriac SA Vaslui, problema a fost ceva mai complicata. Banca a executat pana la urma firma din Vaslui si a vandut un restaurant in valoare de 7 miliarde lei (700 mii RON), conform proprietarului, la putin peste 3 miliarde lei (300 mii RON). "Am facut o plangere la Parchetul Iasi pe numele bancii si al executorului pentru ca nu au respectat legea in ce priveste vanzarea. Au vandut restaurantul, desi eram in litigiu. Au fost trei participanti, dar nici unul nu a depus garantia la CEC asa cum era in caietul de sarcini, pana la data licitatiei", a declarat Catalin Ursu.

Allianz se razgandeste

La mica intelegere, in urma incendiului, directorul Allianz Vaslui a fost de acord cu plata unei sume de 30 mii Euro, in timp ce clientul a renuntat la plata sumei de 800 Euro. Doar ca, dupa ce a semnat un proces verbal, practic o intelegere, directorul se razgandeste si face o propunere de plata a sumei de 20 mii Euro, ceea ce proprietarul autoturismului nu a acceptat, asa ca problema a ajuns la Tribunalul Vaslui, care il gaseste pe Ursu neasigurat, dar diligent (pentru ca a mers cu masina, desi nu era reparata total), dupa ce initial SC Sermecom SRL Iasi a precizat in fisa masinii ca au fost reparate toate aspectele de la accident. De la Tribunalul Vaslui se ajunge la Curtea de Apel Iasi, care il gaseste pe Ursu asigurat, dar nediligent. Procesul a ajuns in acest moment la Inalta Curte de Casatie si Justitie. O alta problema este legata de faptul ca reprezentantii Allianz s-au razgandit la 10 zile dupa ce au sustinut ca vor plati cele 30 mii Euro. "In acest timp am mers la Arad sa imi cumpar masina, pentru ca stiam ca urmeaza sa primesc banii. Am ajuns la o intelegere cu o firma de acolo, sa faca o comanda in Germania, si am lasat un avans de doua mii Euro, desi masina era de 27 de mii. Am pierdut si acesti bani pentru ca asiguratorul nu a vrut sa mai plateasca. Ce se intampla daca taiam fila cec pentru toata suma de bani, de 27 de mii? Eram la inchisoare pentru cecuri fara acoperire pentru ca nu aveam atatia bani in cont", a incheiat Ursu.
Gelu JIREGHIE
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2016 (s) | 24 queries | Mysql time :0.019120 (s)

loading...