News Flash:

Morman de amenzi pentru supermarketuri

5 Decembrie 2008
1873 Vizualizari | 6 Comentarii
Morman de amenzi pentru supermarketuri
• Supermarketurile au reusit sa adune un morman de amenzi de pe urma reclamatiilor facute de ieseni la Protectia Consumatorului Iasi • Astfel, de la inceputul anului si pana in prezent, s-au depus peste 80 de sesizari in ceea ce priveste modul in care reprezentantii marilor lanturi de magazine si-au tratat clientii • Astfel, supermarketurile au calcat stramb in ceea ce priveste informarea consumatorilor privind elementele de identificare si caracterizare a produselor, comercializarea produselor in afara datei durabilitatii minimale


Supermarketurile au reusit sa adune un morman de amenzi de pe urma reclamatiilor facute de ieseni la Protectia Consumatorului Iasi. Astfel, de la inceputul anului si pana in prezent, s-au depus peste 80 de sesizari in ceea ce priveste modul in care reprezentantii marilor lanturi de magazine si-au tratat clientii.

"De la inceputul anului 2008 pana in prezent, inspectorii OJPC Iasi au efectuat un numar de 159 actiuni de control in supermarketurile din Iasi. Astfel, au fost intreprinse 83 de actiuni privind cercetarea si solutionarea reclamatiilor si 76 de actiuni tematice in domeniul protectiei consumatorilor. In total, au fost aplicate 70 sanctiuni contraventionale, respectiv 53 amenzi in valoare de 112 mii lei si 17 avertismente", a explicat Dana Hanghicel, din cadrul Inspectoratului Regional pentru Protectia Consumatorului. Astfel, supermarketurile au calcat stramb in ceea ce priveste informarea consumatorilor privind elementele de identificare si caracterizare a produselor, comercializarea produselor in afara datei durabilitatii minimale. Totodata, nu au fost respectate cerintele legislatiei in ceea ce priveste garantia acordata, in certificat nefiind mentionate toate elementele necesare. De asemenea, iesenii trebuie sa fie atenti pentru ca unele produse nu sunt insotite de declaratii de conformitate. "Cele mai multe sanctiuni au fost aplicate celor trei supermarketuri Kaufland", detaliaza inspectorii IRPC. Lantul de magazine Kaufland a primit cele mai multe reclamatii din partea iesenilor pentru diferenta dintre preturile expuse la raft si cele platite la casa. In cursul lunii noiembrie, inspectorii OJPC au primit mai bine de 216 reclamatii ale consumatorilor, legate de produsele alimentare, nealimentare si prestarea unor servicii. In urma controalelor, au fost aplicate 101 amenzi contraventionale in valoare de 168 mii lei si 12 avertismente. Sanctiunile au fost aplicate ca urmare a incalcarii prevederilor legale din domeniul protectiei consumatorilor, printre care nerespectarea conditiilor de pastrare a produselor alimentare si practicile ilegale.


Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (6)

Irina  | #50245
Este extrem de dubios de ce la 2-3 saptamani apare ceva defaimator despre Kaufland. De fapt nici nu ma mir, mai ales dupa hartogaraia care a trebuit sa o faca pentru a putea functiona, acum i se da in cap ..... ca la noi la nimeni .... Felicitari! Este clar ca ziarul Dv. are ceva impotriva.
SUPARAT  | #50246
O.P.C. a promis acum cateva luni in urma ca daca mai are o singura reclamatie la adresa lantului de magazine Kaufland, il elimina din oras. De ce nu se tine de cuvant? Chiar au ajuns strainii sa faca ce vor din noi la noi in tara? Daca nu se iau masuri, atunci ce rol mai are OPC?
cumparatoru  | #50247
Draga Irina - esti vaca. Daca ai sti ce kkturi se gasesc in kaufland.....
qwer  | #50248
bai suparatule...de ce dracu te trezesti tu vorbind aiurea?de acord cu tine irina...ce sa-i faci?concurenta nu sta cu mainile in san...daca mai vrei sa afli ceva...uita-te la autorul(autoarea)tuturor articolelor defaimatoare despre kaufland...cam aceeasi persoana...cum spuneam...asta e razboiul modern...cel economic...
mirabela  | #50249
era bine cind stateati toti la coada la billa. eu imi fac cumparaturile de la kaufland si imi plac intotdeauna prospetimea fructelor si legumelor, fata de cele de la carrefur. piinea de asemenea e buna, iar conservele facute pt kaufland au si pret si calitate.si mai pot fi si alte exemple,si nu mai fiti rai caci numai prin concurenta se mareste si calitatea! iar de dat in cap este foarte usor.nu se gindeste nimeni ca orice comerciant e preocupat sa vinda si pentru asta are nevoie si de oameni care au servici, si de calitate.daca nu e pe gustul cuiva, isi poate schimba preferintasi atunci banii sunt directionati in alta parte si asta e cea mai buna pedeapsa. nu pira imediata la PC care traieste ca si celelalte organe de control pe seama noastra, si nu fac altceva decit sa dea amenzi care le rotunjesc veniturile! gindim foarte prost , si asta in dauna noastra!
Sebi  | #50250
In seara zilei de 23.04.2009 (in mag. Kaufland din Podul de Piatra - Iasi), dupa ce am achitat produsele la casa, am fost dusi intr-o camera luminata obscur si perchezitionati corporal, ca la politie. Parca eram traficanti de droguri. Motivul a fost ca d-nei "directoare" i s-a parut prin ca suntem suspecti de furt. (monitoarele de supraveghere). Dar nu s-au gasit obiecte sustrase din magazin, iar in carucior nici macar nu s-au uitat!!! Mentionez ca agenta de paza nici macar nu s-a legitimat!!! A doua zi am discutat cu un sef al magazinului si am aflat doar prenumele (accidental) agentei care fusese in tura cu o zi in urma: Angela (o femeie inalta si bine facuta).
Am sesizat la Procuratura plangerea pe caz penal si la Politia Municipala - Iasi. Am fost chemati la Politie si am dat declaratii. Acum asteptam sa se faca dreptate pentru abuz in timpul serviciului si sechestrare de persoane!!
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2009 (s) | 24 queries | Mysql time :0.019842 (s)

loading...